ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Håber der er karma og god hygge og testdatoen :loveshower Det havde jeg slet ikke skænket en tanke.. Vi har testdag samme dag, den 13. :yay :bd :goodluck

 

Tak :loveshower Lad os håbe, at vi begge får lov til at holde valentinsdag med hver vores søde hemmelighed :bd Det kunne også være hyggeligt at følges ad  :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :loveshower Lad os håbe, at vi begge får lov til at holde valentinsdag med hver vores søde hemmelighed :bd Det kunne også være hyggeligt at følges ad :)

Det kunne da være så fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt. For første gang siden p-pille stop i juli, er det som om min krop er ved at finde sig selv, jeg har ikke mærkelige små smerter i underlivet eller ømme bryster.. Havde hvad jeg tror var ægløsningsmerter i søndags og kun søndag, havde dog lidt blod i udflåd et par dage efter, aner ikke hvorfor.. Skønt at være fri for at overfortolke sin krop.. Men nu må vi se, den kan da stadig nå at drille mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv ÆL test i dag :) så jeg har også festdag i uge 7 nok d. 16.02 :) :bd :bd til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på uge 7 :) Havde to positive ÆL teste d. 30. og 31. januar, så krydser fingre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer som er en ørn til at lave sådan en oversigt over hvem der skal teste og hvornår?? Jeg er simphelthen ikke god til det :boo

Jeg har slet ikke nogle symptomer på noget.. Men er faktisk også okay med det, hvis jeg nu kan være sikker på at det skyldes at kroppen har fundet sig selv. :bunny Men 2 streger skal være så velkommen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer som er en ørn til at lave sådan en oversigt over hvem der skal teste og hvornår?? Jeg er simphelthen ikke god til det :boo

Jeg har slet ikke nogle symptomer på noget.. Men er faktisk også okay med det, hvis jeg nu kan være sikker på at det skyldes at kroppen har fundet sig selv. :bunny Men 2 streger skal være så velkommen :kiss

Jeg kan godt, men er blevet lidt overtroisk :rolleyes Jeg har 2 gange lavet oversigten med testere- 1. Gang en :gravid som MA og 2. Gang, i starten af januar endte som en BIO, så jeg tør ikke :rolleyes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. Symptomer, så har jeg en del dage haft "en særlig fornemmelse" og haft en spændthed i maven, men i dag tror jeg slet ikke den et der <_< Der er laaaang tid til torsdag D. 13. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen symptomer på noget.. Vil også være underligt hvis jeg havde når ÆL var i lørdags.. Men det niver og stikker i min venstre æggestok, er lidt nervøs for om det kan være en cyste der er på vej ;( håber jeg ikke.. Det plejer og stikke under ÆL og så forsvinde igen, men denne gang fortsætter det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen symptomer på noget.. Vil også være underligt hvis jeg havde når ÆL var i lørdags.. Men det niver og stikker i min venstre æggestok, er lidt nervøs for om det kan være en cyste der er på vej ;( håber jeg ikke.. Det plejer og stikke under ÆL og så forsvinde igen, men denne gang fortsætter det :(

Håber ikke det er en cyste, men der kommer jo næsten altid en lille bitte cyste efter et æg.. Ved mange gør der, jeg fik i hvert fald atvide, at det var helt normalt.. Jeg havde een, da jeg ventede M. - og har mærket een springe for nogle måneder siden, der var freaky, og gjorde ondt! Det passer i hvert fald med, at det gav en smæld og en smerte, jeg troede det var noget andet, en graviditet Eks. :rolleyes Men det passer med en cyste, meget bedre, dog har jeg aldrig mærket det så tydeligt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke det er en cyste, men der kommer jo næsten altid en lille bitte cyste efter et æg.. Ved mange gør der, jeg fik i hvert fald atvide, at det var helt normalt.. Jeg havde een, da jeg ventede M. - og har mærket een springe for nogle måneder siden, der var freaky, og gjorde ondt! Det passer i hvert fald med, at det gav en smæld og en smerte, jeg troede det var noget andet, en graviditet Eks. :rolleyes Men det passer med en cyste, meget bedre, dog har jeg aldrig mærket det så tydeligt :O

Ja ved godt det er helt normalt, håber bare ikke det er en som bliver siddende og vokser og kommer til og gøre ondt.. Er blevet opereret for cyster to gange tidligere.. Sidst i november måned.. Og det var også fra min venstre æggestok, så håber ikke det er et problem som der er fra min venstre æggestok for plejer ikkeat have så ondt når jeg har ÆL fra højre æggestok.. Bare skide træls og så giver det bekymring :(

Håber snart jeg får min indkaldelse til 1 forundersøgelse for så kan de jo holde øje med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt, men er blevet lidt overtroisk :rolleyes Jeg har 2 gange lavet oversigten med testere- 1. Gang en :gravid som MA og 2. Gang, i starten af januar endte som en BIO, så jeg tør ikke :rolleyes :(

Så hopper jeg med på den overtroiske vogn, vi skal jo have en masse tests med 2 streger i uge 7..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg med på den overtroiske vogn, vi skal jo have en masse tests med 2 streger i uge 7..

Der er jo mange herinde, som har lavet den og der ikke er sket spor og de har fået en bebs :) :loveshower Jeg føler bare, at der er en "forbandelse" over mig også at jeg laver det, som om jeg jinxer det hele :rolleyes

Vi skal nemlig have en masse :gravide sat på i uge 7- det skal og må være en god uge, med Valentines Day i sammen uge, så må det give os lidt held ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oversigt over testere i uge 7 :bd

 

Gravid:  :gravid        Mens:  :numse     Venter:  :prik


Mandag 10-2:

Pb_14

Tirsdag 11-2:

Onsdag 12-2
 

Torsdag 13-2:

Snublefod
ønskebebs
Fredag 14-2:
 

Lørdag 15-2
 

Søndag 16-2

Linomus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lavet en oversigt, der er lige til at kopiere og sætte ind i trådens første indlæg. Der er mange, der har testdag i uge 7, men kun et par stykker af os har skrevet testdag, så hvis man vil med i oversigten, må man lige skrive en testdag....og så skal jeg i øvrigt ud at rejse i dag og kommer først hjem 12/2, så jeg kan ikke administrere listen. Kan du overtage herfra Ninnad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lavet en oversigt, der er lige til at kopiere og sætte ind i trådens første indlæg. Der er mange, der har testdag i uge 7, men kun et par stykker af os har skrevet testdag, så hvis man vil med i oversigten, må man lige skrive en testdag....og så skal jeg i øvrigt ud at rejse i dag og kommer først hjem 12/2, så jeg kan ikke administrere listen. Kan du overtage herfra Ninnad? :)

 

Jeg skal nok overtage.. Skal prøve at se om jeg kan finde ud af det.. Det kan ikke gå værre end galt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oversigt over testere i uge 7 :bd

Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik
Mandag 10-2:
Pb_14 :numse
Tirsdag 11-2:
LO 1987 :numse
Onsdag 12-2:
ninnad :prik
Torsdag 13-2:
Snublefod :numse
ønskebebs :prik

solovej80 :gravid
Fredag 14-2:
lykke2013 :numse
poupsy :prik
babylykke :gravid
Lørdag 15-2:
Natc :gravid

Søndag 16-2:
Linomus :prik
enirt and

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ninnad: du kan redigere i dit første indlæg i tråden og sætte oversigten ind der - så er den nemmere at finde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testdag fredag d. 14 :)

Så håber sct. Valentin bringer mig lykke <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også gerne være med i Valentins testuge men har ikke set skyggen af ÆL, så har ikke andet at gå efter end min cyklus statestik. Forventer mens den 14.02.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 16 :-D!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag d. 11 (hvis jeg kan vente til der) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til (måske) testdag.. Bum bum.. Jeg synes tiden er laaang! <_<

WAUUUU.. Hvor er vi mange :O Er der slet ingen der skal teste lørdag mon? Overvejer om jeg skulle rykke til da, for at ugen er fyldt ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til (måske) testdag.. Bum bum.. Jeg synes tiden er laaang! <_<

WAUUUU.. Hvor er vi mange :O Er der slet ingen der skal teste lørdag mon? Overvejer om jeg skulle rykke til da, for at ugen er fyldt ud :D

Det er helt vildt så mange vi er.. Det bliver da faktisk med forhåbentlig alle de oktober babyer..:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER