AnnikaF

Første "december" babyer

23 indlæg i dette emne

I får den også lige herinde søde piger. En kopi af mit opslag i november terminen, har jo været heldig at følge to grupper :)

Fredag den 22. startede med veer fra morgenstunden, hen på aftenen tog vi på fødestuen og blev indlagt pga. regelmæssige veer hvert 4.-6. minut på 1 minuts tid, lørdag morgen gik de i sig selv igen og vi blev udskrevet med udslettet livmoderhals og en cm åben. Derefter gik erkendelsen med samme show on off inkl. endnu en tur på fødestuen søndag. Hvor de mente, jeg måske havde blærebetændelse, så jeg kom i behandling for det. Det viste sig dog senere ikke at være noget. Mandag og tirsdag fortsat veer on/off.

Onsdag skulle jeg møde til igangsættelse 8.15 - det nåede vi dog aldrig til. For natten til onsdag gik mit vand i en ordentlig skylle kl. 00.40, næsten med det samme derefter kom veerne og de blev hurtigt meget hyppige med kun 2-3 min. pause. Efter 12 timers veer havde tvilling B det dog ret dårligt, så jeg fik akut kejsersnit.

SÅ! 12.45 den 27. november kom Oscar til verden 48 cm og 2700 g og skønnere end skøn. Et minut senere 12.46 kom lillebror Anton, 47 cm og 2310 g og mindst lige så skøn som brormand.

Billeder må vente, jeg er på fra mobilen. Vi er stadig indlagt og skal være det nogle dage endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med de to drenge.. Vildt de første decemberbabyer nu er kommet til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med drengene :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med de små guldklumper :-) lidt underligt at de første december babyer er kommet når nu jeg er den som først har termin ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også et stort tillykke herinde, kære!

Jeg venter med at poste billederne af de to dejlige små, som du sendte til mig, til du har godkendt :)

Men kan fortælle jer andre, at de er helt fantastiske og smukke at se på!

 

Og så vil jeg bare lige sige RESPEKT til Annika, for hun har godt nok været igennem et sindssygt forløb. Jeg har fulgt med på sidelinjen - det er altså ikke så lidt, den kvinde kan klare! Hun har haft veer af mange omgange! Suk...

Så dejligt for dig, at det endelig er overstået! Selvom der nok skal komme masser af bekymringer gennem årene med sådan to guldklumper. Men mon ikke glæderne fylder mest <3 

 

Som jeg også skrev til Annika er det lidt vildt at tænke på, at hun nu har født, når vi har samme terminsdato (11.12.13). Nu ved jeg at der ligger en ligeså helstøbt og fuldendt baby inde i min mave.. Det er så fantastisk <3

 

Der er ikke lang tid tilbage, december-mødre!!!

 

Ønsker jer alle en god sidste graviditetstid og glæder mig til at se jeres babyer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) Har fulgt dig en del på sidelinjen... og hvor er det dejlgt at høre at de 2 små drenge har det godt!!

Håber i alle får en nem og dejlig start på det nye liv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dine drenge :loveshower

Glæder mig til at se billeder!

Det lyder godt nok som en hård omgang du har været igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer Annikas smukke drenge.

Først Anton. Så et fælles billede og sidst men ikke mindst, Oscar.

 

Håber I kan se dem. BK driller for mig. Jeg kan ikke trykke "tilføj til besvarelsen", men håber billederne kommer med alligevel.

post-6775-0-53123900-1385844755_thumb.jp

post-6775-0-85007600-1385844822_thumb.jp

post-6775-0-39763500-1385844832_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke  :loveshower  Dejligt at de til sidst besluttede sig for at komme af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres søde kommentarer! Det er bare det bedste det her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor er det stort Annika!!!! :-D Kæmpe stort tillykke til jer alle 4! Livet er fantastisk! Og hvor er det nogle smukke og fine drenge !

Knuuuus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de altså fine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er de dejlige! :) endnu engang tillykke søde Annika! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de skønne, endnu engang stort tillykke.

Starten på en fantastisk jul♥♥♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillyyykkke :) De er skønne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Hvor er de bare smukke :wub

Sejt gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke igen Annika - de er bare skønne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for al rosen til drengene! Det er altså vildt, pludselig at have dem hos os :) Tænk at det var de to, der gemte sig inde i min mave al den tid.

Vi blev udskrevet i går, det er overvældende, skræmmende og heldigvis mest af alt kæmpe skønt! :)

Lige nu hygger vi alene hjemme, mens far er kørt 30 km for at finde en butik, som sælger præmatur bleer, for de kan slet ikke være i de andre størrelser. Og så mangler vi også lige lidt mere str. 44 tøj, vi havde jo ikke lige regnet med så små babyer ;)

Og - jeg er nu -10,5 kg og dermed 5 kg under min før graviditetsvægt :D Det må gerne fortsætte lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for al rosen til drengene! Det er altså vildt, pludselig at have dem hos os :) Tænk at det var de to, der gemte sig inde i min mave al den tid.

Vi blev udskrevet i går, det er overvældende, skræmmende og heldigvis mest af alt kæmpe skønt! :)

Lige nu hygger vi alene hjemme, mens far er kørt 30 km for at finde en butik, som sælger præmatur bleer, for de kan slet ikke være i de andre størrelser. Og så mangler vi også lige lidt mere str. 44 tøj, vi havde jo ikke lige regnet med så små babyer ;)

Og - jeg er nu -10,5 kg og dermed 5 kg under min før graviditetsvægt :D Det må gerne fortsætte lidt endnu ;)

Str. 44!! Nåååååh bette pus! <3

Hvordan er det at være alene med dem? Er det ikke helt overvældende?

Hey mama! Spis noget mad! Du må ikke blive for tynd. Husk på, det kræver altså også noget energi at blive mor til 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Str. 44!! Nåååååh bette pus! <3

Hvordan er det at være alene med dem? Er det ikke helt overvældende?

Hey mama! Spis noget mad! Du må ikke blive for tynd. Husk på, det kræver altså også noget energi at blive mor til 2.

Det er vildt overvældende at være alene med dem. Men heldigvis også rigtig hyggeligt, og det er jo aldrig værre end at jeg kan ringe grædende til mine forældre dagligt ;) De små pus har ondt i maven og kaster op, det er lidt voldsomt, synes jeg. Men ellers er de nu nemme indtil videre og vi kører stramt i tre timers intervaller, så forhåbentlig stiger vægten også snart flot :)

Vores SP har givet Martin besked på at mindr mig om mad og drikke, så jeg kan få appetitten tilbage.

Vi nyder det. Vil have oprettet mortråd, men dagene går jo af sig selv. Måske i morgen :)

(PS, du skal nok få mail snart, men huhej hvor er her nok at se til) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER