Ikra

Navne tråd..

7 indlæg i dette emne

Tænkte om vi ikk skulle have en tråd hvor vi løbende kan snakke navne og evt komme af med frustrationerne over mændene der bare siger nej til alt eller ikk selv kommer med gode forslag selv.. ;) Eller værre kommer med forfærdelige ideer...! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide - navneleg er altid sjov. Vi var rigtig sen med vores datter, det blev først helt endelig afgjort, da vi skulle give besked til præsten 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa, jeg nyder at snakke navne, men min mand synes ikke at det er lige så sjovt som mig :D

Vi håber på en pige herhjemme for det er det eneste vi begge har et yndlingsnavn til. Drenge er vi helt lost! - eller nej, min mand vil gerne have en Hans, Svend Aage, Jørgen eller Iwer og der må jeg altså sige nej tak.

Bliver lækkert med en hyggelig inspirationstråd :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores liste med navne vi kan lide pt.. Det skifter hele tiden lidt men jeg har skrevet dem ned jeg kan lide og * er dem manden også godt kan lide..

PigeNavne:

Savannah**

Aura

Therese*

Ella*

Emmy**

Emily*

Elly*

Sidse*

Nora

Laura*

Ronja*

Alberte*

Signe*

Nanna*

Drengenavne:

Theo

August*

Adam*

Liam* (mest mandens)

Bjarke*

Charlie*

Viktor*

Patrick*

Konrad*

Johan*

Mattis/Mathis

Sander/Xander

Arthur*

Ja der er mange men vi er sådan lidt til altmuligt..

Både nye, specielle, gamle og almindelige...

Så hva har i andre på listen...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores liste med navne vi kan lide pt.. Det skifter hele tiden lidt men jeg har skrevet dem ned jeg kan lide og * er dem manden også godt kan lide..

PigeNavne:

Savannah**

Aura

Therese*

Ella*

Emmy**

Emily*

Elly*

Sidse*

Nora

Laura*

Ronja*

Alberte*

Signe*

Nanna*

Drengenavne:

Theo

August*

Adam*

Liam* (mest mandens)

Bjarke*

Charlie*

Viktor*

Patrick*

Konrad*

Johan*

Mattis/Mathis

Sander/Xander

Arthur*

Ja der er mange men vi er sådan lidt til altmuligt..

Både nye, specielle, gamle og almindelige...

Så hva har i andre på listen...?

Skønt med så mange i begge kan li :)

Da vi ventede storebror, kunne vi kun blive enige om Valdemar. - så tror umiddelbart vi lader den ligge, til efter en kønsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fyren og jeg er meget i tvivl omkring navne, vi kan ikke rigtigt blive enige for jeg vil personligt helst gerne have et navn der ikke er for gammeldags eller for populært. 
men vi har snakket om to pigenavne som vi godt kan lide Mascha og Freja dog kan jeg bedst lide Freja, men igen det er en smuuule for populært :S 
derudover har vi kun et forslag til drengenavn: Magnus 
jeg er muligvis for kræsen hvad angår babynavne men hold da op hvor er det ikke nemt med en fyr der siger nej til næsten alle navne fordi de enten er udenlandske eller fordi han kender "en kælling/idiot" med dette navn -.-'  :chin:  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke snakket så meget om navne endnu.. Men kan da afsløre, at jeg har været skruk i så længe, at jeg har noteret lidt navne ned i en note på min mobil, over dem jeg godt kan lide ;)

Pigenavne:

Carla/Karla

Alberte

Selma

Olivia

Alma- dog hedder vores kat det, så det blir nok lidt for mærkeligt ;)

Drengenavne:

Oliver

Tobias

Elias

Er til lidt ældre navne, som I nok fornemmer :) det er mange i min familie/vennekreds også, og derfor er der mange andre jeg også er vilde med, men som er nuppet! Bl.a Anton, Oskar, William, Victor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER