Venus

Zoneterapi

7 indlæg i dette emne

Har nu endelig taget mig sammen og fået en tid til zoneterapi i håb om at det kan hjælpe i vores kamp.

Er spændt på om det virker..

Starter behandling igen til januar/februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil mene at du godt kan glæde dig :)

 

Det tog mig lang tid før jeg tog mig sammen til at kontakte en zoneterapeut, men jeg har ikke fortrudt det - det har ikke haft den ønsket positive virkning på fertilitetsbehandlinger endnu men det har givet mig vildt meget ro på, hvilket i den grad også har været tiltrængt :)

 

Håber det bliver godt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik zoneterapi i mit 3. ICSI forsøg. Fik behandling både før og efter ægoplægning og jeg blev gravid i det forsøg så kan kun sige god for det :) :)

Håber det giver lykke hos dig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mig endelig taget sammen i dec mdr :)

En lille uge efter kom mens ! :) bum! Ellers gået 3 mdr siden sidste mens) så wow :) skal igen :) og vil helt klart forsætte så må håbe det hjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde god glæde af zoneterapi og akupunktur, da vi forsøgte at lave M. - første gang vi brugte det, blev jeg gravid.  Vi har talt om, at vi vil forsøge, om jeg kan få en tid til zoneterapi igen denne gang, i håbet om endnu en lækker bebs :) Måske jeg skulle få fat i zoneterapeuten i dag, nu hvor jeg er hjemme og har muligheden for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der igen idag. Og skal igen en uge inden ægløsningen. Så sys det er lidt spændene.

Om ikk andet så nyder fusserne det :D

Var det i første forsøg med zoneterapi den var der ? :)

Jeg havde god glæde af zoneterapi og akupunktur, da vi forsøgte at lave M. - første gang vi brugte det, blev jeg gravid. Vi har talt om, at vi vil forsøge, om jeg kan få en tid til zoneterapi igen denne gang, i håbet om endnu en lækker bebs :) Måske jeg skulle få fat i zoneterapeuten i dag, nu hvor jeg er hjemme og har muligheden for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der igen idag. Og skal igen en uge inden ægløsningen. Så sys det er lidt spændene.

Om ikk andet så nyder fusserne det :D

Var det i første forsøg med zoneterapi den var der ? :)

Det er uden tvivl god velvære og selvforkælelse :)

Det var første forsøge med zoneterapi :) Hun hjalp min mens på vej efter en MA (og udskrabning) også kom jeg derned omkring ÆL - også var der bare at vente ;)

Manden har lige bedt mig ringe og høre efter en tid til mig i næste uge, så hvis det flasker sig, så prøver vi med det som hjælp :) Jeg fik det ikke gjort i går, tænkte vi kunne prøve selv een gang til ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER