Ikra

Scanninger - 1. Scanning

6 indlæg i dette emne

Så har jeg idag 7+1 været til en tidlig scanning.. Og set hjerteblink..! :) Så fantastisk og sikke en ro det gav..! :D

Har været helt høj hele dagen..! Og manden blev helt rørt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk :)

Vi var også afsted i går 8+2. Jeg testede svag positiv, lægen synes livmoderen var for lille. - sammenholdt med at jeg har blødt tidligere, var lægen bange for den ikke levede mere, og ville tage blodprøver..

Det kunne jeg så ikke vente på, så vi kørte til en privat scanning og alt ser fint ud :-D

- jeg har et hæmatom og det er med meget stor sandsynlighed den der har blødt.. Virkelig dejligt at vide, hvis jeg begynder at bløde igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :)

Vi var også afsted i går 8+2. Jeg testede svag positiv, lægen synes livmoderen var for lille. - sammenholdt med at jeg har blødt tidligere, var lægen bange for den ikke levede mere, og ville tage blodprøver..

Det kunne jeg så ikke vente på, så vi kørte til en privat scanning og alt ser fint ud :-D

- jeg har et hæmatom og det er med meget stor sandsynlighed den der har blødt.. Virkelig dejligt at vide, hvis jeg begynder at bløde igen.

Hvornår testede du.?

Og hvornår skal du have taget blodprøve..?

Har fået taget nok 5 eller 6 blodprøver.. :D

Det var sådan en fantastisk oplevelse.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså testede positiv midt i dec. Så begyndte jeg at bløde juleaften, fik blodprøve den 27 - alt var fint. Så begyndte jeg igen at bløde den 29, der ville lægen ikke gøre noget som helst..

Var ved lægen den 6. Januar for at få taget alle blodprøver til VJ. Og skulle så ha lavet vandrejournalen i fredags..

Da jeg ventede min søn, lavede lægen geaviditetstest samme dag.. Jeg ville egentlig bare komme hende i forkøbet og testede så onsdag eftermiddag.. Den var MEGET svag positiv..

Jeg tager til lægen som planlagt og fortæller om testen. Hun vil gerne undersøge mig og vudere at livmoderen er alt for lille, og siger også at hun så frygter at fosteret er gået til, og derfor vil hun gerne tage en blodprøve, den bliver lavet med det samme. Men da det er fredag Kan jeg først få svar mandag.. Og det kan jeg så ikke vente på, så vi tager til privat scanning.. Alt er fint og livmoderen stor.

Så nu kan jeg ringe til lægen mandag og be om til til VJ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha da.. Lyder som samme rutsche tur vi var igennem...

Men godt det endte godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at I begge har været til nogle gode scanninger, som har givet tryghed.  :rolleyes

 

Jeg blev scannet i mandags (8+3) og begge bebser har det fint og vokser som de skal. Jeg var helt forundret over, at man kunne se små arme og ben allerede. :)

Næste scanning bliver for mit vedkommende NF den 31/1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER