Solvej80

Testhold uge 3

108 indlæg i dette emne

Mine bryster er vokset i nat :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine bryster er vokset i nat :blink

Lyder vildt ? fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder vildt ? fortæl fortæl :)

Det spændte og var varmt i mine bryster i går (ved godt det lyder mærkeligt, men sådan føltes det) og da jeg vågnede i morges (2+6) var mine bryster større og mere faste end normalt - min mand kunne også tydeligt mærke det :)

Det er ikke sikkert det betyder noget som helst, men har ikke tidligere prøvet, at det først er kommet så relativt sent :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spændte og var varmt i mine bryster i går (ved godt det lyder mærkeligt, men sådan føltes det) og da jeg vågnede i morges (2+6) var mine bryster større og mere faste end normalt - min mand kunne også tydeligt mærke det :)

Det er ikke sikkert det betyder noget som helst, men har ikke tidligere prøvet, at det først er kommet så relativt sent :chin:

Krydser så mange fingere for dig :) Håber den er der 

 

Bliver snart sindsyg.. synes jeg begynder at få urenhud :( jeg vil også have en bebs hehe tror jeg tænker for meget over det .. not good not good.. 

 

har endda kigget på tshirs vi skal have på når vi skal afsløre vores hemmelighed ( til den tid ) eller skulle man finde en billederamme og putte scanningsbillede ind i det, men kan man vente så langtid med at fortælle det.. i think not..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store bryster er da også godt tegn. Jeg tror ikke på mit blir til noget. Prøvede igen i morges og der kom igenting heller ikke over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store bryster er da også godt tegn. Jeg tror ikke på mit blir til noget. Prøvede igen i morges og der kom igenting heller ikke over tid.

Hvornår er det du har forventet mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spændte og var varmt i mine bryster i går (ved godt det lyder mærkeligt, men sådan føltes det) og da jeg vågnede i morges (2+6) var mine bryster større og mere faste end normalt - min mand kunne også tydeligt mærke det :)

Det er ikke sikkert det betyder noget som helst, men har ikke tidligere prøvet, at det først er kommet så relativt sent :chin:

Haha... Da jeg var 2+? med David (mellem jul og nytår) var jeg lidt ked af, at jeg havde taget så meget på i julen, at mine BH'er begyndte at stramme. Det viste sig jeg ikke havde taget synderligt på henover julen, men at jeg bare var (meget) tidligt gravid :D

 

Jeg hepper på en lillebrøster til Anna  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Da jeg var 2+? med David (mellem jul og nytår) var jeg lidt ked af, at jeg havde taget så meget på i julen, at mine BH'er begyndte at stramme. Det viste sig jeg ikke havde taget synderligt på henover julen, men at jeg bare var (meget) tidligt gravid :D

 

Jeg hepper på en lillebrøster til Anna  :kuller

Haha - man har godt nok spist meget for meget, hvis man mener det kan forklare voksende bryster! :D :D :D

 

Tak! :kiss 

(prøv lige at læse mit indlæg i 'vil gerne være gravid'-smalltalk ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det du har forventet mens?

Først tirsdag. Men ved de to andre kunne jeg teste nu og forleden kom der en meget svag anden streg, men ikke i dag. Ja. Latterlig I know.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tirsdag. Men ved de to andre kunne jeg teste nu og forleden kom der en meget svag anden streg, men ikke i dag. Ja. Latterlig I know.

Det kunne godt lyde som en bio :(

Men vi hepper videre lidt endnu :bd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet negativ. :(

Så nu venter jeg på at mens enten kommer eller udebliver på tirsdag.

Øv øv øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet negativ. :(

Så nu venter jeg på at mens enten kommer eller udebliver på tirsdag.

Øv øv øv :(

:kram

Hvis der er tre dage til forventet mens, er det vel ikke endegyldigt slut endnu?

Du er jo kun 3+4, så hvis du er gravid er det ikke sikkert du kan lave en positiv test :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde virtuelle kvinde bekendtskaber

 

Jeg er nødt til at tage en pause fra alt det her baby projekt. Jeg er ved at blive seriøst tosset over det, så jeg vil ikke være aktiv herinde før der enten er en positiv test, eller vi er igang med insemineringen sidst i febaruar efter planen.

Vi har et hjemme forsøg mere indtil da, så håber self. på det. Men vi har besluttet at næste mdr. skal vi ikke tælle dage eller fokusere på det, og vil egentlig bare se frem til tiden hos GYN i feb. og se hvad der sker. Manden har også brug for det for at kunne løslade de små svømmere når vi er sammen.

 

Det positive er, at nu kan jeg komme på spændende kursus i september, det skal bare lige sælges til chefen :blink

 

Held og lykke så længe, jeg forventer I alle er i september termins tråden når jeg åbner Babyklar igen :kuller

Sender masser af baby støv og heppekor til alle :yay

Indtil da: Happy humping :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde virtuelle kvinde bekendtskaber

 

Jeg er nødt til at tage en pause fra alt det her baby projekt. Jeg er ved at blive seriøst tosset over det, så jeg vil ikke være aktiv herinde før der enten er en positiv test, eller vi er igang med insemineringen sidst i febaruar efter planen.

Vi har et hjemme forsøg mere indtil da, så håber self. på det. Men vi har besluttet at næste mdr. skal vi ikke tælle dage eller fokusere på det, og vil egentlig bare se frem til tiden hos GYN i feb. og se hvad der sker. Manden har også brug for det for at kunne løslade de små svømmere når vi er sammen.

 

Det positive er, at nu kan jeg komme på spændende kursus i september, det skal bare lige sælges til chefen :blink

 

Held og lykke så længe, jeg forventer I alle er i september termins tråden når jeg åbner Babyklar igen :kuller

Sender masser af baby støv og heppekor til alle :yay

Indtil da: Happy humping :hump

 

 

Ej det er jeg godt nok ked af at høre, men helt forståeligt.. håber for jer den snart er der.. og self er vi alle i september termins tråden ;) 

 

Ønsker jer alt muligt held og lykke med jeres projekt Solvej knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der andre end mig som har kvalme og halsbrand på mærkelige tidspunkter af døgnet?  

og små ondt i dutterne? 

 

er godt nok spændt til på onsdag om mens udebliver eller om det kommer.. ville i teste om onsdagen eller vente til om fredagen for en sikkerheds skyld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger skal lige høre hvad i tænker..

Vi er igang med PB2 og min mens start hedder 15/1 har testet to gange senest for fem min siden. Begge test er negative så her kommer det;

Er jeg bare for utålmodig og bør vente med at teste? 1 gang var testen positiv 4dage før mens så jeg undrer mig over at den "stadig " er negativ.

Ville i "opgive" håbet om en positiv test?

Hvad tænker i?

Er begyndt at få uren hud (hvilket jeg normalt ikke har)

Synes jeg ser oppustet ud( hvilket jeg også gjorde første gang)

Jeg har korte perioder med let kvalme

Kraftige humørsvingninger (det har jeg ikke engang når jeg er præ mens)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

 

Jeg er ude for denne omgang. Tante rød valgte at snige sig på besøg i nat/nu, på dag 29 (første mens efter p-pillestop)! :rolleyes

 

Men rart at vide, at ens krop muligvis ikke har taget skade af 9 års p-pilleforbrug..

 

Sender en masse :bd til alle jer andre! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger skal lige høre hvad i tænker..

Vi er igang med PB2 og min mens start hedder 15/1 har testet to gange senest for fem min siden. Begge test er negative så her kommer det;

Er jeg bare for utålmodig og bør vente med at teste? 1 gang var testen positiv 4dage før mens så jeg undrer mig over at den "stadig " er negativ.

Ville i "opgive" håbet om en positiv test?

Hvad tænker i?

Er begyndt at få uren hud (hvilket jeg normalt ikke har)

Synes jeg ser oppustet ud( hvilket jeg også gjorde første gang)

Jeg har korte perioder med let kvalme

Kraftige humørsvingninger (det har jeg ikke engang når jeg er præ mens)

 

Jeg ville nok vente så og se hvad testen siger torsdag, for hvis du skulle have mens så vil det nok komme onsdag, pøj pøj med det... Du har samme testdag som dig, og jeg var lige så utålmodig som dig og har testet..  jeg har fået 2 streger, ikke sådan tydligt, tydligt man tænker, okay den er der, men tror om nogle dage er den endnu tydeligere krydser så mange fingere for dig og for mig.. jeg har prøvet før hvor den var mindre positiv og jeg håbede den så var der også fik jeg mens, så denne gang håber jeg at det udebliver nu, hvor den er meget tydeligere end de andre jeg nogen sinde har testet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

 

Jeg er ude for denne omgang. Tante rød valgte at snige sig på besøg i nat/nu, på dag 29 (første mens efter p-pillestop)! :rolleyes

 

Men rart at vide, at ens krop muligvis ikke har taget skade af 9 års p-pilleforbrug..

 

Sender en masse :bd til alle jer andre! :yay

 

 

Ej hvor øv :( men HEY din krop er ikke helt umulig yay :D  Du får den næste måned krydser så mange fingere for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke vente med at teste til på onsdag, hvor der er "forventet" mens... Se hvad jeg fik og tør jeg håbe på den er der??

 

PS: billedet er meget stort SORRY! når i lige åbner det..

post-6043-0-78823800-1389517933_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor øv :( men HEY din krop er ikke helt umulig yay :D  Du får den næste måned krydser så mange fingere for dig :)

 

Det er også sådan jeg tænker lige pt. :-) Positive tanker! Jeg får den næste måned, ja :glad

 

Synes dit billede ser positivt ud :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke vente med at teste til på onsdag, hvor der er "forventet" mens... Se hvad jeg fik og tør jeg håbe på den er der??

 

PS: billedet er meget stort SORRY! når i lige åbner det..

Der er der foregået et eller andet ;) Så er spørgsmålet om det bliver siddende.

Jeg hepper :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok forvirret. Efter rengøring på badeværelset ser jeg testen fra igår der nu har to streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke vente med at teste til på onsdag, hvor der er "forventet" mens... Se hvad jeg fik og tør jeg håbe på den er der??

PS: billedet er meget stort SORRY! når i lige åbner det..

Tillykke det er da to flotte steger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER