Marlene29

Smerter?

3 indlæg i dette emne

Hej kommende mødre...

 

Jeg er i 22 uge og har haft en nem graviditet indtil videre, mærker liv osv. Her i lørdags skulle jeg ud af min bil og det gjorde pludselig ret ondt i højre side af maven, men ikke så slemt, at jeg tænkte sådan videre over det. Vi skulle handle lidt ind til baby den dag, så jeg var i storbyen fra kl 9-19, hvor vi gik og kiggede på ting og fik spist mad. LANG dag og jeg var godt nok brugt, da jeg kom hjem.

For første gang tænkte jeg, at nu kunne jeg mærke, jeg var gravid. Her de efterfølgende dage, kan jeg stadig gå og have lidt ondt i højre side af kroppen. Min kæreste mener jeg skal søge læge (nervøs kæreste ligeså snart det handler om baby) :) - men hvor jeg lige vil se tiden an, da jeg måske tror det kommer sig af en forstrækning eller noget...

 

Men nu går jeg da måske nok også og tænker, hvad det er... Når jeg er på arbejde, syntes jeg ikke det føltes slemt, men måske mere når jeg slapper af. Hvad tænker I det kunne være - har i nogle former for smerter eller lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i uge 24, og jeg synes min graviditet har været rigtig nem indtil videre. Men nu er jeg begyndt at kunne mærke at mit underliv er meget tungt når jeg går, det er ikke direkte smerter, men vildt ubehageligt at gå i længere tid. Det er også især om aftenen af jeg føler det bliver værre. regner med at snakke med lægen om det, har en tid i næste uge. Men ellers går det fint her.

Jeg ville gå til læge eller ringe til jordmoder, og hører hvad hun synes. Tror ikke det er noget slemt, men for din og din kærestes samvitigheds skyld. Ville jeg nok lige ringe og hører. :) Better safe than sorry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke som sådan haft nogen, havde noget lørdag nat, men ellers ikke :/ tror du ikke bare, at dit bækken er blevet presset lidt? Der er jo meget vægt på det nu :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER