tsecret

Inspiration til månedsbilleder

6 indlæg i dette emne

Lige om lidt bliver min lille fis allerede 1 måned!

Jeg vil gerne tage nogle gode månedsbilleder derhjemme - men mangler inspiration. Hjælp mig piger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får taget hos en fotograf godt nok, men du kan sagtens bruge vores ideer måske? Det første hvor hun er en uge gammel, ligger hun uden tøj på, og sover på maven, med armene under hagen...åååhhh  :7himmel

Andet billede sidder hun med ble på, i mine arme med sine fødder helt oppe af mine skuldre, og numsen ind mod mit bryst... der fokuserede fotografen på kontakten mellem jeg og hende :)

Tredje billede løfter far hende op i armene, igen kontakten mellem de to der fanges.

Fjerde billede er et portrætbillede.

Femte billede ligger hun på maven og kigger op, jeg fik fat i et fint blomster pandebånd så hun ser sååå yndig ud :)

 

Vi skal afsted til det sjette i næste uge, lidt for sent ;) Der er min plan at hun skal ligge og fange sine fødder... forhåbentligt er hun med på den ;)

 

Senere har farmor en fin bamse som vi låner hun skal sidde med tænker jeg... eller har jeg ik så mange ideer endnu. de kommer lidt henad vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en kuffert og en dukke, som er med på alle de mdrs billeder vi har taget. Så kan vi rigtig se hvor meget hun vokser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en kæmpe bamse hun sidder med, og så tager vi hvor hun sidder i en kurv også. Vi tager altid en del hvor hun ligger på maven mm. da vi også gerne vil dokumentere hendes udvikling. Ideen er så at hun sidder på de billeder hvor hun kan sidde, kravler på dem hvor hun har lært at kravle, står når hun har lært at stå mm. 

Vi er så glade for at have mange gode mdr. billeder, men det tager sin tid haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager i samme stol hver gang + diverse billeder der lige som Påskesen skriver viser hvad hun kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en skattekiste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER