bettyboop1984

Spisetider når manden arbejder sent

8 indlæg i dette emne

Hej.

 

Vores søn er 1 år, og vi plejer at spise mellem kl. 17 og 17.30. Nu har manden fået nyt job, hvor han først har fri kl. 17.30. Er i tvivl om, hvad vi så skal gøre.

 

Hvad gør I andre med lidt trælse arbejdstider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis en af os kommer sent hjem så begynder den anden på aftensmaden med Ronja hvis hun virker sulten. Men hvis hun kan afledes prøver vi at trække den. Hvad tid vil han være hjemme når han har fri kl. 17.30?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan være hjemme senest 18.15 forhåbentlig.

Knægten plejer at blive puttet ved 19-tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det hver dag, han først har fri der? Så er det selvfølgelig træls, men jeg ville nok prioritere (de fleste dage) at spise som I plejer, du og jeres søn, så far og søn kan få lidt hyggetid, når far kommer hjem (og far så venter med at spise, hvis det er muligt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi gør ofte det at Mie får et mindre mellem måltid kl 16 (selvom hun har spist kl 15 i DP) så kan hun nemlig sagtens vente til kl 18 med at spise. Men Mie bliver også først puttet kl 19.45-20.00 og så får hun en banan eller pære inden sengetid, ellers er aftenen og natten lang uden mad.

Men prøv med et lille mellemmåltid sidst på eftermiddagen, fx frugt, grønt eller groft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os er min mand tidligst hjemme omkring kl. 18. Og da vores den mindste sover ufattelig dårligt, både dag og nat, så er han meget tidlig træt. Vi spiser derfor allerede mellem kl, 17-17.30. Også selvom manden ikke er hjemme. Vores søn bliver så puttet senest 18.30.

Det er slet ikke optimalt, men en løsning for situationen. En midlertidig løsning. Jeg regner da bestemt med, at det med tiden bliver bedre så vi alle kan være samlet til middagen. Som det er nu er vi samlet 4 ud af 5 :) .. Og det er da også meget godt :)

Håber I finder en løsning som I kan forene jer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv med så sene tider. A kommer hjem kl. 17, og så går jeg i gang med at lave mad. vi prøver at spise 17.45, men den bliver tit 18. Men så får Inger noget at spise, når vi er hjemme ved 16-tiden. Banan, bolle, ostehaps etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER