Ema

spørgsmål til jer der har svært ved at få børn

9 indlæg i dette emne

Hvad er jeres tanker om evt at blive spurgt om at stå fadder til jeres venindes barn, når det ikke er lykkedes for jer at blive gravide?

 

Ved bare at jeg selv havde det ret svært med folk der blev gravide rundt om mig hele tiden, mens vi forsøgte, men har ikke lige stået i denne situation, så vil bare gerne have nogen andres tanker om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Det kommer an på om du kan skille det ad... Altså min mands søs fik børn imens vi forsøgte og blev faktisk ked af hun ikk spurgte os om at være faddere...

Men igen hvis det er en veninde er det jo en noget anden situation...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nydt at være en del af andres babyglæde, især tætte venner og familie... Trods det er svært man ikke selv bliver gravid, og det sætter sig i en, og ens hjerte græder, og kan ikke indholde det ikke er en selv, men derfor synes jeg godt man kan rumme andres børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ked af det og noget jaloux, da min bedste veninde blev gravid med det samme, imens vi havde problemer - men jeg ville nu alligevel have ææææælsket at stå fadder til hendes søn (nu skulle han så ikke døbes, så det gav sig selv, men altså ;-). Min veninde stod til gengæld fadder til vores søn, da han endelig kom:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stået fadder til min venindes datter inden vi selv gik igang med at prøve og til min søster søn, mens vi er igang. Jeg synes det har været en god oplevelse, så man er nær på nogen børn, selvom det måske ikke lykkedes at få sine egne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil personligt blive meget glad hvis jeg blev spurgt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er jeres tanker om evt at blive spurgt om at stå fadder til jeres venindes barn, når det ikke er lykkedes for jer at blive gravide?

 

Ved bare at jeg selv havde det ret svært med folk der blev gravide rundt om mig hele tiden, mens vi forsøgte, men har ikke lige stået i denne situation, så vil bare gerne have nogen andres tanker om det

 

 

For mig er det ikke det samme, og jeg ville altid tage det som en meget stor kompliment, hvis jeg blev spurgt.

Jeg har ikke problemer med andres børn, eller at andre får børn… det er mere mig selv, og min krop, og situation, jeg er træt af...

Det er dog nogle gange belastende, at se gravide og småbørn, men med mig må jeg indrømme, at det mere er fremmede på gaden der får den følelse op i mig, end dem jeg kender personligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa, vist lidt tid siden jeg fik tjekket denne tråd. Tusind tak for svar til jer alle sammen.

Lyder til at se fleste ville se positivoå det, så det håber eng også min veninde vil selvom jeg ved hvor hårdt hun har det med mislykkede behandlinger osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER