Ikra

Overstimulering..!!?!!

5 indlæg i dette emne

Ja kort sagt har jeg været i lang IVF behandling..

Først nedregulering og så hormoner og ÆU i torsdags...

De tog 18 gode æg ud så det er jo en slat og nu snakker lægerne så overstimulering.. ;(

Har været meget øm siden torsdag og det har især generet mine tarme og toilet besøg men det går fremad nu...

Dog vil de vente til tirsdag med ÆO...

Har I nogen erfaringer med overstimulering..!!??!? Gode råd til hvad man kan gøre for at afhjælpe..??

Især så man får lov til at få æg op...

Står bare og er forvirret og føler mig en smule på herrens mark...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg blev overstimuleret både da vi var i behandling første gang og denne gang... Men jeg var kun i hormonbehandling, ved ikke om det er det samme når man er i gang med IVF?

Jeg havde meget væske i bughulen og det gav en del ubehag. Jeg fik besked på at drikke meget væske og hvis jeg fik stærke smerter skulle jeg straks kontakte vagtlægen.

Håber at det var til lidt hjælp, selvom det ikke var meget jeg kunne bidrage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har nærmest været helt syg..!

Ingen appetit, kvalme, mange smerter og MEGET store problemer hver gang man skulle besøge et wc..

Havde ikk ret meget væske omkring æggestokkene men lidt...men fik jo taget 18 æg ud og blev stukket 27 gange... Så god grund til ømhed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet overstimulering, men har prøvet ÆU 3 gange. Hver gang har jeg haft pænt mange smerter især når jeg skulle på toilet, der når man skal give slip for at tisse. Så håber en del af din ubehag "bare" er alm ÆU smerter.

Og så håber vi at du i dag får lagt æg tilbage XXX

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YES..! :D

Jeg fik lov til at få æg op..!

Har 12! Æg i fryseren...! Var en smule hævet i mine æggestokke men vist ikk noget alarmerende.. Og ikk noget væske bagved..

Så det var sådan en lettelse.. Nu håber vi der er gevinst til jul..! :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER