Forunderligt

Hvad er din ringetone?

27 indlæg i dette emne

Bare for sjov - og fordi min nye iPhone skal pimpes med en god lyd:

Hvilken ringetone bruger du? Og evt hvilken alarm?

 

Jeg har i årevis haft denne sang som ringetone:

Lisa Miskovsky - Driving one of your cars

 

Fordi den larmer helt vildt og fordi det nok er min yndlingssang i hele verden. Min familie syns sjovt nok den er træls og syns jeg blir nødt til at skifte :rolleyes Jeg er bange for jeg har ødelagt sangen for dem fordi det eneste de tænker når de hører den er "hvem ringer NU til min mor/kæreste"

 

Som alarm tone har jeg skiftet en del, jeg vågner let og har ikke brug for noget særlig larmende der. Fx:

Colbie Caillat - Capri

 

(ku jeg ikke finde på youtube)

Sebastian Lind - Keep me near

 

Agnes Obel - Riverside

 

Deep Purple - Soldier of Fortune

 

Tina Dickow - Room with a view

 

En ringetone/alarm skal jo ikke bare være en god sang, det skal også være en som starter på en iørefaldende/god måde, efter min mening. Hvad er din ringetone/alarm/yndlingssang i hele verden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både min ringetone og min alarm er en eller anden ligegyldig iPhone-lydfil. Men måske man skulle pimpe det lidt op ;)

Jeg kunne godt tænke mig, at vågne til Halcyon on and on:

http://m.youtube.com/watch?v=eAle0pAJ_zY

Min mor har The Hamster Dance som ringtone:

Og tilmed virkelig højt. Jeg er altid ved at få et mindre hjertetilfælde, når nogen ringer til hende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den altid på lydløs, så ingen ringetone. Alarm Tone p3 med venner godmorgen sangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige nu temaet fra Game of thrones som ringetone.

Har haft mange gennem tiden. Den jeg har haft længst er nok Let me entertainment you med Robbie Williams og det har så resulteret i at hverken min mand eller jeg kan høre starten på den sang uden at tænke: nu ringer telefonen

Og det er altså mange år siden jeg skiftede fra den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg har som (generel) ringetone :chin

Men jeg har lavet særlig ringetone på nogle af mine kontakter. f.eks har M Simpson temaet, min søster har en eller anden hvor de synger noget med "sisters" og min mor har baggrundslyden fra Angry Birds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min ringetone og min alarm er en eller anden ligegyldig iPhone-lydfil. Men måske man skulle pimpe det lidt op ;)

Jeg kunne godt tænke mig, at vågne til Halcyon on and on:

http://m.youtube.com/watch?v=eAle0pAJ_zY

Min mor har The Hamster Dance som ringtone:

Og tilmed virkelig højt. Jeg er altid ved at få et mindre hjertetilfælde, når nogen ringer til hende :rolleyes

Min mor har også en eller anden helt vildt larmende plingpling melodi som jeg ikke lige nu kan huske hvad er, rimelig choking :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige nu temaet fra Game of thrones som ringetone.

Har haft mange gennem tiden. Den jeg har haft længst er nok Let me entertainment you med Robbie Williams og det har så resulteret i at hverken min mand eller jeg kan høre starten på den sang uden at tænke: nu ringer telefonen

Og det er altså mange år siden jeg skiftede fra den

Den er også ret lækker - nævnte det dog lige for min kæreste som bad mig slå den her op:

https://www.youtube.com/watch?v=zof2kdGrFjQ

Og så er den sang altså lidt ødelagt for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også ret lækker - nævnte det dog lige for min kæreste som bad mig slå den her op:

Og så er den sang altså lidt ødelagt for mig :D

Haha så også det afsnit af sp og var helt enige med dem. Der er for meget wiener ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Take That med Patience som generel ringetone.

Jeg har mulighed for at give forskellige kontakter deres egne toner :)

Til Min mor ;) nemlig Backstreet Boys med I Want It That Way

Til K har jeg valgt min yndlings sang :biglove

OneRepublic med Good Life

Han har også sin egen sms tone som er starten af en sang, Romeo med Coming Home. Den hittede stort i 94, da vi var på konfi lejr :P

Min x har også sin egen sang og tone.

South park med Kyle's mom

Sms tone er et klip fra et comedy show med Jeff dunham, hvor Achmed siger YOu racist bastard :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare en helt almindelig ring-ring lyd, og jeg vil aldrig have andet. ;)

Aner ikke hvordan min alarm lyder. Den starter meget lavt, så det er faktisk vibratoren der vækker mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ringetone ved "almindelige indkommende" opkald er pt. Rasmus Seebach og Ankerstjerne, 1000 år.

Jeg har enkelt kontakter med egen ringetone :)

Min alarmtone er Under stjernerne på himlen, den starter tilpas dæmpet og stille, så jeg ikke dør fra morgenstunden - de få dage den når at ringe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har temaet til Sherlock... Før det havde jeg 15 steps med Radiohead, da den netop har en markant start.

det med at ødelægge sange er sket hjemme hos os. En overgang havde min mand Shakiras Hips don't Lie... Den er for evigt ødelagt hos os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"I am the Doctor" til de fleste. (Fra Dr. Who)

Og så har jeg åbningssangen fra løvernes konge til de tøser, jeg lærte at kende på søster-BK (Vi holdt et løvernes konge-polterabend for en af pigerne:D)

I ITunes kan man lave sine egne ringetoner til iphone fra de sange man har ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bamse og kylling 'regnvejrssangen' som ringetone og har haft det lige så længe jeg har haft mobil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har "just give me A reason" med pink som generel ringetone.

Mine søstre har "we are family" :p

Anders "My love" med Celine dion

Min veninde i Kbh har "count on me" med Bruno Mars - det er "vores sang" og associerer den sang med hende.

Edit: to andre veninder har "X-girlfriend" med mariah carrey - det er lidt dårlig humor men de har begge været kærester med Anders :lol

Og så skiftede jeg lige alarm tone til riverside - var træt af den gamle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den ganske almindelig iPhone-ringetone. Bryder mig generelt ikke så meget om at bruge sange til ringetoner..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved ikke engang hvordan man får en sang som ringetone, hvor henter i dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved ikke engang hvordan man får en sang som ringetone, hvor henter i dem?

Det kommer nok lidt an på hvilken tlf du har, men de fleste telefoner har en mulighed for at tilslutte til computer via kabel så man kan overføre musik mm. Jeg har læst mine cd'er ind på computeren via et musik program og gemt i MP3 format, så kan de uden besvær overføres til telefonen. Man kan også overføre via bluetooth fra andre enheder som har bluetooth. Når musikken først ligger på telefonen kan man gå ind hvor den ligger og vælge anvend, hvor man kan vælge at bruge den som ringetone eller alarm mm. Sådan har det i hvert fald fungeret på de fleste telefoner jeg har haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Nothin' but a good time med Poison :)

 

Men gad da godt lige vide hvordan man laver toner i iTunes..... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en app, hvor jeg kan lave ringetonen, overføre den til iTunes og retur til telefonen :) Jeg gør det bare så sjældent, så jeg er som regel tæt på at få flip når jeg så har gang i det- men manden kan gøre det uden problemer :rolleyes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har tema-sangen fra Dexter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har tema-sangen fra Dexter

 

Haha ja selvfølgelig har du det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid min mobil på lydløs... Så aner det ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER