190987

Sygemeldt men keder mig, SØGER IDEER???

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen..

Jeg går sygemeldt med rigtig slem bækkenløsning og kan derfor næsten ingen ting, jeg er 20+4 uger henne, så der er lang vej endnu, når jeg ikke er sygemeldt er jeg maler og elsker at bruge mine hænder..

Kan i hjælpe mig med ideer eller noget jeg evt kan lave og bruge mine hænder til?? :) Er ved at blive skør af jeg ikke kan og må noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at lære at strikke.. Det er så skønt med hjemmelavet babytøj... På garnstudio.com han du finde videoer af hvordan du gør.. Har selv lært at strikke på nettet... Så kan du strikke små djævlehuer og veste, super gode begynder projekter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også hækle. Man kan lave de fineste hækle-ting til ungerne. Legemad, bamser, tæpper, uroer og mange andre ting!

I krea-forummet kan du se nogen af de ting andre brugere har hæklet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de to andre :) du kan evt også brodere, lave uro af perler eller gå i gang med barnets bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller lave en mindebog med "babys første år"

Eller begynde på invitationer til dåb, lister til det der skal købes osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller rydde op i alle de billeder der ligger på computeren. Slet alle de dårlige man alligevel ikke gider se og måske lave nogle fotobøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres ideer :) Tror jeg er mest til noget hvor jeg skal sy noget, lære at lave glas kunst eller hvad det hedder o.s.v

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syprojekter kunne være sengerand, sengetøj mv...

Du kunne måske lave en eller anden krea uro...

Håber at du finder på noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva end du gør, så lad være med at tænde for Go' Morgen Danmark! Det bliver man KUN træt af!

Er selv sygemeldt og har været det siden 21+4. Den første måned har været den værste... Nu er jeg begyndt at have en rutine i min dag.

Jeg bruger en times tid på at komme ud af sengen. Ligger og laver lidt afslapningsøvelser og forbereder mig på at skulle op og stå. Så tager jeg et langt, varmt bad - det synes jeg hjælper mig rigtig godt i gang - og så spiser jeg morgenmad. Så er klokken 9.

Jeg er mest mobil om formiddagen, så enten laver jeg noget husligt eller tager ud og handler sammen med pensionisterne ;-) ikke for hårdt. Måske tømmer jeg opvaskemaskine, lægger tøj sammen eller noget andet, som jeg kan gå til og fra.

Så er klokken ca.11 og som regel ringer min far på det tidspunkt, og vi taler sammen 15-30 minutter. Nogle gange har han brug for at jeg kører for ham om eftermiddagen, og så gør jeg det, når jeg har spist frokost og sovet til middag. Ellers bruger jeg eftermiddagen med iPad, computer eller noget kreativt. Har fået en bog med lette, kreative sysler til baby, som jeg laver lidt fra... Omkring 15.30 kommer min mand hjem, og så kan vi være lidt sammen og tale om dagen, inden vi går i gang med aftensmaden...

Jeg tror det er vigtigt at have nogle rutiner i hverdagen, så man ved, at man skal stå op på et bestemt tidspunkt og har nogle ting at tage sig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER