FruSchmidt

Hvor tidligt havde i halsbrand og kvalme?

8 indlæg i dette emne

hvor hurtigt havde i kvalme og halsbrand efter undfangelsen?

 

jeg kan teste omkring den 15 januar, og er begyndt at få kvalme, meget slem kvalme og halsbrand ved næsten alt jeg spiser, og endnu mere når det er lidt stærkere mad.. så vidt jeg kan regne ud, skulle jeg havde haft æggeløsning omkring tirsdag, onsdag i denne uge... men det kan da ik passe, hvis den skulle være der, at det så allerede nu man kan få kvalme og halsbrand vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder som noget tidligt, men vi da ikke udelukke, at det kan være sådan for nogle :) i min første graviditet havde jeg ingen symptomer, overhovedet. Den endte med en MA. I næste graviditet var der symptomer fra dag 3 efter undfangelsen, dog ikke kvalme og halsbrand, men jeg var meget oppustet, havde en murrende fornemmelse i maven mm. Kvalme kom fra uge 6, lige så snart jeg landede på 6+0 startede kvalmen og 6+2 var det så slemt med opkastning mm., at jeg blev sygemeldt (der stødte mere til senere).

Håber den er der for jer :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider 7-9-13 ikke af halsbrand, men kvalme og madlede kom før jeg over hoved manglede min mens. Der begyndte min mand og tale om at jeg var gravid... Så det kan godt komme hurtigt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine to graviditeter har jeg har jeg haft kvalme fra omkring 6 uge til 12 uge og kun om eftermiddagen/aften:(

Vi ved endnu ikke om jeg er gravid da jeg forventer mens på torsdag, men har døjet med kvalme & opkastninger de sidste tre døgn og det eneste jeg kan holde inde og som hjælper er mandler:( Gerne salt eller lakridsmandler:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, det er nok hjernen der driller mig.. :) må bare vente og se tiden an  :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik kvalme allerede i uge 4-5 stykker ved begge mine graviditeter. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hals brand startede i uge 7 og fortsatte resten af graviditeten. Kvalme havde jeg stort set ikke. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså sådan var det også for mig, jeg fik halsbrand nok en uge efter undfangelsen, (eller var det måske endda endnu tidligere? Jeg kan ikke huske det længere. Men det var MEGET tidligt). Men man kan jo også få halsbrand af så meget andet, så det er jo ikke et sikkert tegn. Men jeg håber da for dig, at den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER