Lotte

Feber i lang tid... hvorfor, what to do?

3 indlæg i dette emne

Haii Piger

Min Josefine pige har feber, og har haft det siden torsdag i sidste uge.. den svinger mellem 38,5 og 39,2, men hun er ikke dårlig overhovedet, hun trisser bare rundt og er glad, lidt træt og pyldret indimellem, men ellers glad.

Hun er ved at få flere tænder, men de kloge siger jo at man ikke får feber af tænder... hvorfor har hun så feber? og hvad filan gør jeg??

Har været ved lægen med hende, og han konstaterer blot at hun har feber og siger at det har ikke noget med tænder at gøre.. FLOT!!!!!

jeg er lidt ude af mig selv over det, da vi står og skal på skiferie på fredag, og det er da synd for hende hvis hun skal være et fremmed sted og være sløj...

help :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

vi er i samme båd - har stået på siden juleferien startede on/off med feber og lægen siger bare, at det er virus...intet at gøre, hvis de ellers er velfungerende på nær feber :(

God bedring :)

Smiley30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har haft feber nu i snart 2 måneder- og det er HVER dag siden vi fik at vide på sygehuset, at hun skulle føre feberdagbog. Hun er under udredning for en immundefekt, så det er nok en anden årsag. Men hun kan altså også sagtens tralle rundt og være i fint fint humør, selvom hun har 39 i feber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER