Babybebs

Erfaringer efter GUL??

4 indlæg i dette emne

Sidder og søger og søger i forummet, i håb om at finde lidt erfaringer fra nogle af jer der også har oplevet en GUL?
Uden så meget held med at finde noget om hvad udsigterne er efter..?

Jeg var selv i August mdr. igennem en grim graviditet uden for livmoderen, hvor efter status nu er at jeg ikke ved om nogle af mine æggeledere dur! Men... hvad kan dette betyde for mig?

 Er i nogle som kan forklare hvad ens muligheder er for at blive gravid hvis begge mine æggeledere er ødelagt?

Nogle der er blevet OP, og evt. fået en (eller begge) æggeledere fjernet?

Hvor lang tid efter er i evt. blevet gravid 

Jeg er nervøs for at, hvis jeg bliver (evt er) gravid igen, jeg kommer til at skulle gennemgå det samme med mange indlæggelser og smerter igen.

 

Jeg syntes her måderne efter har jeg fået kraftigere mens smerter og en del murren i sidderne??
Håååber i er nogle som kan give lidt afklaring:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke svare dig på, hvad der sker hvis begge er ødelagte - det burde en læge have fortalt!

Jeg har selv fået fjernet den ene pga en GUL og blev gravid få måneder efter med min datter og har også en søn på 11 mdr nu :)

Held og lykke med projektet :) Og syntes du skal tale med en læge og få fundet ud af, om æggelederne er ødelagte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en GUL i januar-februar 2012...

Fik fjernet den ene æggeleder og blev med det samme sendt videre i systemet og kom i IVF behandling... Undre mig du ikk er sendt videre..? Jeg havde et IVF forsøg efter GUL i maj 2012.. Frost forsøg i juni, juli og september 2012 så pause til aug 2013 pga uddannelse og i første IVF forsøg i dec 2013 blev jeg så gravid... Er nu 5+1..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak "Tildes mor". Ja har også en veninde som kort efter de havde oplevet en SA blev gravide igen, det lavede vi lidt sjovt med. At nu skulle vi være klar på det ville ske lige med det samme efter... ikke lige så morsomt nu... :\   :)Ikra, jeg kan være lidt i tvivl om hvad de har sagt og da jeg ikke endte med at blive opereret så kan det lige så godt være de virker fint begge.

Ikra stort tillykke må bare være en lettelse! vi har fået at vide at fra HCG var på nul skulle vi bare starte med at forsøge igen og hvis der ikke skete noget i et halvt år så skulle vi igennem møllen.

Må have sat mig ind i alle disse forkortelser for behandlinger :)

 

Nu sidder vi og snakker lidt frem og tilbage om jeg skulle tage ned og få det tjekket for GUL igen da jeg oplever de samme symptomer nu igen... Grr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER