Hønemor

Andre august 14'-mødre?

38 indlæg i dette emne

Jeg pipper også et lille forsigtigt "Hej!" herinde.. :) Er ca. 5+3-4 stykker i dag, gravid med nr. 2, som ikke er specielt planlagt, men ej heller forsøgt undgået. Vi har - som ChristinaB - 1 stk. baby på 6 måneder i forvejen, så hvis alt går vel, ender vi med et sæt pseudotvillinger til august/september.

Weeeeee :) - glæder mig til at følges med dig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige så stille give mig til kende herinde :)

Jeg er omkring 6+3 i dag og er hårdt ramt af kvalme, ligamentsmerter, lændesmerter og træthed!

Vi mistede tilbage i maj da jeg var 9+4, så vi tager en dag ad gangen og forsøger at finde en balance mellem at glæde os og ikke at glæde os for meget :) Var dog inde og se hjerteblink i fredags, så indtil videre er den god nok ;)

Håber på jeg kan få lov at følges med jer alle indtil august :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det hårdt med kvalmen, smerter og træthed..

- Dejligt i har set hjerteblik :) - håber inderligt at den bliver siddende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det hårdt med kvalmen, smerter og træthed..

- Dejligt i har set hjerteblik :) - håber inderligt at den bliver siddende :)

Tak skal du have :)

Ja det er det sgu, men glæder mig over alle 'positive' tegn jeg kan få (dog fulgt af en smule ynk over for manden ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Ja det er det sgu, men glæder mig over alle 'positive' tegn jeg kan få (dog fulgt af en smule ynk over for manden ;) )

Man nå gerne ynke også selvom om man er skidt og træt af en god årsag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man nå gerne ynke også selvom om man er skidt og træt af en god årsag :)

Ja ikke? :D det holder jeg mig også til. Heldigvis synes han bare at jeg er sød - gad vide hvor længe det varer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind her! :D

Jeg har termin d. 20.8.14 og var til første scanning og så hjerteblink d. 2.1.14! :inlove

Glæder mig til at følge jer alle, selvom jeg ikke er helt vildt aktiv længere... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinker hej ...... og hvisker at jeg også hopper på holdet af kommende augustmødre. Har ikke en endelig terminsdato men efter en masse rod fra en lægesekretær har jeg selv fået regnet mig frem til at det er i sidste halvdel af august. Måtte ringe til min læge den anden dag, og fik ret i egen beregning og nu er der pludselig lidt hastværk med at nå en lægeaftale. Så første lægebesøg bliver ikke hos egen faste læge,  men en anden i lægehus - lidt øv - men jeg overlever det nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig forsigtigt her også med en termin omkring 4 august, men skal lige scannes først for at være helt sikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået indkaldelse til scanning på mandag på næstved sygehus så jeg er spændt på hvad scanningen siger og hvor langt henne jeg er. og at alt er godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i august. Nærmere den 8. august :-)

 

Jeg skal til misdannelsesscanning den 18. og er super spændt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig her med en termin der hedder 11 august, har været til scanning i dag og fået det fastlagt

post-5016-0-41946600-1394477184_thumb.jp

post-5016-0-63846800-1394477196_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var hos jm igår for første gang og alt var fint og godt og vi hørte hjertelyd som var lige præcis som den skulle være så det var bare super dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER