Stinak

Erfaringer med 3D skanninger søges?

10 indlæg i dette emne

Vi har i tidlig julegave fået penge som giverne helst ønsker skal bruges til en 3D skanning.
(Vi må dog godt bruge pengene på noget andet hvis vi ikke vil have en 3D skanning)

Er der nogen der har erfaring med 3D skanninger? Var i tilfredse med billederne eller syntes i 
det egentlig var spild af penge - som kunne have været brugt på noget andet til prinsen/prinsessen.

Og er der nogen der kan anbefale et sted på sjælland?

Kærlig hilsen Hende der er i tvivl  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ikke lige nogle klinikker på Sjælland, da jeg selv blev scannet i Aalborg. Men jeg vil bestemt anbefale en 3D scanning, hvis I har pengene :) Man kan sikkert altid finde noget at bruge penge på til baby, men jeg er/var glad for scanningsoplevelsen og billederne :7himmel Regner med at købe en ekstra scanning næste gang også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik 3D scanningen gratis? Men ja det afhænger sikkert af hvor man bor :)

Det er helt sikkert noget der kan anbefales og kan slet ikke sammenlignes med de almindelige scanninger! Her får man jo lov til at se barnet i en helhed altså uden man kan se knogler og sådan. Så ja pengene vil i hvert fald ikke være spildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt at det er pengene værd.

Holder scanningsjordermoderen.dk ikk også til Kbh?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaring fra sjælland... blev scanet i Kolding! :)

Syntes bestemt det er pengene værd! Kigger dagligt på billederne af lillemanden og syntes han er så smuk! :)

Det er en helt speciel oplevelse at se den lille bebs på den måde...

baby kan selvfølgelig ligge på en måde, der ikke er så hensigtsmæssig f.eks. putte hovedet ind i moderkagen eller andet! Så kig jer for hvor i bestiller... mange steder giver en ny gratis scanning hvis ikke den første giver mulighed for gode billeder :) Men jeg tror ikke det er alle steder...

Men klart pengene værd! :)

Som der er skrevet før, kan man altid finde andet at bruge pengene på... men vi fortryder bestemt ikke at vi brugte penge på vores :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tilbagemeldingerne.
Dejligt at høre at i har gode erfaringer med det og er glade for det  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lavet 3d scanninger ved begge børn og har absolut ikke fortrudt det. Det har for os gjort det hele meget mere virkeligt sådan rigtigt at kunne se den lille.

Vi har prøvet både scanningsjordemoderen, scanningsklinikken og lille kbh'er (alle i kbh), og har været meget tilfredse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os var det spild af tid og penge. Billederne var ikke særlig gode! Men havde de været gode ville jeg have elsket at have dem. Så - hvis I virkelig trænger til andre ting og økonomien er lidt stram, så køb noget I mangler. Er der luft til lidt luksus, så tag skanningen. Det er en chance der ikke kommer tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lavet 3 D scanninger ved begge børn. Jeg synes det var fantastisk og gjorde jeg følte mig tættere på børnene, da jeg nu havde en større idé om hvordan de så ud. Så absolut noget jeg vil anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet 3D scannet hos scanningsklinikken i København, Vesterfarimagsgade, og skal derhen igen på torsdag.

Vi var ovenud tilfredse første gang og fik en rabatkupon til at komme igen længere henne i graviditeten lidt billigere...

De er virkelig søde, yderst servicemindede og indlevende i ens lille eventyr. Vi GLÆDER os helt vildt til at skulle derhen igen!

Første gang var det mest for at få kønnet at vide og så lidt tryghedsagtigt. Og da Lillen lå forkert, brugte jordmoderen ekstra tid for t være helt sikker på, at vi fik en god oplevelse.

Det kan klart anbefales, det er fantastiske 45 minutter!!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER