AnnikaF

Første "december" babyer

5 indlæg i dette emne

I får den også lige herinde søde piger. En kopi af mit opslag i november terminen, har jo været heldig at følge to grupper :)

Fredag den 22. startede med veer fra morgenstunden, hen på aftenen tog vi på fødestuen og blev indlagt pga. regelmæssige veer hvert 4.-6. minut på 1 minuts tid, lørdag morgen gik de i sig selv igen og vi blev udskrevet med udslettet livmoderhals og en cm åben. Derefter gik erkendelsen med samme show on off inkl. endnu en tur på fødestuen søndag. Hvor de mente, jeg måske havde blærebetændelse, så jeg kom i behandling for det. Det viste sig dog senere ikke at være noget. Mandag og tirsdag fortsat veer on/off.

Onsdag skulle jeg møde til igangsættelse 8.15 - det nåede vi dog aldrig til. For natten til onsdag gik mit vand i en ordentlig skylle kl. 00.40, næsten med det samme derefter kom veerne og de blev hurtigt meget hyppige med kun 2-3 min. pause. Efter 12 timers veer havde tvilling B det dog ret dårligt, så jeg fik akut kejsersnit.

SÅ! 12.45 den 27. november kom Oscar til verden 48 cm og 2700 g og skønnere end skøn. Et minut senere 12.46 kom lillebror Anton, 47 cm og 2310 g og mindst lige så skøn som brormand.

Billeder må vente, jeg er på fra mobilen. Vi er stadig indlagt og skal være det nogle dage endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så får du da også lige et tillykke herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med drengene♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med drengene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Jeg forstår ikke helt, hvorfor der er to tråde :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER