tazdiginez

Stik ved venstre bryst.

6 indlæg i dette emne

Er der andre der også har prøvet at få eller har stik ved venstre bryst, når man trækker vejret? :unsure

Det føles som om det stikker i lungen eller ihvertfald bare inde bagved brystet. Det er ikke i brystet, men ja.. bagved?

Jeg får også af og til uro og smerter ud i venstre arm. Sådan i stråler...

Jeg har generelt bare enormt meget uro i hele kroppen for tiden - er der andre der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det har jeg. Blev også vildt nervøs da det strålede ned i armen, men mit gik væk igen. Tror måske jeg havde noget som sad fast bag i ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg også og har lidt engang imellem endnu, hvor er jeg lettet over at se jeg ikke er den eneste.. Jeg kunne sidde og ta mig til hjertet eller hvad man skal sige og troede at nu var den helt galt.. Er 14+5 uger henne, hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg også og har lidt engang imellem endnu, hvor er jeg lettet over at se jeg ikke er den eneste.. Jeg kunne sidde og ta mig til hjertet eller hvad man skal sige og troede at nu var den helt galt.. Er 14+5 uger henne, hvad med jer?

Ja, lige præcis. Så blir man sgu nervøs. Jeg er 39+4, men har oplevet det et par gange igennem graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også oplevet det... det er ikke synderligt sjovt :(

De to mest naturlige forklaringer på det er

1. kroppen er lidt stresset, og det der sker er krampe i vævet omkring hjerte/lunge, grundet den øgede arbejdsbyrde med det ekstra der skal pumpes rundt!... det ses også ved almindelige stress tilstande, og er kroppens signal på at man skal slappe af :)

2. mave syre... det kan give en frygtelig skærende eller "stum" smerte kortvarrigt... og det er jo naturligt at døje lidt med det både først i graviditeten under kvalme perioden men også i 3. trimester, hvor mavesækken er klemt lidt!

Kommer det ofte ville jeg søge læge .. men ellers sørge for at slappe godt af, mest af alt fordi det kan være ubehageligt når det kommer ofte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det rart at vide at jeg ikke er den eneste :)

Jeg tror for mit vedkommende at det er stress relateret, for jeg har væsentligt flere smerter når jeg er følelsesmæssigt påvirket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER