Solvej80

Testhold uge 3

108 indlæg i dette emne

Er der andre end mig der skal teste uge 3?

Jeg skal den 14/1, forventer dog ikke noget. Har allerede murren i understellet, som jeg plejer en uge før. Manden har haft pres på og de små svømmere noget svært ved at blive udløst omkring ÆL. Men håber da bare lige en lille bitte smule alligvel, og skal vel bruge mine 20 teste der er i skabet til et eller andet.

Næsen er sat op efter inseminering sidst i februar, men vi hygger hjemme indtil da.

Held og lykke til mig og jer. :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også teste i uge 3 :)

 

Jeg har ikke forventet mens den 15/1 kan man ik skrive det hehe   :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi kun os to til i næste uge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg ville gerne med her.. har jo egentlig først testdag mandag i uge 4. :rolleyes

Ej jeg vil gerne med på her om søndagen! :yay der har jeg forventet mens så det er vel ok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser på seks strenger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej80 Det var en del på sådan en bette pind hehe :P

 

 

 

Spændende NatC :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser på seks strenger!

Streger!!! skriver damen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej80 Det var en del på sådan en bette pind hehe :P

Nå ja, fordelt på os alle tre:-P

Spændende NatC :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårrh nu er jeg med.. tænkte det var godt nok vildt med 6 streger haha :)

 

Håber så meget den er der, vi havde.. u know what i hele periode hvor der kunne være chance for befrugtning.. 

 

Hvor langtid har i 2 tøser prøvet at blive gravide..?  Vi begyndte så småt i februar 2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej !

 

Jeg er ny herinde, og aldeles anonym.. Indtil videre :rolleyes

 

Regner med også at have test-dag i uge 3. Meeen regner ikke med der er sket noget, da jeg tog min sidste p-pille d. 11.12.13, fik mens d. 15.12.13, rimelig (ikke helt!) sikker på jeg havde ÆL omkring d. 28-30 dec.

 

Men man kan vel ikke lade være med, at håbe på man er en af de heldige!

 

Åååh du søde ventetid.. :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på 4. Cyklus hvor der har været mulighed for graviditet - men kun 2. Hvor vi aktivt har forsøgt :) de to første skulle vi egentlig have brugt gummi :rolleyes

Så jeg håber den er der for os alle sammen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og velkommen til PB_14 :) held og lykke !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igang i fire mdr. De to på methformin.

Vi har en gang mere inden jeg skal insemineres.

Men håber dog det sker af sig selv inden.

Januar må være måneden for os alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal du have, og i lige måde. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige lidt :bd afsted mod jer og held og lykke med 2 gode nytårs streger.

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige lidt :bd afsted mod jer og held og lykke med 2 gode nytårs streger.

:bd :bd :bd

 

 

Takker håber dit baby dust er magisk ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til PB14 :)

 

Åh ja, så kom testmonsteret frem her. Det er SÅ latterligt, skal først teste tirsdag. Meeeeeeen, i morges tog jeg en test. Der kom en MEGET svag 2 streg, godt nok efter 10 min - testen siger det skal være der efter 5 min. Og nu er jeg helt til rotterne, er det noget, er det ikke noget, kunne det være noget, ej det er for tideligt, var jo også over tid, nej, jo, nej, jo. Har gloet på den ca 100 gange nu.

Samtidig føles det som om min mens er lige på trapperne, så er nok falsk og var jo også MEGET svag. Tog et billede, men det blir helt overbelyst så kan ikke se en skid. Og hvad er reglen... kan man ikke se det på et billede er det bare ikke godt nok.

Tirsdag kom nuuuuuuuu.

 

Hold nu op, jeg er skør :whistling  Please any one, sig det ikke kun er mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige lidt :bd afsted mod jer og held og lykke med 2 gode nytårs streger.

:bd :bd :bd

Ja tak! Og tilbage til dig

.....men den kan jeg ikke finde - så du får et heppekor :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til PB14 :)

 

Åh ja, så kom testmonsteret frem her. Det er SÅ latterligt, skal først teste tirsdag. Meeeeeeen, i morges tog jeg en test. Der kom en MEGET svag 2 streg, godt nok efter 10 min - testen siger det skal være der efter 5 min. Og nu er jeg helt til rotterne, er det noget, er det ikke noget, kunne det være noget, ej det er for tideligt, var jo også over tid, nej, jo, nej, jo. Har gloet på den ca 100 gange nu.

Samtidig føles det som om min mens er lige på trapperne, så er nok falsk og var jo også MEGET svag. Tog et billede, men det blir helt overbelyst så kan ikke se en skid. Og hvad er reglen... kan man ikke se det på et billede er det bare ikke godt nok.

Tirsdag kom nuuuuuuuu.

 

Hold nu op, jeg er skør :whistling  Please any one, sig det ikke kun er mig.

 

 

Ej hvor spændende.. iiihhh klapper i mine hænder af glæde på dine vejene.. lyder lidt som om den er der... Der er SÅ LANG TID TIL tirsdag nu hva.. ufff.. 

 

Jeg tror først jeg vil teste fredag, hvis jeg kan holde mig selv i skindet så længe, jeg forventer eller ikke forventer mens onsdag og nogle gange har det snydt  mig også har jeg taget en test på dagen fordi lortet ikke kom også var den negativ så jeg tror jeg prøver at vente.. 

 

Solvej har du egentlig nogle tegn på du gravid eller du kan ik mærke det endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FruSchmidt

 

Åh du er for sej hvis du kan det!! Håber den er der for dig, vi gider da ikke komme forbi 1 års dagen. :)

 

Jeg skulle aldrig have gjort det, nu er jeg nødt til at gøre det igen lørdag, mandag og tirsdag og se om det bare var en and, eller bio, eller for lang liggetid.

Jeg har rent mange mens agtige symptomer, murren i underlivet, niven, tung - tja, præcis som et par dage før mens. Derfor er jeg også mest til en lunkne side omkring det.

I går og i morges var mine bryster ret ømme, eller det føltes som om det stråler i dem med varme eller vand. Det lyder underligt på skrift, men kan ikke rigtig forklare det på anden måde.

Lige nu mærker jeg kun understellet.

 

Hvordan kom det hertil...er jo allerede mor til 2 og sagde inden det ikke skulle blive som ved de to andre, og jeg er ældre nu, det er den sidste - tag det roligt, det skal ikke blive projekt, osv. osv. Og nu tænker jeg på det dag og nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder altså spændende med dig Solvej :)

 

 

jeg synes jeg æder mere end jeg plejer meget mere både det ene og det andet og får nemt halsbrand..

 

også synes jeg vores hund er SÅ klister for tiden den skal ligge helt tæt på mig og helst oven på mig.. gad vide om hunde kan fornemme noget??? hmmmm naaahhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sq også spændende med dig!

Det tror jeg godt de kan. Havde selv en med baby et men lagde første mærke til det senere. Den ville så gerne bo på maven. Det var også en tre kg hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min hund er 34 kgs.. haha  men ja er da lidt mere spændt efter du har skrevet det men det er jo godt nok tidligt synes jeg hvis det er... men nogle siger jo de kan fornemme ting meget meget tidligt end mennesker kan.. hvad ved jeg hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med Jer.

Jeg kan også teste i næste uge - jeg tror jeg havde ÆL d. 4. januar og 'plejer' at have 12-13 dage fra ÆL til mens, så jeg satser på d. 17. januar :rolleyes

Det lyder allerede lovende hos nogen af Jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh uh!

Jeg vil gerne være med også :)

ÆL 31/12 og masser af lååååve op til og efter- officiel testdag på onsdag d 15, men tester nok imorgen lørdag, da vi er inviteret ud...

100 % indsats- kom så med bonus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER