ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Det er helt vildt så mange vi er.. Det bliver da faktisk med forhåbentlig alle de oktober babyer..:-D

Masser af små lækre oktober bebser, ja tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også herinde, skal have taget blodprøve fredag d. 14/2 og får svar om eftermiddagen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. Jeg fik en næsten positiv ægløsningstest i dag, så regner stærkt med at den er positiv en af de kommende dage og at skulle teste i uge 7. Håber der er flere som er i samme båd:-D

Oversigt over testere i uge 7 :bd

Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik

Mandag 10-2:

Pb_14

Tirsdag 11-2:

LO 1987

Onsdag 12-2:

ninnad

Torsdag 13-2:

Snublefod

ønskebebs

Fredag 14-2:

lykke2013

poupsy

babylykke

Lørdag 15-2:

Søndag 16-2:

Linomus

enirt and

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Jeg er altså ikke den skrapeste kniv i skuffen til det her med at styre oversigten.. Ville flytte den til mit første inslag her på tråden, men som i nok kan se lykkes det ikke rigtigt.. Så den bliver hvor den er på side 3 :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Jeg er altså ikke den skrapeste kniv i skuffen til det her med at styre oversigten.. Ville flytte den til mit første inslag her på tråden, men som i nok kan se lykkes det ikke rigtigt.. Så den bliver hvor den er på side 3 :oops

Haha.. Jeg er altså ikke den skrapeste kniv i skuffen til det her med at styre oversigten.. Ville flytte den til mit første inslag her på tråden, men som i nok kan se lykkes det ikke rigtigt.. Så den bliver hvor den er på side 3 :oops

Helt i orden. Du kan ellers kopiere det og gå tilbage til første indlæg og vælge rediger i stedet for quote - så kan du sætte det ind :) men ellers går det nok. Nå, nu vil jeg på opdagelse i Tel Aviv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt i orden. Du kan ellers kopiere det og gå tilbage til første indlæg og vælge rediger i stedet for quote - så kan du sætte det ind :) men ellers går det nok. Nå, nu vil jeg på opdagelse i Tel Aviv :)

Har prøvet, men den vil ikke indsætte det:-D Jeg er da slet ikke misundelig, sidder her med min dreng som er fyldt med skoldkopper på 6 døgn.. Men så er det da heldigvis overstået:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt i orden. Du kan ellers kopiere det og gå tilbage til første indlæg og vælge rediger i stedet for quote - så kan du sætte det ind :) men ellers går det nok. Nå, nu vil jeg på opdagelse i Tel Aviv :)

SNYD..! Men vi får vist helt op til 7 grader i dag :) det jo helt sommer :/ hehe

Men Nøj hvor gør min mave nas.. Har både ondt i underlivet og i tarmene :( øv og min mave er helt hård og udspildet :( øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med overstimulering efter hormonbehandling som for mig minder på mange måder om et mig af mens. Smerter og at være gravid... Så er ventetiden til fredag lang.. Og en rutschebanetur... Hvor man svinger fra at føle symptomer det kan give positivt svag til at tro man snart får mens...

Mangler tålmodighed, anyone? Overskud af noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SNYD..! Men vi får vist helt op til 7 grader i dag :) det jo helt sommer :/ hehe

Men Nøj hvor gør min mave nas.. Har både ondt i underlivet og i tarmene :( øv og min mave er helt hård og udspildet :( øv øv øv

:( Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Øv :kram2

Det er bare øv og det gør sååå ondt.. Kan knap nok stå op eller ligge ned andet end i foster stilling :( øv hvor er det røv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare øv og det gør sååå ondt.. Kan knap nok stå op eller ligge ned andet end i foster stilling :( øv hvor er det røv

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tests- er ret imponeret! Jeg bestilte dem kl. 21.20, kl. 21.45 tikkede en mail ind med besked om, at pakken var afsendt :O Jeg havde kalkuleret på, at jeg nok først havde dem mandag eller tirsdag, så jeg ikke blev fristet :whistling Har nu klaret det fint uden snydetest de sidste mdr. Så mon ikke jeg kan gøre det igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tests- er ret imponeret! Jeg bestilte dem kl. 21.20, kl. 21.45 tikkede en mail ind med besked om, at pakken var afsendt :O Jeg havde kalkuleret på, at jeg nok først havde dem mandag eller tirsdag, så jeg ikke blev fristet :whistling Har nu klaret det fint uden snydetest de sidste mdr. Så mon ikke jeg kan gøre det igen ;)

Self kan du det :) også meget bedre, for så er man sikker :) og så får du måske en ekstra gave Valentins Day :) vil da være skønt.. :bd :bd :bd

Hvor har du bestilt fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Self kan du det :) også meget bedre, for så er man sikker :) og så får du måske en ekstra gave Valentins Day :) vil da være skønt.. :bd :bd :bd

Hvor har du bestilt fra?

Det blev fra lavpris-teste.dk, de var billigst lige umiddelbart :) Sammenlignede godt nok kun med et par andre, men lidt har også ret ;) Også kender jeg testene derfra, de minder om dem fra billige-teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg er gravid vil jeg være 2 + 5 nu. Synes jeg har haft meget ømme æggestokke og lidt uro i underlivet her på det sidste og hvis jeg tager et for langt skridt eller strækker mig så gør det rimelig ondt mest i højre side. Er der andre der også har det sådan?

Ved ikke hvad jeg skal tro på?

 

Fik i december måned en abort, den var gået til i 8. uge. De tidlige tegn jeg havde i den graviditet var hårde og ømme bryster + kvalme 24/7 . Disse symptomer har jeg ikke nu.
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså virkelig der er gang i et eller andet i min krop.. Om det er så er graviditet eller hvad det er ved jeg ikke men noget sker altså.. Det strammer meget om maven, og der er en masse aktivitet der en og så har jeg utrolig meget hvid tykt udflåd og det plejer jeg virkelig ikke at have mellem ÆL og mens.. Så tror virkelig der sker et eller andet men tør virkelig ikke og håbe på noget som helst eller om det bare er min krop som driller som altid :/ :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en del aktivitet og niv i bryster + underliv, især omkring 2+5, hvor jeg også havde et par kraftige jag i maven. Er nu 3+0 og mærker ikke det store men får ondt i brysterne, hvis jeg prøver at ligge på maven i sengen. Jeg HÅBER meget på to streger, men hånden på hjertet, så opfører kroppen sig nogenlunde som den plejer....men måske kommer symptomer først senere.... *håbefuld*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså virkelig der er gang i et eller andet i min krop.. Om det er så er graviditet eller hvad det er ved jeg ikke men noget sker altså.. Det strammer meget om maven, og der er en masse aktivitet der en og så har jeg utrolig meget hvid tykt udflåd og det plejer jeg virkelig ikke at have mellem ÆL og mens.. Så tror virkelig der sker et eller andet men tør virkelig ikke og håbe på noget som helst eller om det bare er min krop som driller som altid :/ :/

Ej hvor spændende :bd

Jeg har også hvid, tykt udflåd, men har kun spændende fornemmelse i maven indimellem- sidste gang kom og gik det, både ved den BIO og ved M. Er spændt på næste uge :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en del aktivitet og niv i bryster + underliv, især omkring 2+5, hvor jeg også havde et par kraftige jag i maven. Er nu 3+0 og mærker ikke det store men får ondt i brysterne, hvis jeg prøver at ligge på maven i sengen. Jeg HÅBER meget på to streger, men hånden på hjertet, så opfører kroppen sig nogenlunde som den plejer....men måske kommer symptomer først senere.... *håbefuld*

Vi må gerne være håbefulde :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende :bd

Jeg har også hvid, tykt udflåd, men har kun spændende fornemmelse i maven indimellem- sidste gang kom og gik det, både ved den BIO og ved M. Er spændt på næste uge :bd

Må godt nok indrømme at det her nok en af de gange jeg er mest spændt og optimistisk.. Det følelse bare som om der sker noget i min krop som jeg ikke har prøvet tidligere.. Men tør bare heller ikke håbe for meget..

Uhh det lyder sku da også sindsygt spændende for dig :) masser af :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i de sidste 2 dage haft smerter i underlivet, so mærkeligt nok også stråler ned i benet?? I dag har jeg haft meget ondt i lænden. Jeg tror desværre det er tegn på mens, da jeg har haft det sådan i de andre mdr. Så nu forventer lidt mens i morgen ellee tirsdag, alt efter om min cyklus er 37 dagen eller 40 dage som i sidste cyklus.. Drømmesenariet er selvfølgelig en graviditet, mem tvivler lidt på det:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i de sidste 2 dage haft smerter i underlivet, so mærkeligt nok også stråler ned i benet?? I dag har jeg haft meget ondt i lænden. Jeg tror desværre det er tegn på mens, da jeg har haft det sådan i de andre mdr. Så nu forventer lidt mens i morgen ellee tirsdag, alt efter om min cyklus er 37 dagen eller 40 dage som i sidste cyklus.. Drømmesenariet er selvfølgelig en graviditet, mem tvivler lidt på det:-(

Håbet er ALDRIG ude før den røde dame synger- eller før en blodprøver siger, at det ser skidt ud ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må godt nok indrømme at det her nok en af de gange jeg er mest spændt og optimistisk.. Det følelse bare som om der sker noget i min krop som jeg ikke har prøvet tidligere.. Men tør bare heller ikke håbe for meget..

Uhh det lyder sku da også sindsygt spændende for dig :) masser af :bd :bd :bd

Jeg tror, at du har fået ro, som vi havde ved første graviditet og at du står med II i næste weekend :bd

Fornemmelse skal man ikke gå fejl af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at du har fået ro, som vi havde ved første graviditet og at du står med II i næste weekend :bd

Fornemmelse skal man ikke gå fejl af :D

Uhh de skal være velkommen de to streger.. Men tvivler alligevel.. Tør ikke tro på noget som helst før man står med en positiv test!!

Men manden og jeg har gjort hvad vi kunne i hvert fald og så må tiden jo vise om det er det ene eller andet jeg har kunne mærke..

Håber virkelig den er der for jer andre :) masser af :bd :bd til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en voldsom kvalme der er indtruffet i dag og min temperatur er steget med 0,4.. Kunne dette mon være et graviditetstegn eller ren og skær indbildning.. Who knows?? Hehe.. Håber håber håber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER