Backkat85

Hvad skal barnet hedde?

44 indlæg i dette emne

Blev lige super inspireret af en overskrift i en anden terminsgruppe.. :)

Nu ved vi jo alle mere eller mindre om vi skal have en dreng eller en pige.. Så, hvad skal jeres søn/datter hedde, eller hvad er jeres forslag? :)

Hvis I har børn i forvejen, hvad hedder de så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ved kun navnet, hvis når det lykkedes at det bliver en pige, så skal hun hedder Lisa. Drengenavne diskuterer stadig, men jeg er så heller ikke gravid endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Elisa på 3 år, og babydrengen i maven skal hedde Edison, medmindre vi finder noget andet der slår det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved kun navnet, hvis når det lykkedes at det bliver en pige, så skal hun hedder Lisa. Drengenavne diskuterer stadig, men jeg er så heller ikke gravid endnu

Nåeh okay, ja så har I noget tid endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Elisa på 3 år, og babydrengen i maven skal hedde Edison, medmindre vi finder noget andet der slår det ;)

Ok, det skal man lige vænne sig til :) Har slet ikke hørt det før! Men det er faktisk sødt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her snakker vi kun om det på den måde at jeg siger en masse og han ikke har nogen holdning før han har set ham :)

Jeg har dog flere jeg godt kan lide:

Magne

Malthe

Noah

Dog har jeg en favorit som manden indtil videre ikke har kunnet lide, fordi "det er en gammel mand!" Men her på det sidste er det blevet til, "jeg tror godt han må hedde det"

Nemlig Oscar! Det er jeg helt vild med!!

Manden synes det er skide skægt at gå og sige han skal hedde Ståle og at kalde maven for Ståle, fordi han er FCK fan og træneren hedder Ståle - og fordi jeg jo ikke synes han skal hedde det. Så det driller han helt vildt med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn bliver en Adam. Det har han været siden nytårsaften omkring midnat :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn bliver en Adam. Det har han været siden nytårsaften omkring midnat :-)

Hehe okay, det blev lige besluttet der!? :) Sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige skal hedde Olivia til mellemnavn vi er ikke helt enig i fornavn da jeg er til lidt speciale navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige skal hedde Olivia til mellemnavn vi er ikke helt enig i fornavn da jeg er til lidt speciale navne :)

Ok, må vi evt høre hvad der er oppe at vende fra jer begge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de navne som er oppe og vende er : Kastanje, Aje, Bjørk, Carla, Puk, Lulu...

Står I den rækkefølge jeg er mest til... :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også det svært med at finde en navn til vores lille bandit :)....hvis det var en lille pige så skulle hun hedlle Emilie eller Sophie, men det bliver en dreng og vi kan slet ikke blive enig. Jeg kunne godt lige Noah men det vil min man ikke høre om :(...de sidste navne vi havde i tænkerne var Holger, Valdemar, Mattias eller Johannes...men jeg er ikke vildt men ingen af dem....heldigvis er der lidt tid endnu :)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også det svært med at finde en navn til vores lille bandit :)....hvis det var en lille pige så skulle hun hedlle Emilie eller Sophie, men det bliver en dreng og vi kan slet ikke blive enig. Jeg kunne godt lige Noah men det vil min man ikke høre om :(...de sidste navne vi havde i tænkerne var Holger, Valdemar, Mattias eller Johannes...men jeg er ikke vildt men ingen af dem....heldigvis er der lidt tid endnu :)....

Hehe kender det godt! Det er træls når de bare ikke er lige så vild med det man selv er helt vild med :) Men som du selv siger, så er der noget tid endnu, og kan jo også være man ændre det når man ser barnet :)

Jeg har også nemmere ved at finde pige navne, også nogle som han kan lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også det svært med at finde en navn til vores lille bandit :)....hvis det var en lille pige så skulle hun hedlle Emilie eller Sophie, men det bliver en dreng og vi kan slet ikke blive enig. Jeg kunne godt lige Noah men det vil min man ikke høre om :(...de sidste navne vi havde i tænkerne var Holger, Valdemar, Mattias eller Johannes...men jeg er ikke vildt men ingen af dem....heldigvis er der lidt tid endnu :)....

Hehe kender det godt! Det er træls når de bare ikke er lige så vild med det man selv er helt vild med :) Men som du selv siger, så er der noget tid endnu, og kan jo også være man ændre det når man ser barnet :)

Jeg har også nemmere ved at finde pige navne, også nogle som han kan lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sjov at vi kan godt blive enige for pige navne :).....mange siger at du ved det når du ser barnet, at den ser som Holger eller Noah, hvordan ser en Holger ud? Det har jeg ingen ide :).

 

Det er også noget om hvor meget man tænke på et navn, i begyndelsen kunne jeg slet ikke lige Holger, nu synes jeg det er ikke så dårlig, måske om to måneder tror jeg den er ok :).

 

Jeg glæder mig til at møde den lille bandit :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sjov at vi kan godt blive enige for pige navne :).....mange siger at du ved det når du ser barnet, at den ser som Holger eller Noah, hvordan ser en Holger ud? Det har jeg ingen ide :).

Det er også noget om hvor meget man tænke på et navn, i begyndelsen kunne jeg slet ikke lige Holger, nu synes jeg det er ikke så dårlig, måske om to måneder tror jeg den er ok :).

Jeg glæder mig til at møde den lille bandit :).

Jo det tror jeg altså også man kan, når man først ser barnet! :)

Ja, jeg glæder mig også til at møde min lille bandit! Helt vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kender ikke kønnet på vores, så vi har et par stykker klar til både dreng og pige :)

 

Dreng:

Lukas

Noah

 

Pige:

Fie

Freja

Cecilie

 

Vi har valgt vores favoritter imellem dem, men lille pus bliver alligevel først navngivet når den har givet sig til kende, så det er meget rart med lidt at vælge imellem, hvis nu han/hun ikke ligner favoritnavnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kender ikke kønnet på vores, så vi har et par stykker klar til både dreng og pige :)

 

Dreng:

Lukas

Noah

 

Pige:

Fie

Freja

Cecilie

 

Vi har valgt vores favoritter imellem dem, men lille pus bliver alligevel først navngivet når den har givet sig til kende, så det er meget rart med lidt at vælge imellem, hvis nu han/hun ikke ligner favoritnavnet ;)

Lige præcis! Vi beslutter heller ikke noget før vi har set ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god plan :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god plan :).

Ja, ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og tager den som en løsning fordi vi kan jo ikke finde ud alligevel inden han kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og tager den som en løsning fordi vi kan jo ikke finde ud alligevel inden han kommer :)

Hihi, ja - god løsning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vidste at det blev en dreng, men vi vidste ikke hvad han skulle hedde. Vi ville faktisk først se hvordan han så ud, når han var kommet til verden.

Men så blevet valget også taget meget hurtigt. 

 

Vores dreng kom til at hedde ASBJØRN - og han er næsten lige blevet 10 måneder gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vidste at det blev en dreng, men vi vidste ikke hvad han skulle hedde. Vi ville faktisk først se hvordan han så ud, når han var kommet til verden.

Men så blevet valget også taget meget hurtigt. 

 

Vores dreng kom til at hedde ASBJØRN - og han er næsten lige blevet 10 måneder gammel.

Det er også lidt der jeg (vi) er.. Tror navnet er der, men skal lige se ham først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også lidt der jeg (vi) er.. Tror navnet er der, men skal lige se ham først :)

Sådan har jeg det også med min lille prinsesse :) derfor holder vi nogen navne åben til når hun kommer :) det eneste vi ved er at hun skal hedde Olivia til mellemnavn efter min bedstemor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER