skruk

snart igang

19 indlæg i dette emne

Synes pt , at der er lidt dødvande i, hvad der kan ordnes til baby. Så glæder mig til om 8 dage, hvor mine redebygning kan komme i gang :) er I andre kommet i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad sker der da om 8 dage???

Ja vi er efterhånden også ved at have det meste på plads. har købt en masse brugt både tøj og barnevogn og møbler. Synes også det er begrænset hvad vi kan lave. Det der er mest fusterende hos os er at min mand endnu ikke ved hvor han skal spille håndboldt henne efter Juni, så vi kan risikere vi skal flyttet til en anden by eller land for den sags skyld, få måneder efter jeg har født. og selv hvis han bliver i hans nuværende klub, skal vi ikke blive boende i særlig lang tid, da der ikke er et ekstra værrelse til barnet. Så mig som er kæmpe planlægger og kan lide at have styr på det hele. kan intet gøre. Hvis vi fx boede i hus, ville jeg indrette værelse, male, lægge tøj i komoder OSV. Men det er der ikke mulighed for!

Jeg har sagt til mig selv at i April laver jeg noget af stuen om til et babyhjørne. så jeg kan lave lidt når jeg er på barsel.

så her keder jeg mig også ret meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får vores nye lejlighed :D så alle vores babyting kan blive vasket osv :) årh, det forstår jeg virkelig godt, det tror jeg slet ikke, at mit planlægningsgen ville kunne bære. Respekt at du kan klare det! Hvornår får I en afklaring og hvad med dit job, hvis I bliver nødt til at flytte?

Hvordan går din graviditet ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!!!!!!!!!!!!!!!!! JUHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUU ville jeg skrige hvis det er mig :glad  :glad kan godt forstå du glæder dig, det bliver da bare mega fedt!!

Det falder mig heller ikke naturligt, og jeg bliver mere og mere irriteret jo tættere vi kommer. jamen i princeppet kan vi risikere at han først har en afklaring i April/Maj!! :prik

Vedr. mit job gør vi hvad der passe, hvis vi fx skal til udlandet, har jeg jo barsel nærsten hele det første år, og så kunne jeg søge orlov uden løn derefter. Det er jeg ikke så stresset over i og med jeg ved jeg skal på pasel minimum til maj 2015. Så det er mere min boligsituation der stresser!! Min mand er meget afslappet omkring det hele, "Det skal vi nok finde ud af" ARGHHH skal virkelig tage mig sammen for ikke af give ham :sm
 

 

Men ellers går det skønt, var til 25 ugers opfølgning ved lægen igår, alt var fint og hørte hjertelyd. Dog var mit blodtryk lidt lavt, så hun sagde jeg skulle passe på med hurtige bevægelser fx op ad sofaen. Og jeg døjer lidt med Ligaments smerter. men som hun så sødt sagde, dem kan jeg lige så godt vende mig til, for de bliver kun værre!! FEDT :o

 

Hun sparker dagen lang, og hygger sig derinde, det er jo det vigtigste :loveshower  hun laver nogle gange sådan nogle spjæt så jeg tror hun snart hopper ud af maven. kan ikke lade være med at grine en masse når det sker. :D
   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen også så skønt :D er bare så glad :D min mand glæder sig vidst knap så meget :p årh, de mand er nøjagtig som min, vi når det nok er hans standard kommentar, men jeg vil bare gerne have styr på det, så forstår virkelig også godt dit behov :) lækkert, at du har muligheden for at flytte med, det betyder jo så meget, at I ikke er bundet af dit arbejde :) bliver så dejlig når du også kan komme i gang, kan næsten følge din stress ;) dejligt, at alt ved baby var godt, husk at passe godt på dig selv! Som min jordmoder siger, du skal jo kunne klare en fødsel. Jeg troede i nat at baby var ved at grave sig ud af min navle, det er så dejligt, at der er gang i vores babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at hører min mand ikke er den eneste. En irriterende cool attitude nogengange.

 

:D skal nok passe på, hvordan går det med din mave??

Ja det er dejligt at de er så aktive, synes bare nogle gange det er ekstremt voldsomt. og når baby kun vejer under 1/3 af hvad hun kommer til, så tror jeg vi går nogle hæftige tider i møde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, har slet ikke lyst til at tænke på, hvor hårdt deres spark kan blive til sidst :/ min mave har det rigtig godt, er glad for, at jeg snart skal scannes igen :) føler mig virkelig tryg i vores sygehus system :) hvornår var det du gik på barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan kan det være du skal scannes igen snart??? :)

Jeg kan gå på barsel den 4 April, så der er stadig 10 arbejdsuger tilbage! synes der er lang vej igen. håber de går hurtigt. hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan kan det være du skal scannes igen snart??? :)

Jeg kan gå på barsel den 4 April, så der er stadig 10 arbejdsuger tilbage! synes der er lang vej igen. håber de går hurtigt. hvad med dig?

Jeg har en hjertefejl og måske baby har arvet den, så de skal lige være sikre inden fødslen, så de kan gøre deres bedste :) virkelig rart :)

Det var født nok lang tid til, respekt for at du kan klare det :) Jeg er sygemeldt til d 15. Maj, så jeg har lidt ekstra barsel at give af i den anden ende. Så jeg går på barsel senest d. 15. Maj medmindre baby kommer inden ;) hvilket jeg lidt håber :D vil rigtig gerne føde enten d. 5. Eller 8. Maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at de følger sådan med!

Ja jeg synes der er VILDT lang tid til. men heldigvis har jeg kun 3 uger tilbage med 5 dage. resten bliver 4 dags uger pga ferie jeg skal bruge. Glæder mig helt vildt.

 

Kunne være sjovt hvis vi fødte samme dag. hvordan kan det være du gerne vil føde 4 uger før? skal du have planlagt KS?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt, at dy trapper ligeså stille ned :) så er overgangen heller ikke så brat :) Jeg synes det kunne være smukt at føde på Danmarks befrielsesdag, men 4 uger er da for tidligt ! Havde ikke selv regnet så meget på det ;) Jeg ved ikke med kejsersnit endnu, regner med, at jeg får lidt mere at vide til scanningen :) vil jo helst føde selv, men hvis de vurderer, at det er det bedste for baby eller mig, så er det kejsersnit. Jeg skal jo tænke på om mit hjerte kan klare fødslen og vi ved jo ikke med sikkerhed endnu, hvordan babys hjerte har det :/ hvad er det nu du arbejder som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA så er der mange muligheder, men bliver spændende hvad de siger til scanningen! Jeg er jo sat til den 4! men regner nu med at gå lidt over.

 

Kan godt forstå du gerne vil føde selv. Det krydser jeg fingre for du får lov til.

Jeg arbejder på kontor, så sidder ned hele dagen. så det er ikke så hårdt lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det er jo snart :) men dejligt, at du har et stillesiddende arbejde :) det må da alt andet lige gøre det lettere :) tror det er en god tilgang, at man regner med at gå over tiden, så bliver det måske lettere at tackle ventetiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men synes nu også at der er lang tid til samtidigt!!! tiden kan ikke gå stærkt nok.

Ja det er meget rart med et arbejde der ikke kræver så meget fysisk når man er gravid.

 

tror nu altid man bliver utolmodig når man nærmer sig terminen. Men jeg vil da prøve og indstille min hjerne til jeg nok går over tid, sådan så jeg kun bliver positiv overrasket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du lyder virkelig fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang med at istandsætte 1 sal - et projekt der skal være færdig inden baby melder sin ankomst. Så lige nu venter jeg med at købe noget, før jeg kan få det på plads i de rigtige (nye) rammer :)  - Og jeg glæder mig! Har dog købt puslebord, kommode til babytøjet og tremmeseng... men kan næsten ikke vente til den kommende måned, hvor vi gerne skulle gå igang...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang med at istandsætte 1 sal - et projekt der skal være færdig inden baby melder sin ankomst. Så lige nu venter jeg med at købe noget, før jeg kan få det på plads i de rigtige (nye) rammer :)  - Og jeg glæder mig! Har dog købt puslebord, kommode til babytøjet og tremmeseng... men kan næsten ikke vente til den kommende måned, hvor vi gerne skulle gå igang... :)

Det lyder da vildt spændende, kan godt forstå du glæder dig rigtig meget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg i gang :) hvor har jeg glædet mig til den her dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg i gang :) hvor har jeg glædet mig til den her dag :)

Uha uha

 

du må endelig lægge billeder ind efterhånden! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER