Kofoed

Erfaringer med Plaisir? hudpleje uden parabener

7 indlæg i dette emne

Hej folkens

 

Er der nogen der har erfaringer med mærket Plasir?? Fik i julegave en hudplejeserie derfra bestående af en Moisturising 3in1 cleanser, Facescrub og Skin tonic som jeg ikke har brugt endnu! Kan se der står de ikke indeholder parabener og at alle Plaisir produkter indeholder nøje udvalgte og veldokumenterede ingredienser og duftstoffer.. 

 

Da jeg lige har fundet ud af at jeg er gravid vil jeg selvfølgelig gerne bruge produkter der ikke inderholder alverdens ting og sager og hvorfor ikke bruge det man allerede har i forvejen MEN... er Plaisir nu også så sikkert at bruge?? og har i erfaringer med at bruge disse produkter under og efter graviditet?

Produkterne indeholder en smule parfume hvilket jeg ikke er så begejstret for! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ikke produktet men hvis det indeholder parfume, ville jeg personligt ikke bruge det mens jeg var gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid, brugte jeg kun produkter uden parabener og parfumer (kiggede altid efter astma-og allergi-mærket!)

Så jeg ville vente til efter graviditet og evt amning :)

(Men det er en smagssag, hvad man gør, nogle farver hår, andre spiser slik mv :) ) så føl efter, hvad du vil!

Og tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også den regel st der SKULLE være astma/allergi mærke på, og gerne også svanemærket.

Jeg vil anbefale "Matas Natur" den hvide linje - det er rigtig godt, mange neutrale produkter forvandler mit hår til hø, min hud bliver fedtet og i det hele taget kan kvaliteten være knap så god, men "Matas Natur" er af en bedre kvalitet og oven i købet i speciel dyr!

Make up mæssigt brugte jeg (og bruger stadig) nilens jord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Det endte med at jeg købte Matas natur, og sikke en del serie :) - så tak for rådet. Har også købt Nautral shampoo og balsam, roll-on mm. men nøøøøj hvor man hurtigt savner duften af parfume ... men men men.. det klare man skam nok! Det eneste er mit hår som er så dødt som noget kan være. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Det endte med at jeg købte Matas natur, og sikke en del serie :) - så tak for rådet. Har også købt Nautral shampoo og balsam, roll-on mm. men nøøøøj hvor man hurtigt savner duften af parfume ... men men men.. det klare man skam nok! Det eneste er mit hår som er så dødt som noget kan være. ..

Det bliver lækkert igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Det endte med at jeg købte Matas natur, og sikke en del serie :) - så tak for rådet. Har også købt Nautral shampoo og balsam, roll-on mm. men nøøøøj hvor man hurtigt savner duften af parfume ... men men men.. det klare man skam nok! Det eneste er mit hår som er så dødt som noget kan være. ..

 

Jeg vil klart anbefale dig hårprodukter fra Ingredien. Det er virkelig lækre produkter, som er svanemærkede og kan fås uden parfume  :)

Brugte før i tiden dyre frisør produkter og syntes Ingredien er på samme niveau!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER