Marlene29

Barsel

7 indlæg i dette emne

Hej,

 

Går I og tænker barsel?

 

Jeg gør og skal snart meddele hvornår - altså de 8 uger før termin.

 

Nu er jeg jo begyndt at tænke, hvor meget jeg skal have bagefter.... Hvad forestiller i jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har tænkt rigtig meget over det, men ved ikke, hvordan det fungerer, da jeg er studerende :help

Jeg skal føde så jeg ikke kan gennemføre mit semester i foråret, skal jeg så sygemeldes indtil eller? jeg holder så barsel helt indtil september 2015, da barnet ellers kun vil være ca 6 mdr når jeg skulle i gang.

Hmm, svarede ikke rigtig på dit spørgsmål, andet end ja, jeg tænker rigtig meget over det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker meget på det for jeg glæder mig rigtig meget men jeg ved intet om det så jeg følger lige med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende. Går på barsel den 1/3, så jeg kommer næsten til at gå tre måneder hjemme inden den lille kommer (hvis altså det bliver omkring termin). Jeg holder så barsel indtil 1/2, hvor jeg skal starte i praktik - så jeg kommer til at have barsel med barnet i 8 måneder, minus den tid hvor det skal i dagpleje inden jeg starter i praktik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke reglerne for studerende - desværre.

 

Jeg er selv i job og har 8 uger inden termin og efter fødslen, er der en del muligheder.... Tænker en 10 -11 mdrs. barsel og så bliver det dagpleje/vuggestuetid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder, jeg går 4 uger inden termin. og så regner jeg med at have 10-11 måneders barsel efterfølgende. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥