Guest

PAUSE

31 indlæg i dette emne

Kære alle

 

Som nogen nok har opdaget, så har jeg været knap så aktiv herinde over den sidste tid. Men overskuddet bliver bare mindre og mindre i forbindelse med dette ventehelvede.

 

Så jeg vil bare lige fortælle, at jeg tager en længere pause, jeg har simpelthen brug for ikke at blive konfronteret med børn, babyer og alt andet med dette. Fordi det gør simpelthen bare alt for ondt, når der bare ikke sker en skid på vores venteliste. Vi havde jo troet og håbet, at 2013 skulle være året, hvor vi blev beriget med en Koreatrold. - Dette skete jo så ikke, og desværre er der så markant fald i antallet af børn, som er kommet, hvilket giver os bange anelser for, om vi overhovedet får bif i 2014. Hvilket i værste fald jo kan betyde, at det først vil være i 2016 vi vil kunne se vores drøm være endeligt gået i opfyldelse, og vi har et barn i huset.

 

Jeg vil takke for de mange gode timer herinde, og ønske jer alle en rigtig glædelig jul og godt nytår. Måske kommer jeg herinde i det nye år, måske ikke. - det afhænger af min afhængighed.

 

Jeg sletter ikke min bruger, men holder bare en længere pause. Skulle nogen have spørgsmål om adoption eller lignende, så henviser jeg til, at sende mig en PM, så kan jeg se, at i gerne vil have fat i mig. Jeg står stadig gerne til rådighed med at hjælpe med at afklare ting i forbindelse med adoption. Hvis nogen skulle vælge den vej.

 

Med Venlig hilsen

 

Gitte aka Vanni.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Glædelig jul og godt nytår til dig også :jul7:  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker jer en rigtig glædelig jul, og håber på et lykkebringende nytår hos jer!!

Og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt hvad håbes kan :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gitte

 

Jeg forstår godt din frustration og vi er mange herinde, der ønsker dig og din mand alt det adoptionsstøv i verden, som er til at opdrive.

Glæder mig til du laver comeback herinde.

 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Håber snart det blir jeres tur, kan godt forstå det må være utroligt svært at bevare optimismen. Men tak for alt det indblik vi har fået ved at du har delt af dine tanker her inde.

 

God jul og godt nytår og :goodluck til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du vil blive savnet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste Gitte - hvor Jeg dog forstår dig til fulde :boo

 

Jeg håber virkelig snart (som i MEGET snart) at der kommer positivt nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fuldt ud forståeligt - håber at du snart vender tilbage med gode nyheder!

Ville her indsætte kramme smiley'er - hvis jeg kunne fra min Tlf....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gitte

 

Føler så meget med jer og krydser fingre for, at der snart sker noget på jeres venteliste.

 

Jeg glæder mig til du vender tilbage, og vil savne din varme og opbakning man altid finder i dine besvarelser.

 

Held og lykke.

 

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gitte

 

Forstår godt, at det er for hårdt, og jeg vil bare ønske dig en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår til jer. Håber, at 2014 bliver året, hvor I endelig får et barn i forslag.

 

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå det må være hårdt. Jeg håber alt det bedste for jer og a I snart får bif selvom det måske ikke ser så lys ud lige nu. Håber der er en knude der snart løsner sig, så der kommer skred i ventelisten. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Også god jul til dig! Håber at du snart vender tilbage med glade nyheder om at I har fået BIF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dig! Forstår dig udemærket! Krydser fingre for at der snart sker noget fremgang i den venteliste! :)

God jul og godt nytår -.og rigtig meget held og lykke!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER