Mistel

Mistel - Mindre - Mindst!

245 indlæg i dette emne

Well, set der med sylten plejer heldigvis at indstille sig - men mellemperioden er ikke så spændende :rolleyes

Dejligt med besøg at se frem til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var til zumba igen i går og er marginalt mindre øm i dag, end jeg var tirsdag i sidste uge! ;) Det er da også en slags fremskridt!  :8:

I dag er jeg gået all in og har købt et års abonnement til Madlog! Yeah! Helt ærligt, så går der nok en uge eller 2 inden jeg er mentalt parat til at tælle kalorier, for det tager tid og kræver lige sådan lidt fokus. MEN de havde et tilbud der inkluderede en kogebog og sukkerfrie bolcher - heeey! ;) Det der med at tælle kalorier virker for mig, og der går sport i det, så jeg skal bare lige tage mig sammen. 

 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kniber det en lille smule med motivationen. Der er en meget stor del af mig (og jeg kan afsløre, at den sidder på maven og i dobbelthagen og på irriterende vis på indersiden af lårene!) der siger koooom nuuuuu! Lad os hygge oooos! Chokolaaaaade! Du kan da gå på kur i næste uge - det er da lige meget! Med andre ord - "Vi vil ha' wienerbrød!" Og det er træls. Jeg ville ønske, at det bare var så naturligt og selvfølgeligt for mig at gøre det her, og det ikke bare altid var sådan.... en kamp! Jeg frygter at skulle på vægten. Jeg frygter at mislykkes med det... ja.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint med fremskridt og madlog - og dem der med wienerbrødet, de blev vist skyllet væk af tandlægen, var det ikke sådan? ;)

Ahr, jeg kan sq godt forstå, at du ikke rigtig gider - det er bare ikke særlig hyggeligt at være på kur... <_< Men altså, Verdensmanden Vitus skal bruge en rask og rørig mor :kiss

Hep hep! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Status er at vi hele familien lige har været igennem en ordentlig omgang roskildesyge x 3! Og slankekur følger det resterende overskud...

Alligevel lidt syret at ligge - ikke sidde - på badeværelsesgulvet og høre på ens ulykkelige barn græde og skrige på mor (far var der så der var ingen fare) og bare måtte konstatere, at man ikke KAN gå derind. Det kan bare ikke lade sig gøre ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har haft den første gode slankedag i tja 6 mdr?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, det er da også noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt begyndt er halvt fuldendt? :kram

Hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah.. Jeg overvejer at tage en tur til i morgen ;)

 

Edit: Jeg tager sgu en dag mere! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah.. Jeg overvejer at tage en tur til i morgen ;)

 

Edit: Jeg tager sgu en dag mere! :)

Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan går det? :kiss

Er på kursus hvor der serveres fantastisk mad, så øh.... ;)

Men- jeg har meldt mig på zumba holdet fra på mandag, hvor jeg er hjemme igen. Og så er det zumba 2 gange om ugen. Jeg skal lige i gang og så er der planer om en tredje gang også - i hvert fald ind imellem. Og manden har fået besked om, at det er slut med ALT!

Så masser af gode intentioner og ønsket om at være bikiniklar til Thailand i december 2018 :D Det er jo lidt ud i fremtiden, men jeg skal jo også tabe en del, og det ville jo ikke gøre noget, hvis jeg var i mål før det.

Og 1000 tak fordi du spørger, søde du!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Zumba er godt for både talje og humør ;) dejligt med planer om at gå til den og udsigt til en lækker rejse :glad hep hep

 

Lad os høre hvordan opstarten går? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Well. Det er snart jul. Dvs. Nytårsforsættene lurer lige om hjørnet. Og surprise surprise befinder jeg mig endnu engang her!

 

Jeg har prøvet nogle gange og egentlig haft god succes, men er så alligevel endt med at fejle eklatant! Så. Hvad nu? Sidste gang var det for hårdt for mig. Da livet blev hårdt ved siden af, var der simpelthen ikke mental energi til det hele. Til at spise og udholde at spise - meget lidt. I december 2018 - ja, der er længe til - der skal vi på ferie i Thailand. Så et eller andet sted - hvis jeg taber mig 1 kg om måneden, så er jeg bikiniklar til turen. 1 kg om måneden - altså, almindelig sund fornuft, en del nej tak'er og så zumba et par gange om ugen - og evt. en enkelt lille gåtur i ny og næ - kunne måske godt være en holdbar løsning?

 

Og så overvejer jeg en lille smule at lukke denne tråd og begynde HELT forfra. Altså, til januar ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER