louisezz

Andre med gylpe børn...

4 indlæg i dette emne

August gylper rigtigt meget.... Han gylper så meget at det kommer ud af både mund og næse... :-( ved ikke hvad jeg kan gøre ud over at holde ham helt i ro når han har spist og lade ham bøvse godt af... Men trods det gylper han selv en time efter han har fået mad... Om natten vågner jeg ved han lyder som en der er godt forkølet han kan næsten ikke få luft gennem næsen... Men det jo klart når den er stoppede til med gylp... Synes det er så synd for ham for kan mærke og se det er noget som gener ham... Er der nogle der har nogle gode råd til børn der gylper meget så tager vi rigtigt gerne i mod dem alle... :-) Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ingen gode råd, men følger lige lidt med - Andrea gylper også rigtig meget, ofte en del tid efter amningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som der er skrevet et andet sted, tag til lægen :) jeg gylpede rigtig meget og jeg havde spiserørsbrok, det vil sige, at lukkemusklen ikke kan slutte tæt, så få det undersøgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Oscar gylper også en del. Vi har efter råd fra sygeplejerskerne på barselsgangen haft held med, at holde en del pauser i måltidet, bøvse godt af og at have dem liggende på siden og gerne med hovedet hævet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER