skruk

anbefaling

12 indlæg i dette emne

Vil gerne anbefale jer at give jeres mand bogen, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det :) den gør underværker på min mands forståelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den anbefaling støtter jeg og kan da lige tilføje at det ikke er nogen dårlig idé for den kommende mor at læse den også, hvis man vil forstå lidt af hvad der foregår i mandens hoved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den anbefaling støtter jeg og kan da lige tilføje at det ikke er nogen dårlig idé for den kommende mor at læse den også, hvis man vil forstå lidt af hvad der foregår i mandens hoved

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig enig... :)

Gav manden den i julegave og læste den lige selv inden... Kan dog ikk lige på stående fod huske om den også er inddelt i uge for uge men mener det og dét især er manden glad for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej vil også lige komme med en anbefaling.

Bogen hedder "far på færde" det er en sjov men meget informerende bog om hvad der sker når man blir far.

Fik selv meget ud af at læse den sidst, sammen med et godt grin.

En anden bog jeg også syntes man skal kaste et glimt i er "hvordan man overlever sin kones graviditet" den er ikke særlig informativ, men man kommer da igennem mange af de ord man møder som gravid og fødende.

Den er skrevet af to komiker, og er vildt sjov. Den er rigtig god hvis man trænger til et godt grin, og syntes at de tratisionelle bøger bliver for sterile og firkantet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så hvis man har en mand der aldrig læser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så hvis man har en mand der aldrig læser?

Min mand læser normalt heller ikke, men lige i det her tilfælde kunne han overtales. Han fik den i gave af dine forældre, da jeg blev gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand læser normalt heller ikke, men lige i det her tilfælde kunne han overtales. Han fik den i gave af dine forældre, da jeg blev gravid

Selvom min mand er far til én, så ville han have rigtig godt af læse en af de mange fine bøger... Når vi en gang skal have nr. 2 vel at mærke!

men er bange for at den vil komme til at ligge og samle støv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom min mand er far til én, så ville han have rigtig godt af læse en af de mange fine bøger... Når vi en gang skal have nr. 2 vel at mærke!

men er bange for at den vil komme til at ligge og samle støv!

Den er heldigvis meget letlæselig og så skal han jo kun læse knap 3-4 sider pr uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt den på biblioteket for at se om den mon er noget for min mand som ellers aldrig læser bøger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt den på biblioteket for at se om den mon er noget for min mand som ellers aldrig læser bøger :)

Se det var en go idé!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne anbefale jer at give jeres mand bogen, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det :) den gør underværker på min mands forståelse :)

. Jeg gav også min kæreste den da jeg fortalte han skulle være far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER