Nitzen1987

Hvornår ville I teste???

6 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med den første cyklus efter MA i starten af december... Min menstruation startede søndag d. 2. januar, så hvis man ellers regner med en cyklus på 28. dage er min menstruation må min næste menstruation starte på søndag? Jeg tester ikke for ægløsning og ved derfor ikke præcist, hvornår jeg har ægløsning men den dag jeg havde symptomer der kunne minde om ægløsning var torsdag d. 13 januar.... Jeg har sat min testdag til mandag, men måske kan jeg teste før????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEg havde første mens den 30.12 og havde tegn på æl den 10 jan så skal teste på fredag el lørdag ss krydser finger ar haft kvamle i flere dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage efter Æl :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen, middag, aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med den første cyklus efter MA i starten af december... Min menstruation startede søndag d. 2. januar, så hvis man ellers regner med en cyklus på 28. dage er min menstruation må min næste menstruation starte på søndag? Jeg tester ikke for ægløsning og ved derfor ikke præcist, hvornår jeg har ægløsning men den dag jeg havde symptomer der kunne minde om ægløsning var torsdag d. 13 januar.... Jeg har sat min testdag til mandag, men måske kan jeg teste før????

Umiddelbart burde du da kunne teste allerede i morgen torsdag/fredag, hvis du regner med en cyklus på 28 dage - så er det jo 14 dage siden formodet ÆL :balloon :goodluck

Jeg havde ÆL d. 20.-21. og jeg forventer (men håber ikke den kommemr) mens d. 4., men har sagt test den 5. for en sikkerheds skyld :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snydtestet i dag - også for lige at få afprøvet de gratis strimmeltests som jeg modtog.... Testen var desværre negativ - men hvis ikke der er sket andet prøver jeg igen på mandag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER