Bolsin

At blive spurgt til PB

5 indlæg i dette emne

Hvordan tackler jeg bedst at min veninde er i behandling? Jeg mener; skal jeg spørge til det og hvor meget?

 

Jeg vil så nødig gøre hende ked af det ved at spørge ind, men samtidig vil jeg ikke virke ligeglad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok forskellig fra person til person hvad de har behov for. Kunne du snakke med din veninde om det?

Jeg har f.eks. lavet aftaler med de få som ved at vi prøver at få børn, at jeg selv siger til hvis jeg gerne vil snakke om det (eller vi er så heldige at jeg bliver gravid. Så er der klare linjer og ingen skal føle de spørger for meget/lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv været meget åben omkring det, fordi jeg sys det fylder så meget, men så må man også ku tag spørgsmålene.. Og det kan være hårdt. Men slæb hende på cafe, fortæl hende om din tvivl i forhold til hvor meget du kan spørge ind, uden det gør ondt..det tror jeg hun vil sæt pris på ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også råde til at du spørger hende hvordan HUN gerne vil have det

 

Selv vil jeg helst ikke folk spørg hvordan resultatet er, men at de er der når jeg selv har noget at fortælle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørg hende om det er okay at du spørger ind til deres projekt og fortæl at du altid gerne vil lytte hvis hun har brug for det. Jeg selv er meget åben om det, men er selektiv om hvad jeg fortæller. Det er ikke alt der kommer andre ved, og noget vil jeg gerne have for mig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER