Karlottapohlent

Julen!'

8 indlæg i dette emne

Jo tak!

Lidt turbulent, men en god jul, som altid med god mad, godt selskab, hygge osv.

Min mand blev forfremmet til kaptajn, og blev ringet op den 22. Dec for at blive bedt om at tage ud at sejle den 24. Om formiddagen. Han takkede nej. Blev ringet op den 24. Og spurgt om han kunne tage ud at sejle den 26 i stedet så. Det er jo ikke hver dag man bliver kaptajn, så det blev til et ja, på trods af at den 26. Er min fødselsdag. Vi fik da juleaften sammen, og juledag med. Og tiden blev brugt helt rigtigt på hygge.

Min datter og jeg har så hygget os hjemme sammen, og vi holdt julefrokost d. 26, og fik muligheden for at besøge skibet og min mand i Hamburg fra i går til i dag. Vi er lige kommet hjem for et par timer siden.

Nu venter nytåret. Det bliver ret stille. Og så er der arbejde fra d. 2. Januar.

Den bedste gave jeg har fået er et smykkeur fra Christina Watches med sort læderrem. Der er masser af charms på den og den er rigtigt flot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du har haft en rigtig god jul og har fået en lækker gave ;)

Hvordan går det med den lille i maven? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går rigtigt godt! Der er masser af liv.

Men bækkenet driller nu noget. Jeg vralter og er øm. Æv der er længe til jeg går på barsel.

Hvad med dig? Har du haft en god jul, og hvad med babyen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en dejlig jul.

Det var 2.jul uden min mor, og den skulle holdes her hos os med mine svigeforældre, min far og mine brødre. Jeg var meget nervøs og ked af det op til, men selve juleaften gik faktisk rigtig godt og var rigtig hyggelig.

Jeg er sygemeldt med bækkensmerter og overbelastning, og her efter jul og nytår er det faktisk gået rigtig fint. Jeg har fundet en rytme i min hverdag, som gær, at jeg både får tiden til at gå, får lavet noget fysisk og får slappet af i en passende mængde, så jeg ikke har ondt. Det er super rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre. Jeg har også ondt i bækkenet, men har fundet nogle tips på nettet som jeg benytter mig meget af. Den lille har det helt fint, han er dog lidt mindre end hvad han skal være lige nu, men det er stadig i normal grænsen så der er ingen grund til at være bekymret :)

Det var første gang jeg holdt jul uden min familie faktisk. Jeg kommer fra Tyskland så alle undtagen min mor og søster bor derovre. Men ja vi plejer at rejse derovre for at holde jul, men da det er en meget lang og stressende tur valgte jeg ikke at tage med. Fik holdt en meget hyggelig jul med min kæreste og lidt af hans familie (han har hverken mor eller far). Og det lyder da godt tullemor87 :) er det så sådan at du er gået på barsel, eller bare er sygemeldt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at I har haft en god jul. :-)

 

Det har vi også. :-) Lækre julegaver til måde mor og lillemand. Der er masser af gang i ham i maven. Det er bare skønt. :loveshower

 

Dog er den kommende mor her lidt bekymret for om han er for lille, for min mave er ikke særlig stor når jeg sammenligner med andres maver der er ligeså langt henne. Men skal til obligatorisk lægetjek i morgen. Så må vi se hvad hun synes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har fået at vide at man aldrig skal sammenligne sig med gravide da det er fuldstændig forskelligt fra person til person :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER