Posted January 9, 2014 Efter rigtig rigtig meget modvind, var det den 3. Kur der klarede en modarbejdende slimhinde... Blev scannet idag, og den var så fin og tynd så jordmoderen blev overrasket ... Så i aften starter jeg på 75 menopur... Uh ha stik stik... Er lidt nervøs, men så glad for medvinden...så manden og jeg er helt høje og glade for at kunne tage det næste skridt, og så mente hun tilmed vi ikke behøvede IUI men kunne klare det hjemme... Jubiiii jubiii(gå væk sorte lille mand i maven, som siger der stadig kan ske en masse skidt) Ville lige dele min glæde... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 9, 2014 Uhhh XXX for masser af medvind til jer..! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2014 ihhh spændende om vi kommer til at følges :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Hvornår skal I til scanning igen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2014 Det er så spændende kan næsten ikke holde til det...❤️❤️❤️❤️❤️ På torsdag, og jer? Share this post Link to post Share on other sites