SaraLK

hvordan er størrelsen i tøj fra Zara?

29 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer piger der ved det?

 

Har kigget på deres tøj på hjemmesiden og synes det er så fint!

 

Men vil gerne vide om det er stort eller småt i størrelsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pandamoren har lige købt noget til Anna derfra, du kan prøve at skrive i hendes tråd og spørge - jeg mener ikke at hun læse så mange af de andre tråde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pandamoren har lige købt noget til Anna derfra, du kan prøve at skrive i hendes tråd og spørge - jeg mener ikke at hun læse så mange af de andre tråde.

 

Det har jeg godt set ;) men tænkte at der nok var andre der måske havde købt derfra også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga har en jakke derfra i str 6-9 mdr (74) og den passer hun bestemt ikke endnu hvor hun er 5 mdr, så tror det stemmer meget godt overens med den størrelse der står i. I hvert fald denne jakke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga har en jakke derfra i str 6-9 mdr (74) og den passer hun bestemt ikke endnu hvor hun er 5 mdr, så tror det stemmer meget godt overens med den størrelse der står i. I hvert fald denne jakke ;)

 

Super.... rart at vide!

 

Nu har jeg bestilt en bluse og en cardigan.... så må vi se på størrelsen! hvis det passer, så skal julekjolen helt bestemt købes der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min erfaring er det ikke stort i str i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til voksne er det til den lille side, synes jeg.. Ved ikke til børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min erfaring er det ikke stort i str i hvert fald.

 

uhh.... så er det godt det er bestilt i str. 86 ;) Måske kjolen skal bestilles et nr. større???  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til voksne er det til den lille side, synes jeg.. Ved ikke til børn :)

 

så er det jo godt at min datter er et lille nips.... HA HA not! Jeg xxxér for at det passer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh.... så er det godt det er bestilt i str. 86 ;) Måske kjolen skal bestilles et nr. større??? :unsure

Det vil jeg umiddelbart tro er lige voldsomt nok. Hvor høj er Luna og hvor meget vejer hun?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg umiddelbart tro er lige voldsomt nok. Hvor høj er Luna og hvor meget vejer hun?

 

hun er 75cm men vejer 11+ kg og bruger pt. 80/86 blandet.... hun har en lang overkrop men korte ben (og lidt korte arme)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun er 75cm men vejer 11+ kg og bruger pt. 80/86 blandet.... hun har en lang overkrop men korte ben (og lidt korte arme)

 

Så tror jeg ikke du skal bestille større end 86 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg ikke du skal bestille større end 86 :)

 

Nej jeg tror det heller ikke.... men nu må jeg se, når bluse og cardigan kommer med posten.... vil ikke bestille kjolen før! ;)

 

Har bestilt det her:

 

http://www.zara.com/dk/en/kids/baby-girl-%283-36-months%29/cardigans-and-sweaters/cardigan-with-embroidered-stars-c269277p1566530.html

 

http://www.zara.com/dk/en/kids/baby-girl-%283-36-months%29/basics/basic-t-shirt-with-bow-c482009p1342045.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fint :)

Men er de ikke ret dyre i fragt, eller har du en butik i nærheden du kan hente det i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fint :)

Men er de ikke ret dyre i fragt, eller har du en butik i nærheden du kan hente det i?

 

jo det er 49kr i fragt.... men jeg har prøvet det der var værre! ;)

 

Jeg aner ikke hvor den nærmeste butik ligger.... nok ikke herude vest-på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo det er 49kr i fragt.... men jeg har prøvet det der var værre! ;)

Jeg aner ikke hvor den nærmeste butik ligger.... nok ikke herude vest-på :P

Ja okay :)

Og mig der overvejer at få tøj sendt fra dem fordi jeg ikke gider køre de maks 20 km der er ud til fields :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay :)

Og mig der overvejer at få tøj sendt fra dem fordi jeg ikke gider køre de maks 20 km der er ud til fields :D

jeg synes det er så rart at shoppe på nettet, fordi jeg så sjæl dent har tid og mulighed for at køre i en fysisk butik :) og så har websiderne også altid åbent! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er så rart at shoppe på nettet, fordi jeg så sjæl dent har tid og mulighed for at køre i en fysisk butik :) og så har websiderne også altid åbent! :D

Jeg har det på nøjagtigt samme måde :) og man kan gøre det helt stille og roligt, og virkelig overveje sine køb hvis der er brug for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på nøjagtigt samme måde :) og man kan gøre det helt stille og roligt, og virkelig overveje sine køb hvis der er brug for det :)

nemlig! Kommer sjæl dent hjem med noget tøj til Luna fra en fysisk butik, fordi det skal være NU jeg skal bestemme mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har en del Zara, og syntes det passer fint i str. Det er både inddelt efter højde og måneder, og drengetøjet er større end pigetøjet selv om det er samme strøelse.

De har så mange fine ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter i spænding på pakken som kommer i dag (sms fra DHL)

synes det er så fint tøj - og rimelig billigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ! kom pakken! ;)

 

Ihh, hvor er det fint... :loveshower  og umiddelbart fint i str. måske liiiiidt til den lille side, men det er svært at se, før det kommer på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ! kom pakken! ;)

Ihh, hvor er det fint... :loveshower og umiddelbart fint i str. måske liiiiidt til den lille side, men det er svært at se, før det kommer på ;)

Fantastisk :) jeg synes nemlig heller ikke at det er stort i str :) men heller ikke decideret småt, bare lidt til den lille side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :) jeg synes nemlig heller ikke at det er stort i str :) men heller ikke decideret småt, bare lidt til den lille side :)

 

hun passer tøjet fint.... men cardiganen skulle absolut ikke være mindre! den virker mindre i str. en blusen...  :huh

 

Men nu er trunten-min også lidt rund på midten, så ved heller ikke om det bliver kønt, hvis den bliver knappet hele vejen ned :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad stor er Luna Zara? Kg/cm? Bare for at sammenligne om jeg også skal satse på 86 som Silke Elia så småt er på vej i

Edit: læste det i et tidligere indlæg. Silke Elia er ca 80cm og 9 kg. Så tør næsten ikke bestille andet end 86 pga længden.

Hvor lange er bluserne i ærmerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER