evita

Hvad siger i? Updat: nu med billede af NY GT!!! :)

50 indlæg i dette emne

Ser jeg mig blind på noget som ikke er?

post-3487-0-85387000-1391166246_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det et billede som du tænker vi skal bedømme? - der er ihvertfald ikke noget billede at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det et billede som du tænker vi skal bedømme? - der er ihvertfald ikke noget billede at se :)

Er det et billede som du tænker vi skal bedømme? - der er ihvertfald ikke noget billede at se :)

Ja, glemte billedet i farten... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se en meget meget lys streg :)

På testen er den meget lyse streg lige så bred som den anden streg, bare meget lysere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er svær, men test om nogle dage (selv det er svært - i know) :) min test var også meget utydelig men blev så tydligere og tydligere og er idag 7+5 :) Hvis jeg havde været dig, havde jeg måske ofret penge på en lidt dyre test f.eks. fra apoteket, da jeg har erfaringer med at de er lidt bedre til at analysere og kommer med et lidt sikre svar :) 

 

Held og lykke, og glæder mig til at høre mere! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er svær, men test om nogle dage (selv det er svært - i know) :) min test var også meget utydelig men blev så tydligere og tydligere og er idag 7+5 :) Hvis jeg havde været dig, havde jeg måske ofret penge på en lidt dyre test f.eks. fra apoteket, da jeg har erfaringer med at de er lidt bedre til at analysere og kommer med et lidt sikre svar :)

Held og lykke, og glæder mig til at høre mere!

Ja næste gang bliver det en apotekertest :)

Hvor tidligst testede du svagt positivt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja næste gang bliver det en apotekertest :)

Hvor tidligst testede du svagt positivt?

 Jeg testede meget svagt positivt da jeg var 3+4 henne, hvilket er lidt tidligt, men kunne simpelthen ikke lade være;) Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget svagt positivt da jeg var 3+4 henne, hvilket er lidt tidligt, men kunne simpelthen ikke lade være;) Hvor langt er du?

Havde min første dag i sidste mens D. 1. Januar men pga PCOS (og i øvrigt henvisning til fert behandling på Herlev som ikke er gået Igang endnu) svinger cyklus mellem 4-5 uger så er vel 4+et eller andet i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okaay :) spændende! Glæder mig til at se med fra sidelinjen, og se at testen forhåbentlig bare bliver mere og mere tydelig!!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okaay :) spændende! Glæder mig til at se med fra sidelinjen, og se at testen forhåbentlig bare bliver mere og mere tydelig!! :yay

Jeg håber og håber her. Det kunne da være fantastisk lige som man skal Igang med fert. behandling, så liiiiige klare den selv i sidste øjeblik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også godt se 2 streger :) sådan så min ud da jeg testede tidligt 3+4 ;) Prøv og se om den ikke bliver tydeligere indenfor de næste par dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også godt se 2 streger :) sådan så min ud da jeg testede tidligt 3+4 ;) Prøv og se om den ikke bliver tydeligere indenfor de næste par dage ;)

Ååh hvor bliver jeg glad over, at læse at andre end jeg ser to streger...

Jeg håber og håber men tør vitterligt ikke tro på det. Vi Har simpelthen prøvet så længe at jeg "regner med at blive skuffet", hvis du forstår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se to streger.. Krydser fingre for at den udvikler sig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en svag skyggestreg - krydser fingre for, at den er der :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se to streger.. Krydser fingre for at den udvikler sig :goodluck :bd

  Åååh jeg håber, har intet sagt til manden endnu - og tusinde tak for krydsede fingre :-)

Jeg kan godt se en svag skyggestreg - krydser fingre for, at den er der :bd

tusinde tak :-) har bare lyst til at teste, teste, teste NU

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På testen er den meget lyse streg lige så bred som den anden streg, bare meget lysere...

Ja, kan godt se de er lige brede :) Hepper på den bliver tydligere i løbet af nogle dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se to streger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tester du igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også godt se 2 streger :) sådan så min ud da jeg testede tidligt 3+4 ;) Prøv og se om den ikke bliver tydeligere indenfor de næste par dage ;)

Uuih jeg må prøve, men tør næsten ikke i frygt for, at blive skuffet... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se to streger :-)

Jeg krydser fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tester du igen?

Jeg tænker i morgen tidlig, så er det ca 40 timer siden sidst... (Denne test på billedet blev taget ved 12-13 tiden, men vil gerne tage en med morgenurin i morgen)

Mon ikke det passer meget godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det passer sikkert fint :)

Jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det passer sikkert fint :)

Jeg krydser fingre :goodluck

Tak, du skønne...

Det måtte meget gerne snart blive i morgen. Jeg skal til den årlige "julefrokost" idag hvor HELE FAMILIEN (læs 80 personer bare på min fars side) er samlet og de vil nok undres over jeg ikke tager et glas bobler eller vin...

Jeg må prøve at snige mig uden om, det er stående "buffet"/reception, så mon ikke det lykkes???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget helt andet er, at de sidste par dage, næsten en uge, har jeg haft noget jeg ikke ved hvad er.

Jeg kan sidde og læse, se tv whatever, og når jeg rejser mig op og bevæger mug rundt, begynder det at nive/stikke/hive fra den øverste del af underlivet og nedefter... Det kommer og går, og det er ikke hver gang jeg rejser mig. Men det er faktisk så ubehageligt at det er på grænsen til mildt smerteligt..,

Er der nogen der kender til det eller har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER