Rosina

Har I mærket liv?

17 indlæg i dette emne

Jeg tror måske, at jeg har mærket noget her til aften... :kuller  Jeg lå fladt på sofaen og mærkede, at hun lå helt til højre (lidt sjovt, når man ligger helt fladt på ryggen). Da jeg lagde hånden på maven kunne jeg mærke nogle 'bobler' hist og her over længere tid... Mon det er det første liv??

 

For at være helt ærlig var det lidt svært at skelne fra luft i tarmene (selvom jeg godt nok aldrig rigtig har tænkt over helt præcist hvordan det føles mod hånden ;) ) men det var rimelig højt oppe og jeg kunne mærke, at livmoderen lå helt til højre og (går jeg ud fra?) helt ud mod maveskindet... 

 

Har I mærket noget endnu? Og hvordan føltes det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Jeg synes også jeg er begyndt at kunne mærke liv, men er sådan i tvivl om det bare er luft, men tror jeg ikke det er :) men glæder mig til det bliver mere så man ikke er i tvivl mere men ved den er den lille :)

Uhh det bliver så dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja flere gange, men langt fra hver dag :)

Vi har begge mærket ham rulle og jeg fik et lille spark i går :)

Glæder mig til de bliver mere overbevisende og regelmæssige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke rigtig mærket liv endnu, i hvert fald ikke bobler som alle siger, og slet ikke spark endnu, selvfølgelig :)

Men den anden aften kom der pludselig et par jag der gjorde lidt ondt, fra samme sted.. Mærkede på maven, og var slet ikke i tvivl at den lå lige der.. Så det må jo have været den :)

Men det er lidt mærkeligt at man hver dag kan mærke udenpå hvor den ligger, men stadig ikke mærke den indefra :) Men det må jo komme snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi et stks meget livlig baby, der startede med tydelige bobler i sidste uge. Nærmest samtidig med at hans farmor åndede ud, så det var et helt specielt øjeblik <3 De sidste to dage har det været deciderede spark og puf, hvor far endda har fået lov at mærke! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi et stks meget livlig baby, der startede med tydelige bobler i sidste uge. Nærmest samtidig med at hans farmor åndede ud, så det var et helt specielt øjeblik <3 De sidste to dage har det været deciderede spark og puf, hvor far endda har fået lov at mærke! <3

Hvor vildt, og hvor er jeg bare SÅ misundelig!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket liv den 2. Januar og nu er næsten hver dag, 3-4 gange om dagen :).... Det føles lidt som det er en det røger dig med en fingre men bare ind i maven :). Første gang var jeg ikke sikke hvad det var men nu sker der 3-4 gange om dagen, så er jeg ikke mere i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i et stykke tid mærket de der små bobler eller hvad det skal kaldes, men igår kunne jeg endelig mærke det udenpå. Og min kæreste kunne også mærke nogle puf fra lillemanden, det var altså lidt stort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kunne mærke liv i halvanden uge nu. Meget kraftigt fra starten af, så jeg har sikkert kunne mærke det tidligere, hvis jeg havde tænkt over det  :oops  For det første spark jeg mærkede blev efterfulgt af endnu et som faderen kunne mærke. Har mærket bebs hver dag siden, og det er helt vidunderligt  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er fantastik. Jeg er i uge 22 nu og kan allerede mærke en rytme :)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg er misundelig! Bare det snart er min tur!! :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok komme :), og det er noget specielt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok komme :), og det er noget specielt!

Ja selvfølgelig :) Glæder mig bare helt vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig :) Glæder mig bare helt vildt! :)

 Hej, har du mærket liv??? Min bandit spiller fodbold, specielt om aftenen, eller om natten :)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, har du mærket liv??? Min bandit spiller fodbold, specielt om aftenen, eller om natten :)...

Hej søde..

Ja har i noget tid haft de der bobler af og til, og den sidste halve uge til uges tid er det blevet til at jeg har dem mange gange hver dag, både lidt om dagen og meget om aftenen.. Og fik også nogle små spark den anden aften, så nu er det på vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde..

Ja har i noget tid haft de der bobler af og til, og den sidste halve uge til uges tid er det blevet til at jeg har dem mange gange hver dag, både lidt om dagen og meget om aftenen.. Og fik også nogle små spark den anden aften, så nu er det på vej ;)

Ej, hvor dejligt :)..det vil kommer flere og flere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor dejligt :)..det vil kommer flere og flere....

Ja det er skønt! Og jeg glæder mig virkelig til der kommer rigtige spark hvor man ikke er i tvivl og mange af dem - og at manden også kan mærke dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER