louisezz

Stille

7 indlæg i dette emne

Der er så stille her i gruppen, efter vi alle sammen har fået vores små babyer :-).... Tænker det er forde vi alle sammen har fået hænderne fulde... Jeg synes nu Min August er en nem lille fyr...., lige bortset fra han ikke er så god til at ligge og sove for sig selv... Han vil helst hænge på armen og sove der... Så snart jeg ligger ham vågner han op... Fra kl 23 til 7 morgen er han vågen 3 gange.., det natte sjov bliver jeg aldrig god til... Det er lidt hårdt de her dage.. Hans far rejste fredag morgen og er først hjemme igen fredag aften... Så jeg kender mig ikke med mine 3 drenge alene 0, 7 og 10 år... Op og natten og amme og tidligt op om morgenen og køre drengene i skole da de går i skole 10 km fra hvor vi bor... Så jeg glæder mig rigtigt meget til fredag hvor manden er hjemme igen :-) hvordan går det hjemme hos jer andre??? Kh Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os går det meget stille, i dag er vores lille dreng 9 dage, vi har fundet ud af at han skal hedde Nicklas det har taget de første 7 dage at finde ud af da jeg ikke kunne vælge mellem Tobias og Nicklas :-).

Nicklas er fantastisk og meget nem :-), om aftenen og natten spiser han kl 22, kl 2 og kl 6 og der passer det med vi står op. Sover ikke om dagen da jeg synes jeg får nok søvn om natten, men når farmand starter på arbejde tror jeg at jeg bliver lidt mere træt da han tager afsted kl 5 morgen og tit hjemme kl 17 så der får jeg nok lange arme :-).

Du har ret Louise der er blevet stille :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Robert blev 5 uger i mandags - jeg synes tiden flyver! Vi hygger os rigtig meget alene hjemme om dagen, men jeg er også lidt træt ;) han spiser rigtigt meget og det tager kræfter synes jeg og tager meget korte lure om dagen. Men han smiler rigtig meget og så smelter jeg totalt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey alle novembermødre.. Jeg synes også at der er stille.. Men det synes jeg også at det var inden vi alle have født.. Charlie er nu 5 1/2 uge.. Han har spist sig op på en kampvægt af 4300 og 56 cm.. Fødselsvægt 2852 og 50 cm.. Charlie vender sig fra mave til ryg og smiler bevist.. Hvor er det dejligt at jeres skønne babyer og i har det dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise og alle jer andre

Kan godt forstå du er træt, med 3 børn! Jeg synes det er hårdt med en! Min spiser også 2-3 gange pr nat, tror det er meget normalt. Derfor er det stadig hårdt! Vores lille mand kan hellere ikke lægges ned før han sover dybt, så mine arme og ryg er begyndt at gøre ondt. Bæreslyngen er min ven! Jeg trøster mig med at bittemanden får en masse nærhed og kropskontakt, hvilket jeg tror er meget godt for hans udvikling. Derudover forsøger jeg at huske at tiden går stærkt! Og han er begyndt at smile:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lidt udfordret lige nu, da lillemanden døjer noget med maven. Vi har de sidste uger forsøgt os med forskellige MME mærker hver for sig og kombineret og også Lactulose, som bare gav ham mere mavekneb.

Især siden weekenden er han begyndt at døje meget, så jeg synes det er lidt hårdt lige nu - ikke at han græder vildt meget, men han er meget urolig og jeg synes det er svært at se han døjer og så ikke rigtig kunne hjælpe.

Men vi får da nogle smil ind imellem - især når han er i bad eller når far leger med ham - han er bare så vild med far :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme går der rigtig godt :) amningen kører rigtig fint (Andrea har taget 1200 g på på de første 5 uger) og hun er generelt en glad, nysgerrig og opmærksom pige. Vi hører kun gråd når maden er for langsom ;), ved mavekneb eller hvis hun bliver overtræt - men er dog altid nem at trøste. Hun sover også rimelig godt, dog helst på arm i dagtimerne, og nogle nætter tror hun dagen starter efter amning kl 4-5 ;) men alt i alt er hun en dejlig nem og glad pige :D

Vi har dog travlt med at min mand skriver speciale (afleveres mellem jul og nytår) og desuden skal op til sin afsluttende lægeeksamen i starten af januar, hvor specialet også skal forsvares. Så jeg står pt for alt husligt og Andrea, hvilket godt kan være lidt udmattende. Det hjælper at man kan se en snarlig ende på det :)

Håber i alle får en dejlig jul med jeres små mirakler! Årets bedste gave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER