Marianne1983

Hvordan går det?

5 indlæg i dette emne

Vil høre hvordan I har det?

Jeg´synes det er ved at være tungt og besværligt at være gravid, er i uge 35+0 nu.

Sover ofte dårligt om natten,

glæder mig virkelig bare til den lille kommer til verden nu.

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

puha, her går det noglelunde... jeg synes det er ved at være rigtig hårdt og tungt at gå rundt med, og mega ondt i min lænd:( jeg sover også mega dårligt om natten, men nu kan jeg da begynde at se en ende på det hele jeg har godt nok først termin d. 4 feb men skal have kejsersnit om 13 dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder bestemt også at se frem mod slutningen af denne graviditet.. Som er om seks uger i dag :) Det er min tredje. Føste gang fødte jeg to uger før, anden gang ca. på terminsdagen. Er det rigtigt, at treeren kan være lidt af en joker, og at man kan gå over tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder bestemt også at se frem mod slutningen af denne graviditet.. Som er om seks uger i dag :) Det er min tredje. Føste gang fødte jeg to uger før, anden gang ca. på terminsdagen. Er det rigtigt, at treeren kan være lidt af en joker, og at man kan gå over tid?

jeg fik 6 og 12 dage over tid første og anden gang men ramte terminsdagen denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde glædet mig til at gå på barsel. Så ville der være mere tid til hvile, selv pleje og de tusind ting man gerne vil nå inden fødsel.

Blev dog slemt skuffet da jeg lagde ud med at få lungebetændelse. Lungebetændelsen er behandlet, er dog stadigvæk syg efter 2 ½ uge.
Skal til ørelægen imorgen da jeg også lige fik en gang væske i mellemøret med i købet.

Syntes ikke lige det er skønt at ligge så syg og høj gravid på samme tid. :( 

Men hellere syg nu end til fødslen :wacko Så godt at der (måske) stadigvæk er 5 uger til

Jeg glæder mig meget til at se den lille gavtyv  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER