Linomus

Testhold uge 2

222 indlæg i dette emne

Jeg sniger mig lige med i denne tråd lidt sent... testede positivt i dag :7himmel

Tillykke :loveshower Dejligt med nogle :gravid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sniger mig lige med i denne tråd lidt sent... testede positivt i dag :7himmel

Det er en god dag idag! :yay Dejligt med flere gravide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Tillykke til Mette A og Tera :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så fedt for jer :) virkelig stort tillykke :) håber lige at vi andre os sniger os med i denne uge med positive tests :)

Ihhh hvor er det altså bare fedt for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have!! :yay jeg snuppede lige et bad bagefter og så begyndte jeg bare at stå og hoppe op og ned i badet!

Så gik jeg ind og vækkede manden og viste ham testen i skæret af hans mobil. Nøj hvor blev han glad :wub vi sad bare og snakkede, kyssede og krammede i sengen i en halv time og nu kommer vi for sent på arb! :P

Hvor er det et dejligt indlæg, Mette! Lige til at blive mild, varm og glad af :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pønser også på at vente til søndag ;) Så har jeg i hvert fald givet mens en god chance for at komme.. Intet til videre, men i morgen er også med som mulig dag for mens, dag 27 ;)

Også det jeg tænkte :) så har mens fået en chance.. Og det må være nok :) hehe

Jeg sniger mig lige med i denne tråd lidt sent... testede positivt i dag :7himmel

Stort tillykke Tera :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger:) Jeg har ikke turde melde mig ind på tråden, i frygt for at der så gik så meget projekt-baby i mig, at det ikke lykkedes. Det er nok lidt fjollet ;) MEN min mens kom ikke i mandags og i går morges testede jeg så! Med to fine streger <3

Klokken var 5:30 og jeg skulle slet ikke op endnu. Aftenen forinden havde jeg besluttet at jeg ville teste og tænkt over, hvordan jeg skulle fortælle min kæreste det. Men planerne om morgenmad på sengen på bakke med den positive test blev ikke til noget. Jeg skyndte mig ind på soveværelset og han vågnede meget hurtigt og meget glad :) Alligevel blev der ikke sagt meget den morgen. Tror vi begge skal vænne os til tanken:)

Jeg var alt for overvældet til at skrive her i går <3

Tillykke til Mette og Tera, må vores spirer blive i maverne<3 Og til jer andre - jeg sender jer et kram og håber inderligt, det snart på lykkes for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke til di

Hej piger:) Jeg har ikke turde melde mig ind på tråden, i frygt for at der så gik så meget projekt-baby i mig, at det ikke lykkedes. Det er nok lidt fjollet ;) MEN min mens kom ikke i mandags og i går morges testede jeg så! Med to fine streger <3

Klokken var 5:30 og jeg skulle slet ikke op endnu. Aftenen forinden havde jeg besluttet at jeg ville teste og tænkt over, hvordan jeg skulle fortælle min kæreste det. Men planerne om morgenmad på sengen på bakke med den positive test blev ikke til noget. Jeg skyndte mig ind på soveværelset og han vågnede meget hurtigt og meget glad :) Alligevel blev der ikke sagt meget den morgen. Tror vi begge skal vænne os til tanken:)

Jeg var alt for overvældet til at skrive her i går <3

Tillykke til Mette og Tera, må vores spirer blive i maverne<3 Og til jer andre - jeg sender jer et kram og håber inderligt, det snart på lykkes for jer!

Kæmpe tillykke til dig også!! :loveshower Det tegner da til at blive en rigtig god testuge det her! Så håber vi at vi får lidt flere med imorgen og at næste uge bliver lige så god ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger:) Jeg har ikke turde melde mig ind på tråden, i frygt for at der så gik så meget projekt-baby i mig, at det ikke lykkedes. Det er nok lidt fjollet ;) MEN min mens kom ikke i mandags og i går morges testede jeg så! Med to fine streger <3

Klokken var 5:30 og jeg skulle slet ikke op endnu. Aftenen forinden havde jeg besluttet at jeg ville teste og tænkt over, hvordan jeg skulle fortælle min kæreste det. Men planerne om morgenmad på sengen på bakke med den positive test blev ikke til noget. Jeg skyndte mig ind på soveværelset og han vågnede meget hurtigt og meget glad :) Alligevel blev der ikke sagt meget den morgen. Tror vi begge skal vænne os til tanken:)

Jeg var alt for overvældet til at skrive her i går <3

Tillykke til Mette og Tera, må vores spirer blive i maverne<3 Og til jer andre - jeg sender jer et kram og håber inderligt, det snart på lykkes for jer!

Kæmpe stort tillykketil dig også :) sikker en god uge :kram2

Kæmpe tillykke til di

Kæmpe tillykke til dig også!! :loveshower Det tegner da til at blive en rigtig god testuge det her! Så håber vi at vi får lidt flere med imorgen og at næste uge bliver lige så god ;)

Ja, håber jeg godt nok også :) har ingen tegn på mens, men tvivler godt stadig meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykketil dig også :) sikker en god uge :kram2

Ja, håber jeg godt nok også :) har ingen tegn på mens, men tvivler godt stadig meget :)

Håber det bedste for dig, Linomus:) hvornår skal du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bedste for dig, Linomus:) hvornår skal du teste?

Jamen tænker og teste i morgen nu hvor mens skulle være kommet i dag :) men tror ikke så meget på det. Desværre :( mine bryster er meget ømme, men kan jo være et tegn på mens er på vej :/

Hvordan kunne du vente så længe med og teste???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger:) Jeg har ikke turde melde mig ind på tråden, i frygt for at der så gik så meget projekt-baby i mig, at det ikke lykkedes. Det er nok lidt fjollet ;) MEN min mens kom ikke i mandags og i går morges testede jeg så! Med to fine streger <3

Klokken var 5:30 og jeg skulle slet ikke op endnu. Aftenen forinden havde jeg besluttet at jeg ville teste og tænkt over, hvordan jeg skulle fortælle min kæreste det. Men planerne om morgenmad på sengen på bakke med den positive test blev ikke til noget. Jeg skyndte mig ind på soveværelset og han vågnede meget hurtigt og meget glad :) Alligevel blev der ikke sagt meget den morgen. Tror vi begge skal vænne os til tanken:)

Jeg var alt for overvældet til at skrive her i går <3

Tillykke til Mette og Tera, må vores spirer blive i maverne<3 Og til jer andre - jeg sender jer et kram og håber inderligt, det snart på lykkes for jer!

Kæmpe stort tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke tegn på mens.. Hmm.. Jeg har IKKE testet i dag, selvom det var tænkt sådan :) Mens får chancen til at komme i dag, også tester jeg i morgen, hvis den stadig ikke har vist sig! Den semipositive ÆL-test blev taget den 28., så i dag er jo også med! Måske snyder min krop :unsure Jeg tog kun en ÆL-test igen den 29. Og den var klart negativ og meget aftaget i styrke!! Men før M. Var min cyklus på 29.-30. Dage, så måske er den hoppet tilbage.. Måske er jeg alligevel gravid.. Hmmm.. Ser hvad dagen bringer - også må vi se. I morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke tegn på mens.. Hmm.. Jeg har IKKE testet i dag, selvom det var tænkt sådan :) Mens får chancen til at komme i dag, også tester jeg i morgen, hvis den stadig ikke har vist sig! Den semipositive ÆL-test blev taget den 28., så i dag er jo også med! Måske snyder min krop :unsure Jeg tog kun en ÆL-test igen den 29. Og den var klart negativ og meget aftaget i styrke!! Men før M. Var min cyklus på 29.-30. Dage, så måske er den hoppet tilbage.. Måske er jeg alligevel gravid.. Hmmm.. Ser hvad dagen bringer - også må vi se. I morgen ;)

Nøj hvor spænende :) kunne være super fedt for dig :) ja jeg havde også en klar positiv test d. 29 og som var klart aftagende d. 30 om aftenen.. Men er stadig meget i tvivl nu hvor gynækologen ikke mente jeg var så langt i min cyklus som jeg selv mente!! Så er total forvirret.. For så er min cyklus godt nok lang denne gang.. Den plejer og ligge på 32-34 dage.. Og havde mens d. 8.12 så det burde jo være nu her..

Århh forvirring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tænker og teste i morgen nu hvor mens skulle være kommet i dag :) men tror ikke så meget på det. Desværre :( mine bryster er meget ømme, men kan jo være et tegn på mens er på vej :/

Hvordan kunne du vente så længe med og teste???

Det eneste jeg har kunne mærke på min krop har netop været ømme og spændte bryster, men det har jeg godt nok også haft siden før nytår! Og anderledes hårde brystvorter. Men stoppede først med p-piller i august, så jeg har haft lidt udfordringer mht. at gennemskue min krops tegn op til mens :) Håber så meget det lykkes for dig!

Og hvordan jeg kunne vente? Læste et eller andet sted omkring biokemisk abort (hedder det det), og blev lidt skræmt. Og jeg har været vildt stresset med aflevering af bacheloropgave, så troede ikke det ville lykkes at blive gravid i december. Troede også det var derfor mens udeblev, men så blev jeg alligevel nysgerrig da jeg gik de 4 dage over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :gravid

Af hjertet tak! Det er for vildt og surrealistisk :) Krydser for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg har kunne mærke på min krop har netop været ømme og spændte bryster, men det har jeg godt nok også haft siden før nytår! Og anderledes hårde brystvorter. Men stoppede først med p-piller i august, så jeg har haft lidt udfordringer mht. at gennemskue min krops tegn op til mens :) Håber så meget det lykkes for dig!

Og hvordan jeg kunne vente? Læste et eller andet sted omkring biokemisk abort (hedder det det), og blev lidt skræmt. Og jeg har været vildt stresset med aflevering af bacheloropgave, så troede ikke det ville lykkes at blive gravid i december. Troede også det var derfor mens udeblev, men så blev jeg alligevel nysgerrig da jeg gik de 4 dage over :)

Jeg plejer godt nok heller ikke at få ømme og spændte bryster op til mens, men sjovt det kommer lige nu.. Plejer at få mange mens smerter, men kan intet mærke.. Er lidt forvirret over om min cyklus er lang denne gang eller hvad der lige sker.. Har PCO så det kan godt være lidt svært at gennemskue men havde altså en meget positiv ÆL og så meget synes jeg ikke den burde snyde men aner det self ikke!! Argh forvirring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle tre!

Og held og lykke til morgendagens testere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer godt nok heller ikke at få ømme og spændte bryster op til mens, men sjovt det kommer lige nu.. Plejer at få mange mens smerter, men kan intet mærke.. Er lidt forvirret over om min cyklus er lang denne gang eller hvad der lige sker.. Har PCO så det kan godt være lidt svært at gennemskue men havde altså en meget positiv ÆL og så meget synes jeg ikke den burde snyde men aner det self ikke!! Argh forvirring!!

Enig med forvirring <_< Håber virkelig ikke kroppen narre mig- ikke at jeg har tegn på graviditet, men heller ikke mens.. Jeg havde lidt lyserødt på papiret, efter toilet besøg i torsdags, men ikke siden..

Lige nu måtte der gerne være i morgen ;) En negativ test vil jo være = med en krop der snyder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med forvirring <_< Håber virkelig ikke kroppen narre mig- ikke at jeg har tegn på graviditet, men heller ikke mens.. Jeg havde lidt lyserødt på papiret, efter toilet besøg i torsdags, men ikke siden..

Lige nu måtte der gerne være i morgen ;) En negativ test vil jo være = med en krop der snyder.

Ja præcis.. Enten en positiv test eller mens tak.! For ellers bliver jeg sku for forvirret over min cyklus.. Tænk hvis jeg ikke havde ÆL den dato jeg troede og min cyklus er lang denne gang!!

Men det er da lidt positivt at du havde lyserødt i trussen den anden dag, det er jo et godt tegn på at ægget måske har sat sig fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med forvirring <_< Håber virkelig ikke kroppen narre mig- ikke at jeg har tegn på graviditet, men heller ikke mens.. Jeg havde lidt lyserødt på papiret, efter toilet besøg i torsdags, men ikke siden..

Lige nu måtte der gerne være i morgen ;) En negativ test vil jo være = med en krop der snyder.

Ja præcis.. Enten en positiv test eller mens tak.! For ellers bliver jeg sku for forvirret over min cyklus.. Tænk hvis jeg ikke havde ÆL den dato jeg troede og min cyklus er lang denne gang!!

Men det er da lidt positivt at du havde lyserødt i trussen den anden dag, det er jo et godt tegn på at ægget måske har sat sig fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja præcis.. Enten en positiv test eller mens tak.! For ellers bliver jeg sku for forvirret over min cyklus.. Tænk hvis jeg ikke havde ÆL den dato jeg troede og min cyklus er lang denne gang!!

Men det er da lidt positivt at du havde lyserødt i trussen den anden dag, det er jo et godt tegn på at ægget måske har sat sig fast :)

Synes bare det er ret sent, hvis jeg havde ÆL omkring 27.-28. December :unsure Jeg er jo samme sted, jeg testede kun for sjov den dag- også dagen efter for at tjekke udviklingen.

Vi må se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke tegn på mens.. Hmm.. Jeg har IKKE testet i dag, selvom det var tænkt sådan :) Mens får chancen til at komme i dag, også tester jeg i morgen, hvis den stadig ikke har vist sig! Den semipositive ÆL-test blev taget den 28., så i dag er jo også med! Måske snyder min krop :unsure Jeg tog kun en ÆL-test igen den 29. Og den var klart negativ og meget aftaget i styrke!! Men før M. Var min cyklus på 29.-30. Dage, så måske er den hoppet tilbage.. Måske er jeg alligevel gravid.. Hmmm.. Ser hvad dagen bringer - også må vi se. I morgen ;)

Ih hvor spændende Louise :glad :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har rigtig mange mens smerter lige nu så mens er nok på vej :( :( nu må vi se om den kommer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har rigtig mange mens smerter lige nu så mens er nok på vej :( :( nu må vi se om den

kommer!![/quote

Det håber jeg ikke for dig! Sender masser af held din retning. Jeg har også megaondt i maven:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER