Mama Chris

Kroppen

6 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne høre jer om der er andre end mig der har oplevet først at have hård mave og så have lidt tynd mave efterfølgende?

Er der andre der også har oplevet det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft rigtig god gavn af graviditeten. Før kunne jeg kun lave nr 2 max 1 gang om ugen hvor at jeg nu kan dagligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det ved jeg sørme ikke om jeg har oplevet. Altså mener du sådan under det samme toilet besøg, eller i løbet af samme dag - eller med længere tid imellem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis blevet bedre og har kun varet i 2 dage og jeg tænker det måske kan hænge sammen med jeg har haft alt for travlt på det seneste.

Jeg mener egentlig over længere tid mine 2 veninder der har været gravide før fortalte også der toiletmønster ændrede sig lidt i løbet af graviditen da der kommer tryk tarmene når livmoderen udvides så mon ikke det er okay og det bare er lige at holde øje med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg tror bestemt at det er normalt at have enten tynd eller hård mave på skift i løbet af graviditeten. Det mener jeg også jeg havde sidste gang. Det som man skal være meget opmærksom på, som er meget normalt (men ikke mange ved), det er at man let får hæmorider som gravid eller under fødslen. Og det skal behandles.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar :-)

Det er heldigvis blevet meget bedre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER