Guest Moslemor

Kønsscanning i dag :)

19 indlæg i dette emne

Så fik vi lavet kønsscanning i dag på scanningsklinikken i Hvidovre :)

De var super søde og tålmodige, for Blypper var overhovedet ikke samarbejdsvilling :)

HAN chillede totalt, med benene over kors og skyggede med armen for alle forsøg.

Den søde scanningsdame prøvede alt, og efter knap en halv time fik hun 'the money shot' og jeg fik ret, det er en fin lille, stædig dreng der gemmer sig derinde :)

Weeeee :)

Jeg skal lige vende mig til tanken om at blypper har et køn, og det er en dreng ;)

Men det kommer, sådan var det også med Elisa :)

S troede det var en pige, men han er elle vild selvom det bliver en dreng, tror næsten han er lidt mere stolt, over at han kunne lave en dreng :)

Han forguder Elisa, men når han nu ser sit snit til at få en fodbold elskede lille dreng, med racerbane und alles, så er han på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årrrrrh hvor dejligt :) glæder mig så meget til det bliver vores tur til at få kønnet af vide :) prøver så meget på at få manden overtalt til at vi skal købe os til en :) Hehe men han er ikke hele enig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi ved jo fra moderkagebiopsien, at det er en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu er det ikke en den længere, nu er det hende eller ham :)

Men kan varmt anbefale en kønsscanning, vi gav 500kr, og fik 25 min med bassedrengen, uden stress og jag, det er ren kvalitetstid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årrrrrh hvor dejligt :) glæder mig så meget til det bliver vores tur til at få kønnet af vide :) prøver så meget på at få manden overtalt til at vi skal købe os til en :) Hehe men han er ikke hele enig...

Hehe, kender det alt for godt. Jeg vil også gerne vide det så hurtigt som muligt, men manden mener det er åndssvage, for vi kan jo bare vente til man kan se det til 20 ugers scanningen.. Ja okay så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi lavet kønsscanning i dag på scanningsklinikken i Hvidovre :)

De var super søde og tålmodige, for Blypper var overhovedet ikke samarbejdsvilling :)

HAN chillede totalt, med benene over kors og skyggede med armen for alle forsøg.

Den søde scanningsdame prøvede alt, og efter knap en halv time fik hun 'the money shot' og jeg fik ret, det er en fin lille, stædig dreng der gemmer sig derinde :)

Weeeee :)

Jeg skal lige vende mig til tanken om at blypper har et køn, og det er en dreng ;)

Men det kommer, sådan var det også med Elisa :)

S troede det var en pige, men han er elle vild selvom det bliver en dreng, tror næsten han er lidt mere stolt, over at han kunne lave en dreng :)

Han forguder Elisa, men når han nu ser sit snit til at få en fodbold elskede lille dreng, med racerbane und alles, så er han på ;)

Ih, hvor dejligt - og tillykke med jeres lille dreng!

Jeg glæder mig også for vildt til vi kan se det :) Skal til tidlig gennemscanning her den 27 december, og håber sådan på at det kan ses der.. Er 15+0 den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi ved jo fra moderkagebiopsien, at det er en pige Det er så skønt - og jeg synes det gør det hele lidt mere virkeligt at vide, at det er en datter vi skal have!

Kan jeg godt forstå, tror jeg vil have det lige sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, kender det alt for godt. Jeg vil også gerne vide det så hurtigt som muligt, men manden mener det er åndssvage, for vi kan jo bare vente til man kan se det til 20 ugers scanningen.. Ja okay så ;)

Sådan er min mand også :) vi har først tid d 23 januar så synes det er lang tid :/ men nu må vi se om jeg ikke får ham overtalt :) da vi også senere gerne vil kæbe os til en 3D scanning også er billigere og købe en pakke med 2 scanninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er min mand også :) vi har først tid d 23 januar så synes det er lang tid :/ men nu må vi se om jeg ikke får ham overtalt :) da vi også senere gerne vil kæbe os til en 3D scanning også er billigere og købe en pakke med 2 scanninger :)

Hehe også her :)

Vi har tid den 27 januar, så ja - der er også lang tid til..

Men, vi skal til tidlig gennemscanning den 27 december, hvilket jo er snart, så jeg håber lidt på at de måske kan se det der, da jeg der er 15+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe også her :)

Vi har tid den 27 januar, så ja - der er også lang tid til..

Men, vi skal til tidlig gennemscanning den 27 december, hvilket jo er snart, så jeg håber lidt på at de måske kan se det der, da jeg der er 15+0 :)

De kan se det fra 14 uger, så det er bare et spm om vil se efter det :)

Jeg ville helt klart lige lade en bemærkning falde om, at hvis de skulle se det i forbifarten, så gjorde det ikke noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan se det fra 14 uger, så det er bare et spm om vil se efter det :)

Jeg ville helt klart lige lade en bemærkning falde om, at hvis de skulle se det i forbifarten, så gjorde det ikke noget ;)

Ja det mente jeg også, så det vil jeg da prøve - tak :)

Kunne fandme være fedt at få det at vide der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen og rigtig glædelig jul

Så fik jeg endelig overtalt manden til at komme til en tidlig kønsscanning weeeeee

Og vi skal have en lille baby PIGE

Så det regner vi stærkt med at der kommer til Juni ☀☀☀☀☀

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen og rigtig glædelig jul

Så fik jeg endelig overtalt manden til at komme til en tidlig kønsscanning weeeeee

Og vi skal have en lille baby PIGE

Så det regner vi stærkt med at der kommer til Juni ☀☀☀☀☀

Ej hvor fint! Stort tillykke med det, hvor bliver det skønt med en lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fint! Stort tillykke med det, hvor bliver det skønt med en lille pige :)

Ja det bliver så skønt :) så holdt min mavefornemmelse stik. :) jeg sagde en lille pige og manden var på en dreng ;) Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver så skønt :) så holdt min mavefornemmelse stik. :) jeg sagde en lille pige og manden var på en dreng ;) Hehe

Ok :)

Sådan siger vi også her, så er spændt på hvem der får ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændene :) men som sagt var/er det mere vigtig at det er en sund og rask baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændene :) men som sagt var/er det mere vigtig at det er en sund og rask baby :)

Ja helt sikkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER