AnneNielsen

Endelig :0)

6 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige damer her på babyklar :)

Jeg er ny herinde, så håber i vil tage godt imod mig...

Jeg fødte D. 25 november en sund og rask dreng på 3970g og 53cm. Det var en uge over termin.

Det var en fødsel hvor alt slet ikke gik som det skulle. Mit vand gik klokken 02.30, og allerede efter 1 time havde jeg 5 minutter imellem mine veer... Vi ankom til Odense universitetshospital klokken 04.30. Der var jeg allerede 10cm åben. Men så opdager de at han ligger i sædestiling ( og min jordemoder sagde hver gang at han lå fast med hovedet nedad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jeres søn - hold op du er da hurtig førstegangs føder, synd at det endte lidt dramatisk med kejsersnit. Håber du snart er ovenpå igen.

 

Også velkommen til Babyklar - det er desværre min erfaring at mødregrupperne her inde ikke er super aktive, vi er nok mere aktive i forskellige andre fora her på siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din søn :loveshower Sikke dog et forløb. Kan godt forstå du er ramt psykisk ovenpå :kram

Og velkommen til BK :balloons Håber du bliver glad for at være herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med jeres lille lynkineser :)

Ærgerligt at det endte med mega akut kejsersnit, men det vigtigste er vel at I alle har det godt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er da ærgerligt at grupperne herinde ikke er så aktive...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er da ærgerligt at grupperne herinde ikke er så aktive... så må vi jo prøve og se om vi kan få dem til at blive det... :)

Tusind tak for alle lykønskningerne, det varmer

Ja, heldigvis har vi det allesammen godt ovenpå sådan en stor omgang.

Lillemanden har haft lidt start problemer med hans mave, så vi blev af SP anbefalet allomin syrnet til ham, ( han får også modermælk ) , men han har stadig lidt vrøvl med den mave. Han skriger op i vilden sky, og det er kun massage der virker.... Det er sku hårdt.

Nogle af jer der har erfaringer med hensyn til mavekneb?

Vi står lige midt i det også - vi er dog lige stoppet med syrnet igen, da han fik mere ondt i maven af det. Vi har brugt Nan HA nu siden i torsdags og det går bedre, men er ikke helt godt...og så er det noget dyrt, hvis han kun skal have det (jeg har måtte opgive at amme, da han ikke ville længere efter 4 uger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER