Klitgaard1990

Hjælp! Hårfarve efter afblegning

7 indlæg i dette emne

Har haft afbleget mit hår det sidste år..

Idag besluttede jeg mig så for at farve det rødt.. Men jeg havde jo ikke lige overvejet at mit afblegede hår ikke rigtig ville tage imod farven.. Så nu er jeg pisse flot rød i de øverste 10 cm og resten er rigtig Fesent rødt og nogle steder har næsten ikke taget noget farve til sig..

Er der noget jeg kan gøre? Evt bruge en anden farve som kan tage fat? Hjææælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror du bliver nødt til at gå til frisøren og evt få fjernet al farve og derefter farve på ny. Eller måske hun kan farve ovenpå afblegning?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det farlige ved hjemmefarve <_<

Går du til en frisør, så vil de formentlig råde dig til at få en brunagtig farve i! Men der er stadig risiko for, at det får et grønligt skær på den bekostning.

Jeg vil råde dig til en farvebombe! Køb en rød også smæk det i, så får du det hele rødt - men det skal nok trække nogle timer ;) Det går ud igen for hver hårvask, men jeg tror det er din bedste redning lige nu.. Ellers må du prøve en frisør- det kan dog være, at de ikke vil tage ansvaret, da de ikke kender de kemikalier der har været i hjemmefarven og om det går i godt spænd med deres ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går man fra lys til mørkt vil jeg altid vælge frisør. De gange jeg har gjort det har jeg først fået noget farve i der sørger for der ikkekommer grønt skær og derefter fåetdet farvet. Det har været dyrt men altid pisse flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg med en brun hårfarve (af samme mærke som den røde) og lader den trække lidt længere. Så håber jeg at det farver lidt mere eller ikke ser så voldsomt ud fordi det er en lysere farve end den røde.. Så nu venter jeg bare på at hårfarven skal skylles ud igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan blev resultatet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det øverste er stadig lidt rødt. Men ellers er resten pænt brunt

uIs6Yb8.jpg

Sådan ser det ud nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER