Bolsin

Hjælp til at blogge

6 indlæg i dette emne

Jeg har længe gået med en drøm om at komme i gang med at blogge, men jeg synes ikke jeg kan få det til at fungere som jeg gerne vil ha'.

 

Umiddelbart har jeg givet mig i kast med blogspot, og har indtil videre fået oprettet en blog og lavet 3 indlæg. Men jeg har lidt problemer med at få det til at se ud som jeg gerne vil have. Jeg kan sagtens finde ud af at bruge blogspots design funktion og benytte deres skabeloner, men jeg vil helst lave mig eget design.

 

Er der nogle af jer blog-kyndig kvinder, som ved noget om det, og kan hjælpe mig?

 

Skal jeg i stedet købe mig et domæne, og blogge der, eller er det fint med blogspot, når jeg gerne vil trække mit eget design ned over? Eller skal jeg finde noget helt tredje?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen med forstand på blogging?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kører eget domæne, egen programmør, eget design osv - så kan ikke hjælpe med blogspot desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blog er på blogspot, og min erfaring er, at du godt kan lave eget banner mm. Men at lave det overall om kræver en del teknisk og grafisk kunnen. Du kan justere skabelonerne til en vis grænse, men at få det præcist som du vil er svært.

Hvis du vil betale for det findes der en del der laver custom skabeloner på fx etsy.

Jeg vil gerne hjælpe, når Karla og jeg er blevet raske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blog er på blogspot, og min erfaring er, at du godt kan lave eget banner mm. Men at lave det overall om kræver en del teknisk og grafisk kunnen. Du kan justere skabelonerne til en vis grænse, men at få det præcist som du vil er svært.

Hvis du vil betale for det findes der en del der laver custom skabeloner på fx etsy.

Jeg vil gerne hjælpe, når Karla og jeg er blevet raske :)

Nu er jeg heldigvis lidt bekendt med kodning, både af interesse og igennem mit studie + at M er kandidat i bla. Datalogi ;)

Hvor er du sød :kram2 Vil helt sikkert gerne have din hjælp! Så kan vi måske også lave en lille legedate med ungerne :) God bedring med jer, og stort tillykke med eksamen i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg heldigvis lidt bekendt med kodning, både af interesse og igennem mit studie + at M er kandidat i bla. Datalogi ;)

Hvor er du sød :kram2 Vil helt sikkert gerne have din hjælp! Så kan vi måske også lave en lille legedate med ungerne :) God bedring med jer, og stort tillykke med eksamen i går.

Det synes jeg helt sikkert vi skal! :) tak, det går allerede bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER