MLM

Hvorfor er det at alle bliver

12 indlæg i dette emne

Ja min overskrift siger alt.

Jeg har bare ikke været så aktiv her på det sidste fordi alle omkring mig bare bliver gravide, jeg er træt af at få billedebeskeder at positive gt når jeg selv vil være gravid NUUUUUUUUUUUUUUU.

Men jeg er jo mere end glad på mine venidner vegne ingen tvivl om det men alligevel kommer der bare et lille stik af misundelse hver gang.

Spark mig lige i måsen og fortæl mig at jeg skal smide de følelser ud af vinduet.

For hader bare at være misundelig og er det faktisk aldrig men lige i denne situation er jeg øv øv øv mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan er det bare...

Når du bliver gravid og endnu ikke har en stor flot mave men bare se lidt chubby ud, kan du kun se store flotte maver i gadebilledet.

Op til MD-scanningen ser du kun handicappede omkring dig.

Måneden inden fødslen er der ikke andet end skrækfødsler i tv.

Når du har født flyder forum med skrækhistorier om vuggedød - senere bliver det børn der bliver kvalt i maden - kørt ned på vej til skole...

Det er frustrerende ikke at blive gravid, skræmmende at være gravid og når den lille først er kommet ud bliver det kun værre og værre jo ældre de bliver, for jo flere ting kan der gå galt og jo ældre de bliver jo mere skal man give slip på dem og finde ud af om de vinger man har givet dem kan bære (UHA!!!)

Og når alt det er sagt - så er det alle de positive ting der heldigvis er flest af vi skal huske på (selvom de negative ofte overskygger) :)

Misundelse vil også være en stor ting fremover:

- hvorfor ser jeg bare tyk ud?

- hvorfor ser jeg ikke lige så godt ud i ventetøj?

- hvorfor fik jeg ikke en fødsel lige som hende?

- Hvorfor sover mit barn ikke lige så godt som hendes?

- hvorfor kan mit barn ikke kravle når hendes kan?

- hvorfor.....?!!!

Husk på at man oftest sammenligner med dem det går godt for - og ikke alle de andre.

At hende der har et barn der sover igennem, måske lige har været 3 mdr igennem med kolik eller har et barn der gylper meget og han der kravler stadig vågner 7 gange hver nat ;)

Lige nu er det at blive gravid der fylder og så sammenligner du dig med dem der ER blevet det. Men tænk på at de måske misunder dig på andre punkter (arbejde, hus, mand, ferie, at kunne tage i biffen uden bræk-pose ;))

......og så kan jeg godt huske de 1½ år jeg ventede på at blive gravid med Frida. ØV!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det bare...

Når du bliver gravid og endnu ikke har en stor flot mave men bare se lidt chubby ud, kan du kun se store flotte maver i gadebilledet.

Op til MD-scanningen ser du kun handicappede omkring dig.

Måneden inden fødslen er der ikke andet end skrækfødsler i tv.

Når du har født flyder forum med skrækhistorier om vuggedød - senere bliver det børn der bliver kvalt i maden - kørt ned på vej til skole...

Det er frustrerende ikke at blive gravid, skræmmende at være gravid og når den lille først er kommet ud bliver det kun værre og værre jo ældre de bliver, for jo flere ting kan der gå galt og jo ældre de bliver jo mere skal man give slip på dem og finde ud af om de vinger man har givet dem kan bære (UHA!!!)

Og når alt det er sagt - så er det alle de positive ting der heldigvis er flest af vi skal huske på (selvom de negative ofte overskygger) :)

Misundelse vil også være en stor ting fremover:

- hvorfor ser jeg bare tyk ud?

- hvorfor ser jeg ikke lige så godt ud i ventetøj?

- hvorfor fik jeg ikke en fødsel lige som hende?

- Hvorfor sover mit barn ikke lige så godt som hendes?

- hvorfor kan mit barn ikke kravle når hendes kan?

- hvorfor.....?!!!

Husk på at man oftest sammenligner med dem det går godt for - og ikke alle de andre.

At hende der har et barn der sover igennem, måske lige har været 3 mdr igennem med kolik eller har et barn der gylper meget og han der kravler stadig vågner 7 gange hver nat ;)

Lige nu er det at blive gravid der fylder og så sammenligner du dig med dem der ER blevet det. Men tænk på at de måske misunder dig på andre punkter (arbejde, hus, mand, ferie, at kunne tage i biffen uden bræk-pose ;))

......og så kan jeg godt huske de 1½ år jeg ventede på at blive gravid med Frida. ØV!!!

Skide godt indlæg! Kunne ikke have skrevet det så godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det bare...

Når du bliver gravid og endnu ikke har en stor flot mave men bare se lidt chubby ud, kan du kun se store flotte maver i gadebilledet.

Op til MD-scanningen ser du kun handicappede omkring dig.

Måneden inden fødslen er der ikke andet end skrækfødsler i tv.

Når du har født flyder forum med skrækhistorier om vuggedød - senere bliver det børn der bliver kvalt i maden - kørt ned på vej til skole...

Det er frustrerende ikke at blive gravid, skræmmende at være gravid og når den lille først er kommet ud bliver det kun værre og værre jo ældre de bliver, for jo flere ting kan der gå galt og jo ældre de bliver jo mere skal man give slip på dem og finde ud af om de vinger man har givet dem kan bære (UHA!!!)

Og når alt det er sagt - så er det alle de positive ting der heldigvis er flest af vi skal huske på (selvom de negative ofte overskygger) :)

Misundelse vil også være en stor ting fremover:

- hvorfor ser jeg bare tyk ud?

- hvorfor ser jeg ikke lige så godt ud i ventetøj?

- hvorfor fik jeg ikke en fødsel lige som hende?

- Hvorfor sover mit barn ikke lige så godt som hendes?

- hvorfor kan mit barn ikke kravle når hendes kan?

- hvorfor.....?!!!

Husk på at man oftest sammenligner med dem det går godt for - og ikke alle de andre.

At hende der har et barn der sover igennem, måske lige har været 3 mdr igennem med kolik eller har et barn der gylper meget og han der kravler stadig vågner 7 gange hver nat ;)

Lige nu er det at blive gravid der fylder og så sammenligner du dig med dem der ER blevet det. Men tænk på at de måske misunder dig på andre punkter (arbejde, hus, mand, ferie, at kunne tage i biffen uden bræk-pose ;))

......og så kan jeg godt huske de 1½ år jeg ventede på at blive gravid med Frida. ØV!!!

Lige mine ord - SUPER godt skrevet, for det er nemlig lige præcis sådan det er... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss :kram2 Det bare ikke sjovt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh jeg kender det så godt :kram til dig, for jeg ved hvor hårdt det er, at alle andre omkring en bliver gravide, og der sker bare intet hos en selv.

Og i vores samfund er misundelse og jalousi jo et tabu, og det er på disse punkter nogen gange så negativt for os, som netop ønsker os en graviditet. Det var bl.a. noget af det jeg har lært på de der adoptionsforberedende kursus, at man nogen gange skal give misundelsen og jalousien frit spil, fordi det gør det meget sværer for en selv, at holde den inde i længden. Derfor er jeg nu begyndt at sige, når andre meddeler, at de venter sig, at jeg synes det er stort for dem, og tillykke og alt det der, men jeg siger, det også som det er, at jeg er skide misundelig over at det ikke er mig, for jeg synes altså snart det er min tur. (vi har jo endnu ikke meddelt, at vi er igang med at søge om at blive adoptanter)

Så jeg tror det er rigtig godt, at du om ikke andet bruger dette forum til at komme af med de frustrationer over, at der ikke sker noget hos jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det bare...

Når du bliver gravid og endnu ikke har en stor flot mave men bare se lidt chubby ud, kan du kun se store flotte maver i gadebilledet.

Op til MD-scanningen ser du kun handicappede omkring dig.

Måneden inden fødslen er der ikke andet end skrækfødsler i tv.

Når du har født flyder forum med skrækhistorier om vuggedød - senere bliver det børn der bliver kvalt i maden - kørt ned på vej til skole...

Det er frustrerende ikke at blive gravid, skræmmende at være gravid og når den lille først er kommet ud bliver det kun værre og værre jo ældre de bliver, for jo flere ting kan der gå galt og jo ældre de bliver jo mere skal man give slip på dem og finde ud af om de vinger man har givet dem kan bære (UHA!!!)

Og når alt det er sagt - så er det alle de positive ting der heldigvis er flest af vi skal huske på (selvom de negative ofte overskygger) :)

Misundelse vil også være en stor ting fremover:

- hvorfor ser jeg bare tyk ud?

- hvorfor ser jeg ikke lige så godt ud i ventetøj?

- hvorfor fik jeg ikke en fødsel lige som hende?

- Hvorfor sover mit barn ikke lige så godt som hendes?

- hvorfor kan mit barn ikke kravle når hendes kan?

- hvorfor.....?!!!

Husk på at man oftest sammenligner med dem det går godt for - og ikke alle de andre.

At hende der har et barn der sover igennem, måske lige har været 3 mdr igennem med kolik eller har et barn der gylper meget og han der kravler stadig vågner 7 gange hver nat ;)

Lige nu er det at blive gravid der fylder og så sammenligner du dig med dem der ER blevet det. Men tænk på at de måske misunder dig på andre punkter (arbejde, hus, mand, ferie, at kunne tage i biffen uden bræk-pose ;))

......og så kan jeg godt huske de 1½ år jeg ventede på at blive gravid med Frida. ØV!!!

Manget tak for dit indlæg og det er meget godt beskrevet men bare ikke lige den situation jeg står i :-)

Jeg vil meget gerne være gravid og jeg plejer ikke at samligne mig med alle andre og har heller aldrig gjort det mht August (en gang fordi han havde kolik i 6 mdr og ikke sov ønskede jeg sommetider et barn som ville holde kæft og sove :-)))))))))

Jeg bliver bare misundelig fordi vi har svært ved at få de skide to streger og ligenu popper det bare op med 2 streger hos dem og det er det som er lidt svært når de får mit højeste ønske opfyldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh jeg kender det så godt :kram til dig, for jeg ved hvor hårdt det er, at alle andre omkring en bliver gravide, og der sker bare intet hos en selv.

Og i vores samfund er misundelse og jalousi jo et tabu, og det er på disse punkter nogen gange så negativt for os, som netop ønsker os en graviditet. Det var bl.a. noget af det jeg har lært på de der adoptionsforberedende kursus, at man nogen gange skal give misundelsen og jalousien frit spil, fordi det gør det meget sværer for en selv, at holde den inde i længden. Derfor er jeg nu begyndt at sige, når andre meddeler, at de venter sig, at jeg synes det er stort for dem, og tillykke og alt det der, men jeg siger, det også som det er, at jeg er skide misundelig over at det ikke er mig, for jeg synes altså snart det er min tur. (vi har jo endnu ikke meddelt, at vi er igang med at søge om at blive adoptanter)

Så jeg tror det er rigtig godt, at du om ikke andet bruger dette forum til at komme af med de frustrationer over, at der ikke sker noget hos jer...

I må ikke misforstå mig jeg er utrolig glade på mine veninders vegne det er der slet ingen tvivl om overhovedet.

Det var faktisk lidt det jeg ville med mit indlæg at der var en som ville sige at det er ok at blive lidt misundelig.

Og jeg har faktisk aftalt med de par veninder som er blevet gravide at de lige skulle sende et billede, for så kunne jeg lige øffe i 5 minutter inden jeg ringer og er helt vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh jeg kender det SÅ godt... Jeg bliver glad på deres vegne.. Men kan ikke lade være at tænke "HVORFOR sker det ikke for mig" :(

Jeg er også begyndt at spille "med åbne" kort. I lang tid har jeg brugt "Vi ønsker lige at vente med børn" men sandheden har jo været at jeg har villet have et barn de sidste 8 år!!! Og nu siger jeg det til folk.

Dette begyndte jeg med, da en veninde ikke STOPPEDE - hun blev ved med "Ej, i skal da også have et barn nu... Det er bare det største i verden".. og der var jeg simpelthen nødt til at sige det.. Og det hjalp.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi misforstår dig bestemt ikke, og selvfølgelig er du glad på dine veninders vejne, men for pokker, hvor kan det være svært, at være hende den glade som bare lovpriser de andres gravidieter, når det nu er det man selv ønsker sig allermest i verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis gitte...

det er nu svært at være 100 % glad og mild hele vejen igennem når man bare gerne vil selv og helst NUUUUU....

Er folk søde til bare at sige sådan er det, så går det nok...

men er folk helt overgearede og tværer det rundt i fjæset på en er det begrænset hvor meget overskud man så kan have til at være sprudlende glad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis gitte...

det er nu svært at være 100 % glad og mild hele vejen igennem når man bare gerne vil selv og helst NUUUUU....

Er folk søde til bare at sige sådan er det, så går det nok...

men er folk helt overgearede og tværer det rundt i fjæset på en er det begrænset hvor meget overskud man så kan have til at være sprudlende glad...

Der er så ingen af mine veninder som hovere for de ved vi har lidt svært ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER