fru-lkh

Menssmerter i uge 6

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er 6+noget i dag og har ikke tidligere mærket det mindste til mit underliv før i dag. Jeg har lige fået menssmerter sådan lige pludselig og bliver godt nok lidt nervøs for om det kan være en begyndende SA. Er der nogle af jer andre der har prøvet noget lignende?

Det skal siges at jeg ikke har blødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre:) kan man godt mærke forskel på om det spænder eller livmoderen trækker sig sammen?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak for dit svar :) Det er faktisk gået væk igen, men det lyder til det er meget normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep.. Jeg har også haft mens smerter og murren i underlivet her 5+2 - 5+4... Det kommer lige pludseligt og går også væk pludseligt.. Tænkte også lige åh nej.! Men bløder ikk og laver stadig positive tests... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt hvor lidt der skal til for at få tankerne til at køre rundt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt hvor lidt der skal til for at få tankerne til at køre rundt! :)

Ja og lidt ærgerligt for man skulle jo helst nyde tiden for det går jo så stærkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan smerter har jeg også - jeg fandt først ud af i mandags at jeg er gravid... jeg havde testet i sidste uge men testede negativ og blev ved med at have ondt i maven, men uden mens så tog til læge - hans test gav så et andet svar så nu er jeg så vist 6+1

 

men så vidt jeg kan Google mig frem til kaldes de smerter ligamentsmerter og er fordi livmoderen er ved at vænne sig til at der sker noget samt ledbåndene som strækker sig :) og så virker det jo egentlig logisk nok at det skal gøre ondt... jeg ser det lidt som at være positivt - fordi der sker noget i kroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER