Mor igen

Kan en skyggestreg have farve?

14 indlæg i dette emne

Ja "landet ligger" sådan at jeg stod sent op, var oppe kl. 4 at tisse men der tog jeg ingen test, vågnede så ved 10 tiden og valgte så at prøve at tage en test, fordi vi skal til julebal idag (ingen ved vi prøver af dem der skal med) og hvis testen var positiv ville jeg finde på en undskyldning for ikke at drikke eller snyde eller lign.

Men den her test fik jeg jo lagt efter jeg havde "haft den i urinen" men ja så kom jeg i tanke om hundene skulle jo ud og gå, og så gik vi, ja og så kom jeg først tilbage 1 time, måske 5 kvarter senere. Men jeg aner jo ikke om den er kommet efter 10 minutter eller 20 eller, ja  :wacko

Og der er 2 streger jo på min test nu?
Jeg ved egentlig godt den ikke burde tælle og jeg er heller ikke oppe og ringe, og så alligevel lidt.

For kan en skyggestreg have farve?
Synes jo der er ret meget farve i min nr. 2 streg?

HVad siger I kloge piger?

Vil være mellem 3+0 og 3+2 ca.

 

post-7956-0-76367700-1388231892_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du ikke ved om den er kommet inden for de10 min kan du desværre ikke bruge den til noget.

Jeg ville prøve igen i morgen.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ved jeg godt. SKriver jeg også  ;) 
Men nu spurgte jeg om en skyggestreg kan have farve?, for har hørt en del om skyggestreger efter x antal minutter og timer i skraldespanden. Men de har hvad jeg har læst, altid været uden farve, og min har jo farve, og en del faktisk.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt de kan have farve, da det jo bare er en falsk positiv.

Men krydser da fingre for at den er der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt man ikke må regne med noget efter tiden. 
Men som sagt har ikke hørt om at der kommer så meget farve i, nærmere en hvid/grå streg hvor nr. 2 streg ville komme hvis man var gravid.
Aldrig med farve.

 

Men kan jo ikke gøre andet end at vente og se, ved bare jeg ville hade mig selv hvis jeg drikker mig i hegnet i dag, og om 2 dage eller 4 dage eller what ever kan stå med en positiv test !  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt få en falsk positiv test hvis den har ligget for længe, så du kan desværre ikke regne med noget. Men håber for dig at du kan teste positiv om et par dage. Det er jo stadig meget tidligt, det er ikke ret mange som kan teste positiv 3+2 eller endnu tidligere. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt om falske positive nogle få gange, men der var det ikke med farve i som min  :) 
Men regner nu heller ikk med noget, regner ikke den tests for positiv, men ved bare jeg ville have det dårligt med mig selv hvis jeg så imorgen eller om nogle dage kan teste positiv og så har været fuld i aften!  <_<

 

Nej der er ikke mange der kan teste positiv så tideligt, men nogen kan og ville da lige prøve nu hvor jeg skulle på druk!  ^_^ Men ja må vente, har også først testdag omkring d. 4 januar så! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ALDRIG fået så tydelig en streg frem på den type test, som du har der. Selv ikke efter at den har ligget i timevis (eller dagevis...). Og jeg har testet MANGE gange og med MANGE forskellige tests.

Jeg tror, den er der ;) :bd (og kæmpe antijinx)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft falsk positive med farve, men ikke så meget farve som din. Heller ikke efter tid. Farven har været grålig, men med en smule farve og meget svær at se. Så vil ikke kalde din test for en skyggetest.

Men derfor kan den godt være falsk positiv, og det er stadig meget tidligt endnu. Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ALDRIG fået så tydelig en streg frem på den type test, som du har der. Selv ikke efter at den har ligget i timevis (eller dagevis...). Og jeg har testet MANGE gange og med MANGE forskellige tests.

Jeg tror, den er der ;) :bd (og kæmpe antijinx)

Enig. Så tydelig er en test der har ligget for længe altså ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, nej det mener jeg jo heller ikke, en skyggestreg er jo næsten "umulig" at se, og uden farve. 
Har ikke testet idag, tester nok igen i næste uge en gang, og husker at tage tid !  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, nej det mener jeg jo heller ikke, en skyggestreg er jo næsten "umulig" at se, og uden farve. 

Har ikke testet idag, tester nok igen i næste uge en gang, og husker at tage tid !  :D

 

Omg tænk at du kan vente! Jeg ville have løbet til den nærmeste biks for at købe en test :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg tænk at du kan vente! Jeg ville have løbet til den nærmeste biks for at købe en test :D

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter gerne, for ville blive noget så skuffet hvis testen er negativ efter 5 minutter  :boo  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER