Guest Tanyapigen

55 dage siden sidste mens.. HJÆLP :'(

10 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen snart så frustreret.. Vi prøver at blive gravide.. Og har testet og testet men den bliver ved med at vise negativ.. Jeg har ingen tegn på mens.. Min læge påstår man ikke kan se graviditet i en blodprøve.. Altså hvad skal jeg snart tro.. Er der nogle af jer der ikke har kunne teste positiv nu selvom i var gravide?.. Jeg har regnet mig frem til at være ca 5+2 hvis der er noget vel og mærke.. ;)

Jeg må bare lige ud med det.. Jeg går med mine tanker helt for mig selv.. Ville bare ønske jeg snart kunne se noget eller få min mens så vi kan komme videre..

Udover det har jeg de sidste 2-3 uger fået utroligt mange bumser i ansigtet, og på midten af ryggen (hvilket jeg aldrig nogensinde har haft før, ikke engang i puberteten havde jeg bumser) ?????? Hjæælp jeg mangler virkelig nogle at dele mine frustrationer med.. Kan bumser være et tegn på noget??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest: man kan godt teste for graviditet i en blodprøve - man måler hcg-niveauet i blodet.

Så din læge tager fejl.

Vi er nogle stykker herinde der har haft længere cyklusser end 55 dage. Jeg selv har oplevet en cyklus på 90 dage uden at være gravid. Men jeg har pco.

Det er svært at sige hvad der sker hos dig og hvad der er årsagen til at det er som det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har altså også læst man godt kan se det i BP.. Så det undrer mig! :( æv 90 dage det er jo en uendelighed at være uvis.. :(

Jeg har hørt meget om pco men ved faktisk ikke hvad det vil sige.. Hvordan finder lægen frem til man fejler det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på fra mobilen, så det bliver den korte - kig på www.pcoinfo.dk :)

Lange cyklusser er desværre normalt med PCO. Jeg var uden rigtig mens i 4 mdr til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også lige PCO.. Det skyldes også at man ofte får uren hud med PCO og lange cyklusser.. Susanne er baresuper klog på det område og kan svare på mange ting omkring det område :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) har lige æret inde og læse.. Jeg kan ikke genkende noget af det udover jeg denne gang ikke har fået mens.. Var til scanning for 2 mdr siden pga af smerter og der sagde hun æggestokke og det hele var fine.. Så tænker jeg nok ikke skal frygte pco.. Men det var da klart værd lige at tage med i overvejelserne.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) har lige æret inde og læse.. Jeg kan ikke genkende noget af det udover jeg denne gang ikke har fået mens.. Var til scanning for 2 mdr siden pga af smerter og der sagde hun æggestokke og det hele var fine.. Så tænker jeg nok ikke skal frygte pco.. Men det var da klart værd lige at tage med i overvejelserne.. :)

Hvornår var det du stoppede på p-piller? For mange kan godt springe en cyklus over efter pille stop.. Det behøver ikke lige og være de to første mdr, det kan f.eks godt være den 3 cyklus man springer over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte p-ring.. Tog den sidste ud den 3/10 og har haft mens 2 gange siden.. Rimeligt regelmæssigt faktisk.. Så regnede egentlig med min krop godt kunne finde ud af det.. Men kadet kan da være en mulighed.. Bare enormt irriterende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte p-ring.. Tog den sidste ud den 3/10 og har haft mens 2 gange siden.. Rimeligt regelmæssigt faktisk.. Så regnede egentlig med min krop godt kunne finde ud af det.. Men kadet kan da være en mulighed.. Bare enormt irriterende :(

Kunne godt virke som om det "bare" er en cyklus du har sprunget over :) men skal vi så ikke satse på den er der i denne her måned??

Du kan jo regne ud hvor længe de andre cyklusser har været for ca. at vide hvornår du skal have mens i denne cyklus, hvis du forstår hvad jeg mener??

Mega meget :bd til!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har regnet på det og min cyklus ser ud til at være ca 45 dage.. Men jo det kan da desværre godt være det "bare" er det :(

Det er bare såååååå frustrerende ikke at vide hverken det ene eller andet.. Jeg har haft lidt halsbrand idag.. Så ved ikke hvilken retning jeg snart skal tro på.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER