Janni1991

Status på september-gruppen

22 indlæg i dette emne

Nu vil jeg starte op på denne terminsgruppe.

Jeg fandt ud af at jeg var gravid et par dage inden jul, så mine forældre fik den bedste julegave de kunne ønske sig :-)

Glæder mig rigtig meget til jeg kommer længere hen så resten af familien skal have det at vide. Jeg er i dag 4+6 og vi fortæller først resten af familien den dejlige nyhed efter NF.

Her er de informationer jeg kan fylde ud indtil videre:

MIT RIGTIGE NAVN: Janni

TERMIN: 1/9-14

FØDESTED: Herning

SCANNINGER:

JM KONSULTATIONER:

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: ved ikke endnu, men vi vil gerne have det at vide til md scanning

MULIGE NAVNE: Benjamin til en dreng og Caroline til en pige

STØRRE SØSKEND: Ingen. Vi venter vores første barn

TAGET PÅ I KILO:

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) ikke så meget endnu, andet end træthed, lidt mens lignende smerter, og mange humør svingninger -bare spørg manden :-)

SÅDAN VIL JEG FØDE: helst den normale vej. Vil helst undgå KS.

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand

ANDET:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, så følger jeg trop! Jeg er så ny-gravid, som man næsten kan være - skulle have haft mens i dag, men pga. de mange symptomer var jeg ikke i tvivl, og jeg fik da også to streger (omend stregen var ret svag.)

RIGTIGT NAVN: Helene

TERMIN: 13. september 2014

FØDESTED: Hvidovre Hospital

SCANNINGER: Ikke endnu

JM KONSULTATIONER: Ikke endnu

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke

MULIGE NAVNE: Rie til en pige, Anders til en dreng (opkaldt efter familie, bestemt for længst)

STØRRE SØSKENDE: Ingen

TAGET PÅ I KILO: Ingen endnu

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Meget ømme bryster, ondt i lysken, mens-lignende smerter i mave og lænd, kvalme

SÅDAN VIL JEG FØDE: Ved ikke endnu

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også :-)

Tilføjede lige proffesion hvis nogen skulle være interesserede i det :-D

 

RIGTIGT NAVN: Maria
PROFFESION: Sygeplejerske
TERMIN: 5. september 2014
FØDESTED: Rigshospitalet
SCANNINGER: Ikke endnu
JM KONSULTATIONER: Ikke endnu
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke
MULIGE NAVNE: Juliane (Marie), Olivia, eller Helene. Dreng: Christopher (mit ønske) Aksel (fars ønske) :-D
STØRRE SØSKENDE: Ingen
TAGET PÅ I KILO: 1kg
GENER: Mere symptomer, Ømme bryster (AH-BRA er LYKKEN dag og nat, si'r det bare!), lændespændinger, "Liv" i underlivet. Sover ikke ret tungt. Føler lidt jeg er i et konstant adrenalinrus. Skal lige falde lidt ned oven på nyheden ;-)
SÅDAN VIL JEG FØDE: Jeg er åben for det hele. KS er fint med mig hvis det er sikrest for baby :-)
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand (stående i hovedenden)!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også :-)

RIGTIGT NAVN: A :-)

TERMIN: 9. september 2014

FØDESTED: Tilknyttet Herning, satser på hjemme

SCANNINGER: Ikke endnu

JM KONSULTATIONER: Ikke endnu

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke

MULIGE NAVNE:

STØRRE SØSKENDE: 2 drenge, fra 08 og 09

TAGET PÅ I KILO:

GENER: Ømme bryster, murren i underlivet, kvalme

SÅDAN VIL JEG FØDE: Naturligt herhjemme :-)

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg også melde mig til her! :loveshower Glæder mig til at lære jer at kende piger! (og så håber jeg jo på at se nogle "kendte" ansigter herinde snart, da jeg jo ved de prøver ;))

MIT RIGTIGE NAVN: Mette

TERMIN: 18/9-14

FØDESTED: Herlev

SCANNINGER: Nakkefoldsskanning er planlagt til d. 10. Marts.

JM KONSULTATIONER: Ingen endnu

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu, men vi vil gerne have det at vide til md scanning

MULIGE NAVNE: Ved ikke endnu :) manden vil først tage stilling til det, når vi kender kønnet. Men personligt er jeg vild med David og Julie :P

STØRRE SØSKENDE: Lise (som vil være 2½ år ved termin)

TAGET PÅ I KILO: Ingen endnu

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Kvalme, svimmelhed, træthed og mange lændesmerter (den låser sig).

SÅDAN VIL JEG FØDE: Naturligt uden smertestillende (ligesom første gang). Gerne i vand, da jeg aldrig kom det med mit første barn (sædefødsel, så jeg måtte ikke i vand, da jeg var tilkoblet apparater osv). Jeg vil for alt i verden undgå kejsersnit.

PROFESSION: Speciallærer

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

ANDET:

Redigeret af Mette A.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, så kan jeg også melde mig herinde, jeg er stadig fuldstændig og komplet overrasket. Havde overhovedet ikke regnet med at teste positivt allerede i 1. cyklus efter vi gik igang,  det tog 8 måneder sidst :loveshower
 
MIT RIGTIGE NAVN: Theresa
TERMIN: 12.9.2014 (Aner ikke om det er rigtigt, min cyklus er ikke stabil endnu siden fødslen af Clare, så jeg har bare taget et ca. tal ud fra den ene anden cyklus jeg har haft efter fødslen, og så den negative test jeg tog d. 27. dec) 
FØDESTED: Sønderborg
SCANNINGER: Ingen endnu, men vi regner med en kønsscanning og en 3d-scanning, ligesom sidst, udover NF og MD
JM KONSULTATIONER: Heller ingen endnu :)
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved det jo af gode grunde ikke endnu, men vi vil gerne vide det når vi kan :)
MULIGE NAVNE: Iona til en pige eller Cillian til en dreng regner jeg med.
STØRRE SØSKENDE: Clare Maree på godt 1 år :)
TAGET PÅ I KILO: Ingen endnu
GENER: Lidt menstruationslignende smerter, mens eller intet. Havde også meget få symptomer sidst.
SÅDAN VIL JEG FØDE: helst vaginalt, meget gerne i vand, fik jeg desværre ikke lov til sidst. Det må også gerne gå liiidt hurtigere end sidst, hvor jeg havde veer i mere end 32 timer ;)
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand
ANDET: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :-)

Jeg er 5 + 4 uger henne og vi glæder også helt vildt. Det er den første sammen vi har to skønne sammenbragte børn fra tidligere

MIT RIGTIGE NAVN: Christina

TERMIN: September (ca. Har ikke været hos lægen endnu )

FØDESTED: Hvidovre eller Herlev (arbejder selv på Herlev)

SCANINGER: ingen endnu

JM KONSULTATION: ingen endnu men egen læge 23. Jan. Til opskrivning af vandrejournal

VENTER PIGE/DRENG/TVILLING: vides ikke endnu men vi vil gerne vide det :-)

MULIGE NAVNE: dreng: Benjamin pige: Sofia

STØRRE SØSKENDE: Cille på 9 og Merle på 5 (min mands fra tidligere er her hver 3. Weekend)

TAGET PÅ: ingen endnu

GENER: en del menstrationslignende smerter. Meget træthed

SÅDAN VIL JEG FØDE: Hvad der er bedst for barnet

PROFESSION: sygeplejerske på Akutmodtagelse

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand og evt. Veninde

ANDET: min mand er brandmand og derfor døgnvagt så skal muligvis have veninde med til fødslen indtil han kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med

Jeg er 4 6 uger henne så det hele er meget nyt og jeg har endnu ikke været hos lægen

MIT RIGTIGE NAVN: Julie

TERMIN: Følge egne beregninger har jeg termin 19 september

FØDESTED: Herlev

SCANINGER: ?

JM KONSULTATION: ?

VENTER PIGE/DRENG/TVILLING: ved det ikke menskal vide det så jeg kan shoppe amok

MULIGE NAVNE: ?

STØRRE SØSKENDE: ja Julius 4 år

TAGET PÅ: intet (endnu)

GENER:træthed, humørsvingninger (stakkels manden min)

SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginalt

PROFESSION: arbejdløs

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand og muligvis min mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med

MIT RIGTIGE NAVN: Sija ;-)

TERMIN: 19/9

FØDESTED: Hvidovre

SCANINGER: ?

JM KONSULTATION: ?

VENTER PIGE/DRENG/TVILLING: forhåbentlig bare en sund og rask baby

MULIGE NAVNE: ?

STØRRE SØSKENDE: nej

TAGET PÅ: ikke noget men det kommer nok

D. 2/2 6+6 tabt 1,1 kg

GENER: træthed, let halsbrand

6+4 kvalme og ligamentsmerter

SÅDAN VIL JEG FØDE: naturligt

PROFESSION: sygeplejerske

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min kæreste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget lidt på tråden et par dage

men vælger at hoppe med på vognen nu :D

jeg glæder mig til at følges med jer og høre mere om jer :balloons 

MIT RIGTIGE NAVN: Tea
TERMIN: 20.09.14? skal til lægen og ha' bekræftet graviditeten i morgen hvor jeg er 4+2.

FØDESTED: Thisted sygehus (nordjylland)

SCANINGER: Jeg tager dem jeg kan få, det kan muligvis blive til mange..

JM KONSULTATION: Ingen endnu.

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke, men vil gerne vide det til MD-scanning.

MULIGE NAVNE: Dreng: Marius.. Pige: Mischa eller Alma

STØRRE SØSKENDE: Maggie på næsten 4 år til termin.
TAGET PÅ: Intet endnu.

GENER: Hovedpine, øget tissetrang, murren i maven.

SÅDAN VIL JEG FØDE: Naturligt med mindre andet er bedst for baby.
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand og måske min mor igen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også på banen :)

 

MIT RIGTIGE NAVN: Lena
TERMIN: 27 september
FØDESTED: Herning
SCANNINGER: TS (selv betalt)
JM KONSULTATIONER:
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: ingen tvillinger.. men om det bliver en dreng eller en pige venter vi spændt på at se når den tid er :)
MULIGE NAVNE: jeg har et par stykker 
STØRRE SØSKEND: Ingen. 
TAGET PÅ I KILO: 
GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Har kvalme engang imellem, skal tisse mere, sover dårligt om natten men til gengæld er jeg træt midt på dagen. inden smerter men boble lyde fra maven mere end jeg normalt plejer og mange humør svingninger, men nu har jeg jo en undskyldning for det ;)
SÅDAN VIL JEG FØDE: hvad der er bedst for barnet og mig
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :) Glæder mig til at følge jer herinde. Håber vi får glæde af hinanden! Og tillykke med graviditeterne:)

 

MIT RIGTIGE NAVN: M
TERMIN: Ca. 15.9., skal først til lægen om et par uger:)
FØDESTED: Endnu ukendt, men det bliver i hvert fald ikke hjemme ;)
SCANNINGER: 30.1.14 (Fastsættelse af terminsdato på sygehuset), der blev rykket 3 dage, så terminsdato nu er 18.9.
JM KONSULTATIONER:
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved det ikke, men vil helt klart gerne have det at vide!
MULIGE NAVNE: Ja, jeg har nogle i tankerne, men tror ikke min kære H2B er helt enig ;)
STØRRE SØSKENDE:
TAGET PÅ I KILO: 
GENER: Haha, jeg synes jeg har mange småtegn, men det kan jo også være stress, så jeg er ikke sikker. Har i hvert fald ondt i og spændte :hophop, og dét tror jeg ikke er stressrelateret:)

SÅDAN VIL JEG FØDE: Åh, jeg vil helst helt undgå det! Men når det nu skal være, så skal det være på den måde, det er bedst for mig og bebse!
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand
ANDET:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIT RIGTIGE NAVN: Birgitte
TERMIN: Ifølge egne beregninger har jeg termin 19 september - som er min egen fødselsdag!!  :hurra 
FØDESTED: Århus
SCANINGER: Ingen endnu
JM KONSULTATION: Ingen endnu
VENTER PIGE/DRENG/TVILLING: Vides ikke endnu
MULIGE NAVNE: Ikke på bordet endnu
STØRRE SØSKENDE: Første barn
TAGET PÅ: Ved jeg ikke
GENER: Træt med træt på, og kvalme
SÅDAN VIL JEG FØDE: Det ved jeg ikke endnu
PROFESSION: Selvstændig
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste (og muligvis min svigerinde, der er jordmoder, hvor jeg skal føde).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også lige med her. Jeg er gravid for første gang og noget spændt på det hele og om alt nu går godt.

 

RIGTIGT NAVN: Lise
TERMIN: 7. september 2014 iføge egne beregninger
FØDESTED: Hillerød 
SCANNINGER: Ikke endnu
JM KONSULTATIONER: Ikke endnu
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke
MULIGE NAVNE: Alma eller William
STØRRE SØSKENDE: Første skud på stammen. 
TAGET PÅ I KILO: ved jeg ikke
GENER: Meget ømme bryster, muren i underlivet alla mense-smerter, periodisk kvalme, træthed, sover dårligt om natten og sure opstød. 
SÅDAN VIL JEG FØDE: Helst helt almindeligt, men ellers hvad der er bedst for bebs og mig. 

PROFFESION: Landskabsarkitekt
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste - som står i hovedenden! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også på banen, selvom det ikke er til at fatte, her kommer lidt om min mand, jeg og vores kommende mini-Jakobsen:

 

 

MIT RIGTIGE NAVN: Tine (26, Reservedelsekspedient hos Peugeot) gift med Michael (28, Pladeværkfører hos VW) fra Holme-Olstrup
TERMIN: 09/09-2014 (min svigermor satser på 15/09-2014)
FØDESTED: Næstved Sygehus (regner jeg da med?)
SCANNINGER: Ingen endnu
JM KONSULTATIONER: Ingen endnu
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved vi ikke endnu, men vi vil gerne vide det
MULIGE NAVNE: Christian/Kristian og Ida/Nanna
STØRRE SØSKEND: Loui (Vores golden blanding på 8 år :) )
TAGET PÅ I KILO: Ingen endnu
GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Mens lignende smerter, mega ømme bryster og træthed
SÅDAN VIL JEG FØDE: Helst normalt
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand, min mor (kender mine behov, kender dog kun kejsersnit) og min svigermor (er sygeplejer, derved ville jeg mene at hun kender lidt til branchen og så har hun prøve at føde normalt. Lidt underlig konstellation måske, men jeg føler det er rigtigst for mig.
ANDET: Det er så uvirkeligt endnu, inden man har været ved lægen osv. Så jeg håber bare at alt er normalt og vi får et fantastisk lille barn ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg også så småt at melde mig til her :stork

 

MIT RIGTIGE NAVN: Camilla

TERMINSDATO: 10-09-2014

SCANNINGER: ved 5 uger og 7 uger er tilknyttet fertilitetsklinik

JM KONSULTATIONER: ingen endnu

VENTER DRENG/PIGE/TVILLINGER: ved det ikke endnu, men vil meget gerne vide det!

TAGET PÅ I KG: ingen endnu har tabt 1 kg.

GENER: træt!! og kvalme i løbet af dagen

SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginalt

HVEM SKAL MED: manden

ANDET: det er ikke til at fatte endnu, selvom jeg er blevet scannet. vi har ventet på dette lille vidunder i 4 år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg også med på september gruppen :) dog stadig som anonym indtil NF. 

MIT RIGTIGE NAVN: Sissel Kofoed - arbejder som sygeplejerske. 
TERMIN: 09/09-14
FØDESTED: Bornholm
SCANNINGER: Tidlig scanning i uge 7 - samt nakkefoldsscanning hvor lille trolden hyggede sig derinde<3 
JM KONSULTATIONER: ingen endnu men har min første tid om nogle få uger 
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: ved ikke endnu, men vi vil gerne have det at vide til md scanning
MULIGE NAVNE: Drenge navne: Felix, Cornelius, Johann. Pige navne: Sofia, Lilli, mm.  
STØRRE SØSKEND: Ingen. Vi venter vores første barn
TAGET PÅ I KILO: Har ikke taget nogen kg. på - 1/2-1 kg
GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Meget svingende, men er ikke så ramt som mange andre. En let kvalme i løbet af dagen, mens. ligende smerter i underlivet, ømme bryster som dog er aftagende, træthed. 

SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt 
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand <3 
ANDET: En helt fantastisk men uvirkelig følelse at vide at man om små 6 måneder står med vores smukke barn!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - vil da også være med her. Kunne jo være fedt, hvis der ovenikøbet var nogen, der boede i nærheden af én??

 

MIT RIGTIGE NAVN: Maja
TERMIN: 29.09.2014
FØDESTED: Skejby
SCANNINGER: Ingen endnu,
JM KONSULTATIONER: Ingen endnu.
VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke, men så snart vi får muligheden, så vil vi vide det.
MULIGE NAVNE: Der er masser af måneder at skændes om det i:-)
STØRRE SØSKEND: Ingen. Det er den første.
TAGET PÅ I KILO: 
GENER:Sover uroligt, murren i maven, meget ømme bryster, kvalme
SÅDAN VIL JEG FØDE: 
HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Manden min (kæresten, men han skulle gerne blive mand inden da)
ANDET: Vi har arrangeret bryllup den 6. september og skulle netop til at sende invitationerne, da der pludselig var to streger. Vi venter til uge 12 og så aflyser vi brylluppet. Det er vi begge enige om. Brylluppet stod til at koste mange penge og jeg vil gerne kunne nyde det ordentligt, hvilket der ikke er nogen garanti for som højgravid. Planen nu er så at invitere forældre og svigerforældre til fødselsdag (jeg fylder 30 i maj) og overraske dem ved at tage dem med på rådhuset, hvor de kan stå som vidner, når vi bliver gift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her hopper jeg lige med på :)

 

 

MIT RIGTIGE NAVN: Michelle
 

TERMIN: 21.09.2014/23.09.2014 - sidste mens dag, 17 dec men scanning viste 7 + 1 i mandags
 

FØDESTED: Herning
 

SCANNINGER: En da de frygtede graviditet uden for livmoderen - heldigvis var dette ikke tilfældet
 

JM KONSULTATIONER: Ingen endnu.
 

VENTER PIGE/DRENG: Ved ikke, men så snart vi får muligheden, så vil vi vide det.
 

MULIGE NAVNE: uhha ja vi bliver nok aldrig enige
 

STØRRE SØSKEND: 1 dreng på 4 år og 2 mdr
 

TAGET PÅ I KILO: uhhha det vil jeg ikke vide denne gang
 

GENER: ømme brydter, lidt kvalme - desværre blærrebetændelse tybe gbs- som er en rigtig træls infektion, som kan give barnet komplekser efter fødsel, hvis jeg ikke behandles. :( samt mioser i underlivet
 

SÅDAN VIL JEG FØDE: Jeg har ingen planer, overlader det til skæbnen, da mine planer sidste gang, gik rimelig meget i vasken.
 

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min kæreste, måske svigermor da hun aldrig selv har kunne få børn( min kæreste er adopteret)
 

ANDET: Har fået mig nogle forskrækkelser indtil videre, så er konstant nervøs. Tror ikke jeg får ro, før hun/han er ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fulgt jer andre lidt, så nu må det være på tide jeg kommer ud af busken også :) Vi er vildt glade over vores første graviditet til trods for lidt forskrækkelse fra lægens side :)

 

MIT RIGTIGE NAVN: Linda

TERMIN: 12/9-2014

FØDESTED: Næstved Sygehus

SCANNINGER: 24/1-14 (usikkerhed om lukket æg fra lægens side), kontrol 5/2-14 (et fint hjerte og 2,1 cm lang) :)

JM KONSULTATIONER: Ingen endnu

VENTER PIGE/DRENG: Ved det ikke endnu, men vil gerne vide det hurtigst muligt.

MULIGE NAVNE: Vi har flere som vi snakker om, men er ikke enige endnu - men der er trods alt også nogle måneder til :)

STØRRE SØSKENDE: Ingen

TAGET PÅ I KILO: Ikke endnu (så vidt jeg ved - blev sidst vejet i uge 8)

GENER: Ofte kvalme, mens. lignende smerter, og træthed

SÅDAN VIL JEG FØDE: Helst ikke KS, men er det det bedst for barnet må det være sådan.

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

ANDET: ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - vil da også være med her. Kunne jo være fedt, hvis der ovenikøbet var nogen, der boede i nærheden af én??

 

MIT RIGTIGE NAVN: Maja

TERMIN: 29.09.2014

FØDESTED: Skejby

SCANNINGER: Ingen endnu,

JM KONSULTATIONER: Ingen endnu.

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke, men så snart vi får muligheden, så vil vi vide det.

MULIGE NAVNE: Der er masser af måneder at skændes om det i:-)

STØRRE SØSKEND: Ingen. Det er den første.

TAGET PÅ I KILO: 

GENER:Sover uroligt, murren i maven, meget ømme bryster, kvalme

SÅDAN VIL JEG FØDE: 

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Manden min (kæresten, men han skulle gerne blive mand inden da)

ANDET: Vi har arrangeret bryllup den 6. september og skulle netop til at sende invitationerne, da der pludselig var to streger. Vi venter til uge 12 og så aflyser vi brylluppet. Det er vi begge enige om. Brylluppet stod til at koste mange penge og jeg vil gerne kunne nyde det ordentligt, hvilket der ikke er nogen garanti for som højgravid. Planen nu er så at invitere forældre og svigerforældre til fødselsdag (jeg fylder 30 i maj) og overraske dem ved at tage dem med på rådhuset, hvor de kan stå som vidner, når vi bliver gift.

 

Maja, jeg havde jo slet ikke set at du også skal føde i Skejby. Bor du i Århus? Kunne være hyggeligt at følges ad og sådan;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, jeg havde jo slet ikke set at du også skal føde i Skejby. Bor du i Århus? Kunne være hyggeligt at følges ad og sådan;)

Kan regne ud, du ved, du skal fæde der nu? Hvor hyggeligt! Jeg bor i Sabro, så ja, det er vel stadig Århus:-) Jeg er helt klart game. Har lidt efterlyst nogen fra århus og omegn, man kan følges lidt med:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER